Jump to content

Stig Ingebrigtsen

Members
  • Content Count

    3042
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Everything posted by Stig Ingebrigtsen

  1. Dette har jeg ventet på lenge og følger spent med på utviklingen.
  2. Send meg en mail her http://www.norkost.no/contact_us så skal jeg få ordnet det. Er som regel bedre å ta kontakt der en gjennom Fitnessbloggen etc.
  3. Jeg har gjennomført denne testen http://www.dindna.se/ Dette var mest ut av nysgjerrighet og fordi etter over 20 år med trening så er det spennende å se om oppfattelsen av hvordan kroppen min fungere faktisk stemmer med hva en slik test sier.
  4. Yeah jeg har erfaring med at det suger. Fikk det av knebøy av alle ting når jeg testet ut low bar over en periode. Negative hammer curls hjelper litt. Men for meg har det beste bare rett og slett vært og trene rundt smerten og la armen få mest mulig hvile som gir mest effekt. Har testet med egenmassasje, naprapat, dry needling etc. Men til syvende og sist så har det vært hvile som har vært den gjeldende faktoren for at det har blitt bedre. Og ja, negative hammer curls gjør sinnsykt vondt http://instagram.com/p/uyG9DHv8X8/?modal=true
  5. Ryggen er fortsatt min beste kroppsdel.
  6. Haha, skal tenke på deg når jeg spiller Destiny den syttende
  7. Yeah, men på Ps4 da Activision og Bungie har valgt å gå all in på Playstation. Så spilte Alphaen og får nå en så lang Beta som mulig. Elsket Alphaen!
  8. Har en klump i halsen pga evig lenge til neste GOT sesong, men True Blood hjelper litt på. Tenk om de ga Sookie en halvveis fungerende hjerne denne sesongen, det hadde vært revolusjonerende!
  9. Denne kan være verdt å sjekke ut. http://www.siljemariela.com/jenter-trening-og-syklus/
  10. Hadde jeg skulle tatt en fettprosent måling ut av det blå så hadde jeg nok heller prøvd å få meg en DXA skann. Dette skal visst være mulig på NIH, men koster også en god sum (750,- tror jeg). Men da får du så nøyaktig måling som mulig. Du kan jo prøve å sende de en mail for å høre om muligheten for å ta en test: Kontaktinformasjon: Hege Nymo Østgaard - [email protected]
  11. Mye av det som kommer frem i testen var jo ting jeg egentlig visste da jeg har holdt på med dette så lenge. Det er jo greit å "få det på papir" men det var ingenting som overrasket meg veldig. For min del så er det bare gøy å prøve å bli klokere på sin egen kropp, men jeg er nok mer interessert i dette en de fleste. Jeg hadde og Børge Fagerli tilgjengelig til å tolke resultatene litt mer nøye en jeg kanskje klarte selv, så fikk litt ekstra ut av det.
  12. House Tyrell - Growing Strong.
  13. Jeg tok en gentest i fjor hos www.dindna.se her kan dere se hva dere kan forvente dere av svar på en slik test: https://drive.google.com/file/d/0BzSGnFPufdOfNGNHR3Y5bXVQazBuVzlpd1hMM1dTaXI2UGJn/edit?usp=sharing
  14. Kanskje liksågreit at folk ikke vil svømme? http://www.dagbladet.no/2014/06/04/nyheter/hvithai/norge/33656414/
  15. Du kan ta en titt på denne tråden kanskje http://forum.fitnessbloggen.no/threads/armb%C3%A5nd-for-%C3%A5-m%C3%A5le-forbrenning-where-to-get.14379/
  16. Muskelbiopsi er vel den eneste måten å 100% finne ut hva muskelfiber typer en muskel består av, men ser for meg at det er vondt som fy. En annen mer upresis metode er Dr F. Hatfield sin muskelfiber test: http://www.topendsports.com/testing/tests/muscle-fiber-composition.htm
  17. Har ikke prøvd det selv. Men man kan jo hive det i et vaffeljern, muffinsformer i ovn, eller kanskje steke det som en pannekake. Vet ikke før man har prøvd!
  18. 150g kyllingfilet 150g ovnsteikt potet 30g Brie De Maux (upasteurisert ost) 10g Upasteurisert Setersmør
×
×
  • Create New...