Gå til innhold

Jenter, hva synes dere egentlig mener om "tynniser"


Plyo

Anbefalte innlegg

Jeg syns ofte det virker som damer har en tendens til å være veldig fordomsfulle når det kommer til menn som er over gjennomsnittet store.. I den forstand tenker jeg på slike ting; "han der er sikkert en badboy", "han der elsker sikkert seg selv" og slike ting... - Flere som har samme oppfatning?

Absolutt! Jeg møter meg selv i døra her:p

Meg og :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har verken modellkropp eller svære muskler, så om ikke tynnisene har det heller, vel- da står vi jo likt!

SELVFØLGELIG er det digg med muskler, men la tynniser være tynniser:) Synes det er litt søtt med mange av dem jeg, det får meg liksom til å føle meg litt bedre når de ikke løfter så mye mer enn meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel være litt enig i at flesteparten dessverre er vel slik da, hehe... Bare synd alle blir dratt under samme kam :meh:

En annen ting da; Hva med det å føle seg trygg med mannen ved sin side når man går hjem fra byen for eksempel? Er ikke det en viktig faktor da - ingen som har nevnt det? :confused:

Jo for så vidt, men det er mange andre ting som er like viktigere eller mer viktige, iallefall for meg. Jeg har for eksempel en mann som kan bygge hva som helst fra motorsykler til baderom, og som kan reparere "alt" som går i stykker og skjønner seg på alle tekniske ting eller andre praktiske ting som jeg ikke begriper noe av. Dette er for meg mer maskulint enn om han hadde vunnet et slagsmål på byen (det hadde han neppe for øvrig;) Men folk er forskjellige og kvinner har vel like mange ulike preferanser som menn har når det kommer til hva man liker hos det annet kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som liksom ikke bryr seg om kropp, lyver som regel. De prøver å lure seg selv til å tro ar "de ikke er så overfladiske" som alle andre. Men innerst inne er de like imponert og fulle av beundring over fine kropper, som standardjentene!

Må skrive under på denne. Forskning viser gang på gang at kvinnene "lyver" på seg (deriblant færre sexpartnere). Den eneste valide og gode predikator år kvinner skal velge sexpartner/kjæreste er fysisk utseende. Dessuten ser man at jo sterkere sosialt og økonomisk stilt kvinnen er, jo mer viktig blir utseende. Nå innebefatter selvsagt utseende ikke bare kropp, men også ansikt ... :) Når er det dog ikke slik at alle kvinner får verdens vakreste og mest veltrente menn. Man tenderer å velge noe som kan "ekvivaleres" med seg selv.

For øvrig gjelder dette også seksuell opphisselse uansett forhold eller ei, både for økonomisk svake og økonomisk sterke kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skrive under på denne. Forskning viser gang på gang at kvinnene "lyver" på seg (deriblant færre sexpartnere). Den eneste valide og gode predikator år kvinner skal velge sexpartner/kjæreste er fysisk utseende. Dessuten ser man at jo sterkere sosialt og økonomisk stilt kvinnen er, jo mer viktig blir utseende. Nå innebefatter selvsagt utseende ikke bare kropp, men også ansikt ... :) Når er det dog ikke slik at alle kvinner får verdens vakreste og mest veltrente menn. Man tenderer å velge noe som kan "ekvivaleres" med seg selv.

For øvrig gjelder dette også seksuell opphisselse uansett forhold eller ei, både for økonomisk svake og økonomisk sterke kvinner.

I digg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn i denne tråden. Forventet Meg argumentering fra jenter som ikke er samme muskelmenn eller later som de ikke liker muskelgutter og tynniser som ikke enda har blitt store om at muskler ikke hadde så mye og si. Og argumentering fra beist om at større alltid er bedre....

Tråden var akkurat som forventet.

Op, er jeg en tynnis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rammeskeiv, haha. Jeg tror det handler litt om hva man kan få og ikke. Om man har 15kg for mye, så tror jeg ikke man har de samme forutsetningene for å fiske inn en muskelbunt som hun modelldama som er på vei bort til det som en gang var drømmemannen din.

Jo det er sant det, men ingenting er umulig. Det finnes jo utallige eksempler på forhold hvor den ene personen er superkjekk/digg og den andre.. litt mindre, eller veldig mye mindre "fin"

men men, det er mange mennesker i verden så er det vel inevitable at ulogiske ting skjer i hytt og i pine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynnis, muskelbunt, eller en med en super personlighet etc......hmmmm for å være helt ærlig (og det skal man jo)...spørs helt hva jeg ønsker å "bruke" han til :p tror dette gjelder for dere gutta også :whistling:

Om vi snakker "en man skal dele resten av livet med" så må (bør) man jo tenke litt mer enn bare på det ytre (alle blir gamle enn gang og litt kjedelig å sitte med en som bare kan si enstavelsesord som pensjonist) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som mange jenter tror man ikke kan kombinere muskler og en bra/elskbar personlighet. Det er litt synd egentlig, det er ikke alltid at intelligens (og andre egenskaper som utgjør et bra "gifteemne") forsvinner proporsjonalt med at musklene kommer.. Ofte skjer det, men det er da langt fra alltid. Jeg har møtt begge deler.

MEN når man ser på førsteinntrykk så teller jo andre faktorer inn enn personlighet, da kropp først siden det er det man ser først. sånn er da både jenter og gutter. (når det er i situasjoner der man ikke er ute etter å gifte seg, så er det da ikke personligheten til noen du drar med deg heim...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som mange jenter tror man ikke kan kombinere muskler og en bra/elskbar personlighet. Det er litt synd egentlig, det er ikke alltid at intelligens (og andre egenskaper som utgjør et bra "gifteemne") forsvinner proporsjonalt med at musklene kommer.. Ofte skjer det, men det er da langt fra alltid. Jeg har møtt begge deler.

MEN når man ser på førsteinntrykk så teller jo andre faktorer inn enn personlighet, da kropp først siden det er det man ser først. sånn er da både jenter og gutter. (når det er i situasjoner der man ikke er ute etter å gifte seg, så er det da ikke personligheten til noen du drar med deg heim...)

Du mener det skjer ofte at intelligensen forsvinner når musklene kommer.. at man blir dummere av å trene rett og slett? :p

Nei nå gjør jeg meg vanskelig, jeg skjønte hva du mente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten ser man at jo sterkere sosialt og økonomisk stilt kvinnen er, jo mer viktig blir utseende. Nå innebefatter selvsagt utseende ikke bare kropp, men også ansikt ... clip_image001.pngNår er det dog ikke slik at alle kvinner får verdens vakreste og mest veltrente menn. Man tenderer å velge noe som kan "ekvivaleres" med seg selv.

For øvrig gjelder dette også seksuell opphisselse uansett forhold eller ei, både for økonomisk svake og økonomisk sterke kvinner.

Det med at jo sterkere sosialt og økonomisk stilt kvinnen er, jo mer betyr utseende er jeg usikker på. Man ser jo stadig at suksessfulle kvinner ønsker menn som har minst like stor suksess som de selv (og ikke minst makt), velger menn på dette grunnlag, særlig for å passe inn i sitt sosiale miljø. Jeg har selv bodd ‘på beste vestkant’ og lot meg stadig overraske over alle som valgte partner etter sosial status og “fornuft” fremfor kjemi og seksuell tenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mener det skjer ofte at intelligensen forsvinner når musklene kommer.. at man blir dummere av å trene rett og slett? :p

Nei nå gjør jeg meg vanskelig, jeg skjønte hva du mente :)

hehe det jeg mener er at mange av mine venninner (og svært mange av mine guttevenner som er tynniser) tror at nårmusklene kommer på går vettet ut. Vi som er oppegående og ikke så fordomsfulle vet jo at dette ikke er tilfellet. litt som med blondiner og intelligens :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er sant det, men ingenting er umulig. Det finnes jo utallige eksempler på forhold hvor den ene personen er superkjekk/digg og den andre.. litt mindre, eller veldig mye mindre "fin"

men men, det er mange mennesker i verden så er det vel inevitable at ulogiske ting skjer i hytt og i pine.

Og i de fleste slike tilfeller er vel mannen stygg og rik, mens jenta er pen... :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHAAAT?? Er det samme fyr'n? Damn,jeg så den filmen der og ble ganske så imponert over, eh, anatomien om en kan si det så fint :p Hadde helt klart valgt "tøffe-Chris" som du kaller ham. Aldri vært særlig inne på tynniser,det er bedre med noe å ta i i form av litt kompakhet :cool: Muskler er litt turn on for min del da.Innrømmer det... :thumbsup::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...