Gå til innhold

Jenter, hva synes dere egentlig mener om "tynniser"


Plyo

Anbefalte innlegg

Med "tynnis" mener jeg gutter som har trent og fått litt muskler, men likevel har mye mindre muskler enn de selv tror. Som går rundt på treningssentrene og sprader i singletene sine med tynne armer hvor du ser konturene av litt muskler... Gutter som kanskje benker 80 kilo og er stolte av det fordi de benker litt mer enn resten av pinglevennene sine. Som tror de er veltrente og viser frem "six-packen" sin i tide og utide...

Her er et eksempel på en typisk "tynnis"

tumblr_mbtdplyjqS1rwdmp9o1_500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jo ikke jeg jente men passer vil ganske godt til "tynnis" beskrivelsen. Jeg måtte bare si at jeg ler meg ihjel av egoet til den som har gidda bruke tid på å lage denne tråden. Tipper de fleste jenter med litt mellom ørene hadde valgt tynnisen framfor mr. selvgod. Vis "tynnisen" på bilde tar Testo begynner han sikkert fort å ligne på deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker det.. elsker menn i alle slags former, til og med tynne! Hvertfall sånne tynniser som du referer til, de er ikke så gale. Hvis de begynner å bli skikkelig spinkle stankelbein uten noen form for muskler, da begynner det å bli litt ekkelt.

MEN ja, muskler er å foretrekke. Men har ikke noe i mot tynniser da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så sinnsykt opptatt av svære muskler, så det ser helt greit ut for meg. Men de som går i singlet å flexer fiskebollene hele tiden kan jeg klare meg uten. For da har de kanskje gjerne et litt forvridd bilde av seg og en slesk personlighet. Personlighet er viktigst. Og øyne :rolleyes: Men jeg har skrekken for gutter som er tynne og hengslete, type uten muskler i det hele tatt. Når de er på rundt min størrelse så viker jeg unna :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tynnisen" på bildet var dritfin synes jeg:) Hadde lett tatt med meg han hjem (hvis jeg var singel velogmerke) over en overflatisk muskuløs jåle. Egentlig ble jeg ganske kvalm av innlegget ditt. Er nok ganske mange "tynniser" på dette forumet vil jeg tro, da folk som er startfasen med trening gjerne søker seg til denne typen nettsteder, på samme måte som det sikkert er en haug med overvektige jenter her som garantert hadde blitt ganske såret av en innlegg hvor man spurte om hva gutter EGENTLIG synes om feite jenter.. Fitnessbloggen og forumet er en fin måte å tilegene seg nye kunnskaper og få inspirasjon til trening, men det er åpenbart at det også legges opp til overdrevent fokus på utseende og jeg tipper at en haug med lesere sitter igjenmed rævva selvtillitt etter å ha lest innlegg som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke jeg jente men passer vil ganske godt til "tynnis" beskrivelsen. Jeg måtte bare si at jeg ler meg ihjel av egoet til den som har gidda bruke tid på å lage denne tråden. Tipper de fleste jenter med litt mellom ørene hadde valgt tynnisen framfor mr. selvgod. Vis "tynnisen" på bilde tar Testo begynner han sikkert fort å ligne på deg :D

Hadde definitivt tatt tynnisen foran selvgod... For meg spiller det ikke noe rolle hva muskler han skulle ha eller eventuelt mangle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye forskjellig å si om det her. Ikke alle som har mye muskler er selvgode. Og hva er egentlig galt med det? Selvtillit er bra, så lenge det ikke blir for ekstremt. Såkalte tynniser kan jo også være selvgode, og sværinger kan være snille som lam. Alt er veldig individuelt, så en bør ikke sette folk i bås og si at alle sværinger er selvgode, som det ser ut til at S.G skriver her. Hadde lett valgt han med bra personlighet. Som jeg vel allerede har nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere skjønne fitnessbloggere. Tusen takk for mange fine svar. Bra dere liker litt muskler på mannfolka deres. Det blir vi menn glad for vet dere. Da skjønner vi at alle timene på gymmet ikke var forgjeves :D

Når det gjelder "tynnisen" på bildet er det jo ikke tilfeldig at jeg har valgt han. Slik ser han ut nå:

chris-hemsworth-as-thor.jpg

Så da blir jo spørsmålet. Hvem ville dere valgt? "Tynnis-chris" på bilde først i tråden? Eller "tøffe-chris" på dette bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...