Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Generelt:

- Folk som står på bussen/trikken når det er sitteplasser, bare fordi de ikke vil sitte ved siden av en fremmed. Man blir jo faktisk nesten sett på som gal om man smiler på bussen ..

- Folk som setter seg på det ytterste setet på bussen/trikken, sånn at jeg må HOPPE over de for å sitte.

- Folk som hører på så høy musikk at jeg hører den GJENNOM mine ørepropper også.

på TS:

Folk som for eksempel har kjørt 100 kg knebøy og er dritstolt og masjerer til neste øvelse uten å ta av vektene igjen. INGENTING er verre enn det, kan sikker logge hvor mange kilo jeg løfter av i av en økt.

- <folk som svetter så det drypper, uten å tørke av etter seg. ÆSJ

Nakne folk i garderoben som bøyer seg med rompa mot meg. Jeg vet aldra hva jeg kan vente meg.

...Innledningen på tin som irriterer meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt:

- Folk som står på bussen/trikken når det er sitteplasser, bare fordi de ikke vil sitte ved siden av en fremmed. Man blir jo faktisk nesten sett på som gal om man smiler på bussen ..

- Folk som setter seg på det ytterste setet på bussen/trikken, sånn at jeg må HOPPE over de for å sitte.

- Folk som hører på så høy musikk at jeg hører den GJENNOM mine ørepropper også.

på TS:

Folk som for eksempel har kjørt 100 kg knebøy og er dritstolt og masjerer til neste øvelse uten å ta av vektene igjen. INGENTING er verre enn det, kan sikker logge hvor mange kilo jeg løfter av i av en økt.

- <folk som svetter så det drypper, uten å tørke av etter seg. ÆSJ

Nakne folk i garderoben som bøyer seg med rompa mot meg. Jeg vet aldra hva jeg kan vente meg.

...Innledningen på tin som irriterer meg :D

Jeg pleier som regel å stå på bussen selvom det er plasser fordi jeg omtrent alltid har med meg treningsbaggen med klær, mat, etc og ikke orker å ha den oppå fanget på meg selv og den ved siden, er det også irriterende? :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fy. Noe jeg ikke kan fordra er nok gjentagende lyder. Smatting er vel det verste, og snorking. Blir også gal om dusjkrana drypper. Det at folk ikke smiler eller er høflige irriterer meg ikke akkurat, men jeg blir skuffet. Jeg smiler, hilser og sier ha det bra uansett, så det får være godt nok. ;)

Folk på bussen(og generellt, men på bussen sitter de nær deg over lengre tid..) som tygger tyggis med åpen munn...:shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som rygger inn på busseter:shifty: Dere tar så jævla mye mer plass!!:mad:

Fulle busser hvor folk ikke trekker seg bakover i bussen uansett hvor mange ganger sjåføren gir uttykkelig beskjed.

På samme bussene, folk som ikke gidder å lee på en tå når noen prøver å komme seg av bussen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg grenseløst over mennesker som alltid skal overgå deg. De som alltid har opplevd bedre eller værre, ja sånn alltid bedre eller verre enn deg!

Sånn som når jeg (ja er svak, men getting There) tar 20kg i ground to overhead.. Og da skal får høre hvor mye sterkere min venninne er som tar 30 kg i markløft..... Eeeeehm... Jeg sier ikke noe... Men det skulle jeg fint tatt.. 20 kg er bare tungt fra brystet og opp over hodet... Men kjenner det irriterer meg at ALLTID er vedkommende bedre eller whatever!

DET IRRITERER MEG!

Ellers irriterer det meste meg i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg grenseløst over mennesker som alltid skal overgå deg. De som alltid har opplevd bedre eller værre, ja sånn alltid bedre eller verre enn deg!

Sånn som når jeg (ja er svak, men getting There) tar 20kg i ground to overhead.. Og da skal får høre hvor mye sterkere min venninne er som tar 30 kg i markløft..... Eeeeehm... Jeg sier ikke noe... Men det skulle jeg fint tatt.. 20 kg er bare tungt fra brystet og opp over hodet... Men kjenner det irriterer meg at ALLTID er vedkommende bedre eller whatever!

DET IRRITERER MEG!

Ellers irriterer det meste meg i dag..

Pfft, det irriterer meg mer! :whistle:

Er bare å bli sterkere, smartere og bedre da. Eneste løsninga på sånne skrytepaver må jo være å sørge for at du aldri lar dem være bedre enn deg i det de faktisk går med på å teste hvem som er best. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft, det irriterer meg mer! :whistle:

Er bare å bli sterkere, smartere og bedre da. Eneste løsninga på sånne skrytepaver må jo være å sørge for at du aldri lar dem være bedre enn deg i det de faktisk går med på å teste hvem som er best. :cool:

Ja, så snart vi kan trene på samme sted samtidig skal det testes.. Jeg skulle likt å se vedkommende gjøre det samme som meg.. Men jeg skal bli sterkere jeg. Derfor holder jeg pent munn. Jeg liker bedre å le litt inni meg for så å demonstrere stille når vi evt kan trene sammen.. Jeg trener uansett ikke for å være sterkere enn andre. Jeg trener for at min kropp skal bli bedre og tåle hverdagen. Og så lever jeg litt på at min sterke bror faktisk skryter av meg når han står det med 120 kg på stanga. Han syns jeg er flink og det betyr faktisk noe! Det Irriterer meg ikke.

Men det irriterer meg at stangen på nedtrekk apparatet henger så høyt at jeg nesten må klatre for å få tar i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Folk som setter seg på det ytterste setet på bussen/trikken, sånn at jeg må HOPPE over de for å sitte.

Jeg skal nesten garantert av før den som eventuelt setter seg ved siden av meg (tar ikke bussen så langt). Derfor setter jeg meg ytterst noen ganger. Det er da lov å åpne kjeften for å spørre om man kan få sitte? Tror jeg hadde blitt litt sjokkskada om noen kom hoppende over meg. Gjør du virkelig det i stedet for å spørre om å få sitte? Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke klarer å gå oppover disse rulletrappgreiene (aner ikke hva det heter, men i alle fall de flate uten trappetrinn) på kjøpesentre, og enda verre er det når de stiller seg opp og sperrer for sånn at ingen kommer forbi! :banghead: Jeg skjønner ikke hvordan det går an å være så lat, og ikke minst egoistisk? Det går jo så hinsides tregt oppover når man bare står der, og jeg er da trossalt ikke på kjøpesenter for å se på utsikten! ARGH! :banghead::grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nesten garantert av før den som eventuelt setter seg ved siden av meg (tar ikke bussen så langt). Derfor setter jeg meg ytterst noen ganger. Det er da lov å åpne kjeften for å spørre om man kan få sitte? Tror jeg hadde blitt litt sjokkskada om noen kom hoppende over meg. Gjør du virkelig det i stedet for å spørre om å få sitte? Haha

haha, jeg spør selvfølgelig først da !: ) !Jeg er ikke helt "skada" vet du ;) Men det irriterer meg grenseløst når bussen allerede er full, og de fleste i dette land sikkert heller står enn å spørre om å få sitte. Janteloven norge der man helst ikke en gang skal smile på bussen, men helst sitte med øreproppene godt plantet og ikke en gang gi et smil .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...