Jump to content

justwannabeswole

Members
  • Content Count

    203
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by justwannabeswole

  1. Kroppsfordeling: 70% bein 30% overkropp. Pullups er ikke kjempe festlig.
  2. En mann er en som tar minst 100 kg mer enn meg i alle løft. Mao 240 kg mark, 215kg bøy, 165kg benk og 147,5 kg press. PM me boyz.
  3. Ikke noen større forskjell enn på vanlige dame/herre sko. Herre sko er valigvis litt bredere foran. Romaleos er vel ikke kjent for å være veldig brede. Kjør på. Har selv Do Wins, de er ganske brede.
  4. Gulrot kake: Sett ovnen på 180 grader. 80 g sunnere kake mix (fåes på sunnkost) 1 medium egg 30 g mager vanilje kesam 10 g sukrin gold 30 g raspet gulrot Bitte litt kanel. (Eventuelt også bittelitt kardemomme om du har det...) Blandes godt. Stekes i en liten bakeform (bruk bakepapir i forma) I ca 18 minutter (avhengig av form og ovn....) Brente mandler m/rista havregryn: 30 g mandler 20 g havre gryn 20 g sukrin gold. Rist mandlene på høy varme i en stekepanne til de begynner så vidt å «poppe» Tilsett så havregryn i samme panne fortsett å riste til de er en anelse gylden. Ta pannen av varmen og tilsett med en gang sukrin gold, som smelter umiddelbart. La kjøle av på bakepapir og rist. Du kan også strø litt salt over.
  5. Ingen insta gainz ;_; Dette er mest sannsynlig fordi vi har mindre total muskelmasse, og fordi vi ikke er like flinke til å presse oss til den virkelig maxen (uten mye øvelse).
  6. Som kvinne restituerer du fortere enn menn. Kjør eventuelt mer knebøy på onsdagen og dropp markløften da den er mer krevende å restituerer seg fra (spes. om du ikke er nybegynner lenger)
  7. I treningsbagen har jeg: - 60 gram tørt jordbær protein pulver pent fordelt utover løftesko og belte m.m.
  8. må eksponere meg litt i ryggtråden også #allefilterene ^.^
  9. Du har vel film av noe som er mer inspirerende enn litt krøll Emil. I'll bite, tho. Litt gammal morro.
  10. Jeg tror grunnen til at det ikke er så mange som gjør hofteløft er at man ofte får rare blikk når man gjør den, og derfor kan det føles litt kleint å ligge å jukke på stanga på denne måten!
  11. Hvete og sukker fremmer inflamasjon! I tilleggtil å unngå dette burde du passe på å få i deg en god mengde omega3 (som er betennelsesdempende) hver dag, du gjør nok også lurt i å ta d-vit (med mellom ca 2500-5000 UI). Har vært til stor hjelp for meg. Jeg skal ikke gå mange dagene på rad uten selolje (og makrell i tomat) før jeg kjenner det begynner å murre (betennelse i hoftene!) igjen !
  12. Ble nesten litt flau over mitt løft når jeg leser de om den helt sinssvake styrken til jentene over meg her.... Men pers er pers, så her er det nyeste løftet jeg har å skryte av:
  13. Hvis det er 'elixiaskiver' det er snakk om, så tror jeg 20 blir riktig. Ellers er det den typen som jeg ser Sigg1 bruker som jeg er 100% sikker på at er riktig dimensjon!
  14. Det er typen "olympiske vektskiver" som Jane nevner som skal brukes, de har samme diameter enten det er 5 eller 30 kg! Har treningsstudioet ditt forskjellige skiver så tipper jeg 20kgs er de som er nermest den standarden Og de i filmen har nok den diameteren.
  15. Du får teste da vettu'! Om du ikke består så har du ikke annet valg enn å droppe deffen!
  16. Når jeg er "på bulk" så går ikke stanga over lårene en gang!
  17. Er ikke meninga at man skal bruke 2,5 kg skiver da!
  18. Eyyyy... Det er jo meninga at den IKKE skal kunne rulles over ræva! :cool:
×
×
  • Create New...