Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg irriterer meg over at min mobil ikke lader ordentlig. Opp 10% over en hel dag. Sendte den inn til service via telenor og de fant ikke noe feil. Fikk den i retur med et bilde av ladeikonet på tlf. Duster! Den lades ikke ordentlig selv om den viser ikonet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over at min mobil ikke lader ordentlig. Opp 10% over en hel dag. Sendte den inn til service via telenor og de fant ikke noe feil. Fikk den i retur med et bilde av ladeikonet på tlf. Duster! Den lades ikke ordentlig selv om den viser ikonet.

Kanskje det er laderen det er noe feil med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idioter i trafikken. Er så mange som ikke burde hatt lappen!

Dette irriterer meg:

* Folk som ikke "ser" motorsykler i trafikken.

* Folk som synes mobilen sin er viktigere enn andres menneskeliv

* Folk som ikke skjønner hvordan man plasserer seg i rundkjøringer

* Folk som ikke skjønner hvordan og at man SKAL gi tegn i rundkjøringer

* Folk som ikke gir tegn når de bytter fil

* Folk som ikke gir tegn (eller i god tid før) de skal svinge

* Folk som ikke sjekker speil når de skal bytte fil

* Folk som ikke sjekker blindsone når de skal bytte fil

* Folk som ikke skjønner at de har vikeplikt for fotgjengere i eller på vei ut i gangfelt (jeg går daglig over et gangfelt ved en rundkjøring, fleste parten av bilistene registrere meg ikke før jeg vifter med armene og gir dem fingeren i det de kjører forbi)

* Folk som tror de kommer fortere fram ved å bytte felt frem og tilbake ørten ganger når det er kø

* Folk som ikke kjenner til myndighetspyramiden når f.eks lyskryss er ute av drift

* Folk som tailgater og ikke forstår de potensielle konsekvensene av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er laderen det er noe feil med?

Har prøvd flere ladere og kontakter. Det er tlf. Et raskt søk på Google viste at det er et vanlig problem for mange med Samsung galaxy s3. Dustinger. Da må jeg sende inn tlf på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er laderen det er noe feil med?

Hadde det vært det hadde jeg vært glad, men jeg har prøvd flere ladere. Mannens telefon lader på våre ladere, men ikke min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting som irriterer meg er fotballsuportere. Når man heier på et lag og laget vinner, ja da er det laget som vinner, ikke vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På generelt grunnlag blir jeg brydd av mennesker som uttaler seg om ting de ikke har belegg for å uttale seg om, og jeg forbanner intolerante, arrogante mennesker.

På treningssenter irriterer jeg meg kraftig over mennesker som skal belære andre uten faktisk å inneha kunnskap. Jeg blir også provosert av de som ikke rydder opp etter seg, kaster vekter rundt, og som opptar benker og apparater uten å bruke de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotgjengere som ikke følger med i trafikken. Greit du har forkjørsrett i fotgjenerfelt. Men ligger du klistra etter asfalten hjelper det ikke med aldri så mye rettigheter. Stopp, få øyekontakt med bilfører, gå så over. TAKK!

Bilister som ikke evner og skjønne at det er biler bak seg som kansje vil frem.. Det går HEEEEEEELT fint ann og legge seg litt til venstre for gulstripa når du står og venter på og svinge til venstre.. sånn at det er plass til høyre for deg for de som kommer bak deg.. Igjen TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tror alt er så jævla enkelt..:grumpy:

Ikke alle har flust med penger og kan kjøpe det de trenger og ikke trenger, når som heslt, ikke alle har megasvært nettverk av friske mennesker som kan hjelpe med alt, ikke alle har forsikrig, ikke alle har den nyeste teknologien osv osv osv osv..

Det skader virkelig ikke å prøve å sette seg inn i andres situasjon, spør hvis du ikke skjønner, og det finnes en verden utafor din egen boble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere nevnt kollega som nærmer seg pensjonsalder med utfordringer i forhold til bodskikk, som ALLTID skal snakke om da hun var yngre, enten det var pikeskolen hun gikk på, hvor de bodde som nygifte, og fandes oldemor, hele tiden mens munnen trykkes full av mat og det prates så høyt at ingen andre klarer å få sagt en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...