Gå til innhold

Jenter, hva synes dere egentlig mener om "tynniser"


Plyo

Anbefalte innlegg

Jøsses, så vanskelig er det det da ikke... Vi velger jo såklart ut fra utseende, for om vi f.eks er ute på gata å ser en som vi syns ser ut som ei bøtte med shit så går vi jo ikke bort å prøver å finne ut om personligheta er bra... :p Førsteinntrykket fortalte oss jo at han ser ut som dritt! :rofl:

Meeen man kan jo vokse på de gutta hvis en har en eller annen tilknytning som en felles venn eller noe i den duren, så da kan man jo på en måte si at en ikke velger utelukkende etter utseende, men vi må jo være såpass at vi kan innrømme at vi ser jo en sjarm hos våre menn som gjør at i våre øyne så er dem "guder/kjekkaser" selvom dem ikke nødvendigvis ikke er det i andres øyne :) Vi kan ikke si at vi ikke syns mannen vår er stygg, men han har jo så fin personlighet :p Dette er hormonstyrt og bevist... Vi velger utifra hva som tiltrekker oss, BÅDE fysisk og mentalt :cool:

Men hvis vi skal snakke om one night stands så blir det en anna sak, da driter man jo nesten i alt (foruten tiltrekning) bare man kan ha vill og hemningsløs sex!!! ;) HOHO

Bare min mening :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøsses, så vanskelig er det det da ikke... Vi velger jo såklart ut fra utseende, for om vi f.eks er ute på gata å ser en som vi syns ser ut som ei bøtte med shit så går vi jo ikke bort å prøver å finne ut om personligheta er bra... :p Førsteinntrykket fortalte oss jo at han ser ut som dritt! :rofl:

Meeen man kan jo vokse på de gutta hvis en har en eller annen tilknytning som en felles venn eller noe i den duren, så da kan man jo på en måte si at en ikke velger utelukkende etter utseende, men vi må jo være såpass at vi kan innrømme at vi ser jo en sjarm hos våre menn som gjør at i våre øyne så er dem "guder/kjekkaser" selvom dem ikke nødvendigvis ikke er det i andres øyne :) Vi kan ikke si at vi ikke syns mannen vår er stygg, men han har jo så fin personlighet :p Dette er hormonstyrt og bevist... Vi velger utifra hva som tiltrekker oss, BÅDE fysisk og mentalt :cool:

Men hvis vi skal snakke om one night stands så blir det en anna sak, da driter man jo nesten i alt (foruten tiltrekning) bare man kan ha vill og hemningsløs sex!!! ;) HOHO

Bare min mening :p

Og pltutselig skulle 90% av gutta som leste dette ønske de traff deg på byen en kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tomas. Du er på grensa til en tynnis. Vil kalle deg "borderline-tynnis" Det som redder deg er størrelsen på beina. En normal tynnis har ikke like bra lår som deg... Strong T-Rex mode bro!! Grrrr... Men når det er sagt kunne du godt ha pakket på deg 15 kilo muskler uten at det hadde gjort noe. Der tror jeg nok damene på forumet er enige med meg :D

haha, 15 kg muskler. 95 kg 178 høy, fett prosent 10% ??

-Husker første gang jeg møtte Plyo for snart 5 år siden.

-JEg veide 74 kg, tok ca 90 kg i benkpress 1RM kanskje 100 i knebøy.

-Lurte på og legge på meg litt.

- Spurte plyo om tips med tanke på kcal

- Plyo svarte:

- Du må HVERTFALL ha 4-5000 kcal hver dag, du bør veie 90 kg.

- Jeg...

-this...

post-47-14440823393612_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, underholdende tråd altså! :p

Som mange har nevnt tidligere, det er ikke bare kroppen som gjelder hos en gutt.. Men jeg kan ikke nekte for at det er de gutta med brede skuldre og godt trent kropp som fanger interessen min :rolleyes: Finner ofte de jeg vil ha på et treningssenter jeg... :whistling:

Go for it then! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, 15 kg muskler. 95 kg 178 høy, fett prosent 10% ??

-Husker første gang jeg møtte Plyo for snart 5 år siden.

-JEg veide 74 kg, tok ca 90 kg i benkpress 1RM kanskje 100 i knebøy.

-Lurte på og legge på meg litt.

- Spurte plyo om tips med tanke på kcal

- Plyo svarte:

- Du må HVERTFALL ha 4-5000 kcal hver dag, du bør veie 90 kg.

- Jeg...

-this...

[ATTACH=full]778[/ATTACH]

bro you just dropped the N-bomb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate bananer, for en artig tråd! :D Men ja, og nei.. Må vel ærlig innrømme at muskler er tiltrekkende, særlig når man trener selv - gutten bør jo gjerne være større og sterkere enn jenta ;) Men når det er sagt, hjælper ikke være verken stor, sterk eller barsk om du har sagflis i huet. Uansett, tror vel ikke det med muskler går kun på det estetiske, handler jo mye om å ha felles interesser også, I guess...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart er vi overfladiske, så store-chris blir valget! Utseende er såklart det første man legger merke til, men personlighet er alt. Tar du deg bryet med å bli kjent med en tynnis så er det like lett å falle for dem som muskelboysa:-) utseende viser vei for at personligheten skal få skinne gjennom:-) har man ikke kroppen og utseende er det bare å jobbe litt ekstra for babesene!

Ps tynnisgutter, sprad rundt i singlet så lenge dere kan, når dere får muskler får dere ikke lov av senteret lenger;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare slenge meg på jeg også...klarer ikke å la være. Men - tynnis og tynnis - og er jo ikke hans feil at han ikke har trent lenge nok, og er ennå stuck i startfasen. En plass må man begynne, men kunne jo droppet singletten..

Så lenge gutten ikke er tynnere enn meg så er det samma hvordan han ser ut. Av erfaring så er det de største gutta på treningssenteret som tar max i benken og ser mer i speilet bak seg enn på seg selv, når de trener biceps, for å sjekke om vi jentene følger med. Det syns jeg er mindre tiltrekkende. Er man for selvsikker og høy på musklene sine blir det smakløst. Gutter som vet at de ser bra ut og spiller alt for mye på det - er ikke noe for meg :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...