Gå til innhold

Marie

Medlemmer
  • Innholdsteller

    888
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Marie

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 21. juli 1982

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Fine, fantastiske Marie! <3 Tuusen takk for fantastiske ord! Det er virkelig tungt om dagen, men jeg vet det er lys i enden av tunnelen. Men i mens hjelper det med sånne personer som deg, som bryr seg!;) Jeg er såå enig at vi virkelig skal møtes snart - det hadde vært så fint! Håper du koser deg i danmark så lenge og at du har det bra ;)

  2. TAKK! Det skal prøves på neste skulderøkt:)
  3. Jeg sliter så sinnsykt med sidehev. Uansett om jeg løfter lett eller tungt, så anstrenger jeg nakkemusklene mine så fælt at det begynner å synes. Det vil si: Nakken min vokser mer en skuldrene mine.... Ikke kult! Noen som kjenner til dette problemet og har noen gode råd til hvordan jeg kan løse det?
  4. Ok, skjønner at det er litt delte meninger rundt dette med reimer. Jeg kommer i hvertfall til å prøve meg frem litt, for det er så innmari kjipt å stagnere i mark på grunn av grepet. Takk for tips fra alle sammen!
  5. Ja, jeg bruker alternerende grep, men prøver jeg å løfte over 70 kg så hjelper det ikke:( Noen tips til spesifikke øvelser for å bedre grepsstyrken?
  6. Er det noen der ute som kan gi meg en ordentelig instruks på hvordan jeg bruker drareimer? Grepet mitt svikter totalt i markløft, og jeg har derfor skaffet meg reimer. Jeg har prøvd å bruke dem, men etter å fomlet en stund og følt meg som en gjøk til spot og spe for alle de andre på senteret har jeg gitt opp for jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal bruke dem. Tips mottas med den største takknemlighet!
  7. Se på deg deg Admira!! Fy søren! Du er bare så flott!:I Bra jobba!
  8. elvi

    Du er så herlig! Bra fysikk og den utstrålingen!

    1. Marie

      Marie

      Tusen takk Elvi! Du er bare skjønn!:)

  9. Morsom tråd! Jeg kjenner meg igjen i det meste her, så det er vel liten tvil om at jeg er treningsnarkoman:) Det der med å komme seg opp klokken 05.15 om morgenen for å trene er lekende lett. Ringer klokken så tidlig av noensomhelst annen grunn, er det hatfaktor uten like:D Ett annet eksempel på hva som definerer en treningsnarkoman er å trene også hvis man en ytterst sjelden gang er fyllesyk, det er INGEN unnskyldning for å ikke trene:)
  10. Det varierer litt. Stort sett skal det skrekkelig mye til for at jeg dropper en treningsøkt, mest av alt fordi jeg vanligvis gleder meg hver gang! Men en gang i mellom har jeg en rævva dag, og det har jeg hatt i dag! I dag endte det med at IKKE kom meg på trening og fikk gjennomført intervalltreningen som planlagt og jeg prøver å si til meg selv at det faktisk er helt greit!
  11. Høres jo perfekt ut! Masse morsomme, tunge treningsøkter uten å gå i sultmodus! Høres ut som noe sunnere enn bodyfitness i mine ører.
  12. Nå skal ikke jeg skryte på meg at magen min er helt flat, men jeg har født to barn, og magen min ser mye bedre ut nå enn den gjorde før første gang jeg ble gravid for å si det sånn:) Uansett om du har fått barn eller ikke gjelder det rett ogslett bare å trene og spise fornuftig. Det er ingen spesielle mageøvelser som fjerner fettet på maget. Det du må gjøre er å reduserere fettet på hele kroppen, så forsvinner også magefettet etterhvert:)
  13. Nå ser vel ikke akkurat bodyfitnessjentene ut som takras heller da... Hår og ansikt har mye å si der også!
  14. Takk skal du ha! Det skal jeg huske på når jeg tar markløft i morgen:)
×
×
  • Opprett ny...