Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fra sitatet over å dømme ser vi allerede smått skadevirkningene av denne holdningen. Du er ikke flott fordi du er feit, du er feit. Du skal ikke hylles fordi du er middelmådig. Du er ikke spesiell fordi du deltok, du er spesiell fordi du jobbet hardere enn de andre og vant.

Man er ikke flott fordi man er feit, det er det da ingen som har sagt. Man er flott hvis man føler seg flott.

Eller så er man flott hvis man faktisk er en flott, flott2.jpg

Det irriterer meg at man ikke skal kunne få gjøre det beste ut av en kjip situasjon. Vis meg en person som virkelig ønsker å være feit ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det irriterer meg at man ikke skal kunne få gjøre det beste ut av en kjip situasjon. Vis meg en person som virkelig ønsker å være feit ;p

Haha, flott post! :p

Er vel muligens ikke du som har holdningen at alt skal feires, ei heller kan jeg påstå det er intensjonen bak dette showet på moteuken. Det virker dog som om det er en tendens til at absolutt alle skal feire seg selv. "Big is beautiful!" etc. Er du feit skal du feires fordi du er feit. Er du mørkhudet skal det feires. Er du kvinne skal du feires, og kjønnskvoteres inn i stillinger selv om kjønn har null å si for kompetansenivå. Er du homofil skal det danses i gatene med glitter og lilla fjærboaer, og er du mentalt tilbakestående skal du være med i Tangerudbakken og Paradise Hotel.

Men! Nåde deg om du røyker, eller søker om noen hundre tusen (tilsvarende det homoparaden får) i offentlig støtte til en "straight, white male pride parade". Du hadde blitt lynsjet. Folk som skal ha spesialbehandling ("positiv" diskriminering) som kompensasjon for at de -eller folk i århundrene før dem- ble diskriminert (negativ spesialbehandling), irriterer meg. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg ikke kan sykle til og fra gymmet, uten at de sydhavsbrødrene (i karibien) smatter, plystrer, roper ting som "ride it girl!" etter meg. Det skjer hver dag. Jeg er vel den eneste hvite jenta i hele landet på sykkel. Vil bare være usynlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke flott fordi man er feit, det er det da ingen som har sagt. Man er flott hvis man føler seg flott.

Eller så er man flott hvis man faktisk er en flott, flott2.jpg

Det irriterer meg at man ikke skal kunne få gjøre det beste ut av en kjip situasjon. Vis meg en person som virkelig ønsker å være feit ;p

Hva med feiende flott?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke kan sykle til og fra gymmet, uten at de sydhavsbrødrene (i karibien) smatter, plystrer, roper ting som "ride it girl!" etter meg. Det skjer hver dag. Jeg er vel den eneste hvite jenta i hele landet på sykkel. Vil bare være usynlig...

Aaaahh, blir sint bare ved tanken! Det er jo verre enn kelnerne på hotellet jeg bodde på i Tyrkia ... Men hva skal man gjøre, liksom? Hvis man svarer tilbake så synes de jo at det er gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaahh, blir sint bare ved tanken! Det er jo verre enn kelnerne på hotellet jeg bodde på i Tyrkia ... Men hva skal man gjøre, liksom? Hvis man svarer tilbake så synes de jo at det er gøy.

Jeg bare stirrer rett frem og tråkker litt ekstra på. Det slår aldri feil. Hver gang jeg entrer et hjørne som er fyllt med en tåkesky av weed og brødre som tilbringer hele dagen med noe så konstruktivt som å henge, hver gang... Kan telle ned 3-2-1... *smatt-smatt* Nice bike, sexy! Woooo, plystre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboens høye musikk etter "stilletid" i blokken...yes, jeg er kjerring i know. Kjøpt meg ørepropper for søvn <3 :p

men det er jo faen meg helt jævlig irriterende.

Der jeg bodde før var det en fyr som hadde fester midt i uka, men han ble kasta ut.

Det verste var likevel folka i naboblokka som satt ute på balkongene sine i sommerhalvåret til tidlig morgen midt i uka med vin og skråling... svin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...