Jump to content

Imu

Members
  • Content Count

    698
  • Joined

  • Last visited

About Imu

  • Rank
    Advanced Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://adaslove.blogspot.com/
  1. får man kjøpt det pulveret på helsekost eller må man bestille på nettet?
  2. Det er ikke fett. Slapp av, snart mister du sikkert 2 kg.
  3. Det er ikke 50 g karbo i 100 g eple ihvertfall. Jo søtere eplet er jo mer karbo er det i det. Angående mengde karbo: Lutz anbefaler max 72 g karbo. Det er forskjellige meninger så du må nesten bare velge et tall. Men husk å erstatte kaloriene fra karbo med fett så du får energi.
  4. Du vet du er skikkelig fettfobisk når du heller går med sprukne lepper enn å risikere å svelge noe av fettet fra lypsyl. (Lest at en jente har skrevet det i sin selvbiografi) Du vet du er redd kalorier når du ikke vil slikke på konvoluttlimet i tilfelle det er kalorier i det. (fra en annen selvbiografi).
  5. Feire den med en indrefilet eller noe sånt. Lite fett i det.
  6. Kan du legge ut oppskrift? Kan lære av dine feil, vet du. 10 g er lite og ike noe å bry seg om.
  7. Vet ikke. Det er mindre fett i den fettredsuserte. Det er alt jeg vet. Å bake med fullfettmandelmel gir enormt med kalorier, men man kan spe det ut med proteinpulver.
  8. Så flink du er Lateralus! Tror du man må ha kasein? Det faller jo sammen igjen.
  9. Som chiafrø, hampfrø eller linfrøolje? Men det er ikke noe som smaker ræl før du putter oppi fiskeolje? Jeg tenker at hvis smoothien er et måltid må du ha oppi noe proteinrikt, noe fett og karbo(bær). Protein kan komme fra nøtter, frø eller et melkeprodukt, og fett fra nøtter, frø, avokado eller olje. Jeg lager aldri smoothi så jeg kan ikke si hvordan forholdene kan se ut.
  10. 2 eggehviter piskes hvitt med litt salt. Tilsett 23 g proteinpulver av eggehviteprotein. og litt soyamelk, sukrin og evnt. kanel og vaniljepulver. Stekes i stekepanne. Blir fluffy.
  11. Om du svetter mye så er det lurt å tilsette litt. Og om du drikker for lite vann kan det hjelpe å spise mer salt for å øke tørsten.
  12. Er det viktig m.t.p. ryggen å ha mer enn korsryggen inntil ryggsetet ved leg extention? Merker at jeg bruker mer magemuskler når jeg ikke bare har korsryggen inntil. Hvorfor er det vanlig å ta mange rep på denne øvelsen? Og på beinpress?
  13. På Evo er det trang og folksomt der man trener knebøy, så det kan være hvem som helst.
  14. Det er andre på senteret å ta hensyn til også. Ingen vil ha en vekt på foten. Å ikke bruke klyper når det finnes klyper synes jeg høres helt fjernt ut. Balanse må man jo ha uansett.
  15. Jeg ville aldri spist for å tilfredstille andre. Mat er til for å tilfredstille kroppen. Jeg mener at hvis man synes at det å lage mat for andre og tilfredstille andres behov for god mat er så viktig for en selv kan de spørre hva den andre foretrekker å spise, ikke servere hva som helst og forvente takksigelser og beundring for sin kokkekunst eller hva det er de trenger bekreftelse på. Er man nøye på maten er det naturlig at de man kjenner vet om det. Å sammen planlegge middagen man skal dele sammen er vel ikke unaturlig eller uvanlig heller? Om man blir bedt bort på middag til noen som ikke kjenner til ens diett kan man advare de straks man får invitasjonen også. Det skulle ikke være nødvendig å ofre seg. Hvem vil at andre skal ofre seg?
×
×
  • Create New...