Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

11 timer siden, phatlegs skrev:

The struggle is real brother! Var med i en fitbit-konkurranse og jeg gikk nesten 2 mil daglig bare for å vinne den konkurransen, men HVER DAG måtte jeg se meg slått. HVER ENESTE DAG! ... Jeg legger meg tidlig, var jo utslitt i den konkurransen, og så finner jeg ut at hver gang jeg var ferdig med å gå for dagen satte hu ene i gang med å riste på fitbiten, step-maskin eller å bevege seg ekstra mye fort i stua. Våkna opp av at hu var 200 skritt foran meg hver kveld. 

Jeg gikk så mye at jeg gikk i stykker et par HOKA-sko på noen få måneder... and still I didn't win. 

Edit: Ja hun som slo meg fikk jo en massiv mestringsfølelse...og det er jo bra for henne. Jeg gråter meg fortsatt i søvn. Sølvtårer i skjegget. 

haha, da er vi i samme båt. Akkurat det samme her, bortsett fra at vedkommende slår meg med rolige 20 000 skritt HVER_DAG.

Jeg gjør ikke annet enn jobb 8 timer, også trene, trene, trene , spise, trene,sove. Det er ikke nok timer til at hun skal klare å ligge så langt framfor meg. Konkurransen er over nå 16.06 - takk for det. Da skal jeg legge fitbitn på hylla, håper kjerringa er stolt over seg selv...smh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 hours ago, Tronaldo said:

[...]

For min del bikker det over når det blir en hyllest til usunnhet. Fordi Linda-Marie er uten tvil overvektig. Overvekt dreper i dag flere mennesker enn sult. Vi trenger ikke hylle overvekt. Det er ingenting å skryte av, det er tvert imot et voksende helseproblem som går an å forebygge med nogenlunde fornuftig kosthold og livsførsel. Å skryte av store pupper fordi du er feit er som å skryte av six-pack fordi du er tynn.

Det er mellomting mellom tynn og feit. De "unike feilene" hennes er ikke så veldig unike. Høyt blodtrykk, høyt kolesterol, slitasjegikt, hjerte- og karsykdommer, søvnapné er alt annet enn "unikt". Åh så unik! Amputasjon er også en måte å bli kvitt "söta cellulitter" på. Lykke til med diabetesen, sier jeg.

 

Tronaldo, du er en oase av fornuft i en ørken av politisk korrekt vås! Kunne ikke vært mere enig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som irriterer meg så er det mennesker som krever respekt og toleranse for sitt respektløse og intolerante menneskesyn. Det er bra vi har religion -og livssynsfrihet i dette landet, og man skal akseptere at folk velger å tro på fantasifortellinger som lover frelse og evig liv.

Det er derimot noe helt annet å respektere hat mot vantro, kvinner, homofile og ateister osv. Det er egentlig noe helt surrealistisk over folk som krever toleranse for sitt intolerante syn på mennesker. Problemet er vel at de ikke anser alle typer mennesker for likeverdige, og dermed heller ikke ser hvorfor de har krav på samme toleranse og respekt som de selv krever.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SterkARE said:

Er det noe som irriterer meg så er det mennesker som krever respekt og toleranse for sitt respektløse og intolerante menneskesyn. Det er bra vi har religion -og livssynsfrihet i dette landet, og man skal akseptere at folk velger å tro på fantasifortellinger som lover frelse og evig liv.

Det er derimot noe helt annet å respektere hat mot vantro, kvinner, homofile og ateister osv. Det er egentlig noe helt surrealistisk over folk som krever toleranse for sitt intolerante syn på mennesker. Problemet er vel at de ikke anser alle typer mennesker for likeverdige, og dermed heller ikke ser hvorfor de har krav på samme toleranse og respekt som de selv krever.

 

Som han svenske muslimen mediene skrev litt om for en tid tilbake, som i beste offer-mentalitet-stil sto frem og krevde mer toleranse for hans kulturs intoleranse ovenfor blant annet kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, PlastBox skrev:

Som han svenske muslimen mediene skrev litt om for en tid tilbake, som i beste offer-mentalitet-stil sto frem og krevde mer toleranse for hans kulturs intoleranse ovenfor blant annet kvinner?

Et godt eksempel det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...