Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Haha, jeg foretrekker å kjøre alene for jeg kjefter og smeller så om andres manglende kjøreegenskaper :p Vil jo ikke skremme andre folk!

På tur til Tromsø forrige lørdag, havna jeg bak en gamling som kjørte 65km/t i 90-sonen, og det var så mye trafikk i motsatt kjøreretning at jeg kunne ikke kjøre forbi. Dæven altså. Det samme skjedde på tur hjem :dry:

Hadde en liten drøm..Om å kjøpe en svæææær amerikansk pickup og ha en gigantisk kufanger på den..Så man kan tuppe folk uten at man selv får skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Diskutere aspartam mot aspartammotstandere som ikke vil tro noe annet enn at det er livsfarlig for kroppen uansett hva man fremlegger av bevis, forskning osv.

Sikkert sagt det før, men komplette idioter som ligger i venstrefila på 2-felts motorvei som ikke evner til å flytte seg i høyrefila når det kommer biler bak. Spesielt herlig er det når to stk blokker begge filene og holder jevn fart. Bøtelegg slike idioter hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskutere aspartam mot aspartammotstandere som ikke vil tro noe annet enn at det er livsfarlig for kroppen uansett hva man fremlegger av bevis, forskning osv.

Sikkert sagt det før, men komplette idioter som ligger i venstrefila på 2-felts motorvei som ikke evner til å flytte seg i høyrefila når det kommer biler bak. Spesielt herlig er det når to stk blokker begge filene og holder jevn fart. Bøtelegg slike idioter hardt.

Og så har man dem som klistrer seg opp i ræva og blinker med lysene når jeg holder 120 i venstrefila, og har lite lyst til å bremse ned til 90 for å slippe dem forbi... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskutere aspartam mot aspartammotstandere som ikke vil tro noe annet enn at det er livsfarlig for kroppen uansett hva man fremlegger av bevis, forskning osv.

Signerer den, får daglig høre på jobb hvorfor jeg liksom er så sunn og drikker pepsi max, det er livsfarlig blablabla og når jeg drar frem en saklig diskusjon om temaet blir det bare styr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har man dem som klistrer seg opp i ræva og blinker med lysene når jeg holder 120 i venstrefila, og har lite lyst til å bremse ned til 90 for å slippe dem forbi... :p

Venstrefila er et forbikjøringsfelt (noe de fleste nordmenn ikke forstår). Da skal du slippe forbi de som ligger bak deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se bildene fra Londons første Plus Size Fashion Weekend minmote.no

Mange av de modellene er syklig overvektige som er helsefarlig! Hvordan kan man i hulleste fremme og hylle dem, og si ja det er ok å være syklig overvektig?!

Det er farlig med syltynne modeller, men like falrig med syklige overvektige!!

Hva i Guds knepte hender får deg til å si at de modellene er sykelig overvektige?? For alt du vet så har de et utmerket sunt kosthold selv om de veier litt mer. De ser ikke sykelig overvektige ut, de er ikke svapsete og slappe i kroppen osv. Jeg synes de ser mye sunnere ut enn majoriteten av tynne modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av modellene i artikkelen di drar fram her er så overvektige at man kan kalle det sykelig. Nå får du gi deg. Det et fint at man bruker modeller av forskjellige størrelser og å syte over dette er tull. JA til variasjon. Det er ikke bare sykt lav fettprosent som er pent.

Ja, jeg irriterer meg over det når kvinner som ikke sulter seg får tyn for å stikke seg frem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå for tiden har jeg lyst til å dra en Kari Jaquesson, bare enda mer krass og usmakelig til noen "kom deg opp av den feite ræva di, slutt å klag, slutt å gofle potetgull og kom deg i bevegelse".

Ja, det har jeg lyst til å si. Men jeg gjør det ikke. Og det irriterer meg både at jeg ikke sier det, og at overvektige lever i fornektelse. Sistnevnte burde jeg strengt tatt ha mer forståelse for, siden jeg selv har gjort det. But I don't. Det er bare å løfte ræva si istede for "skal bare", "kan ikke" etc. MOVE YOUR ANUS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes noen av dem er det, og ja så mye magefett som enklete har er absolutt ikke bra!

Var noen av modellene, eks hu øvert i svart badedrakt er et fint forbilde!

Jeg sier ikke at vi ikke skal ha formfulle modeller, for i et samfunn må man ha flere ulike former, men så lenge det ikke er skadlig, som for feit eller for tynn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...