Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ok, dette er noe som har irritert meg de siste dagene.

for et par uker siden la jeg ut et typisk selvbilde fra gymmet, i speilet og med manualer foran, iført ny Gasp-trøye. en kompis kom med en hans & franz-kommentar. så langt helt greit.

så for noen dager siden møtte jeg ham og en annen fyr, og kompisen min la da litt ut om dette bildet, at jeg skulle se 'boler' ut etc. det ble jo litt latter og slikt. greit nok det.

det som irriterer meg er at han, som den ivrige skiløperen han er, fint kan legge ut bilder fra turer i skiutstyr uten fare for kommentarer om northug wannabe, mens når jeg gjør det samme med det jeg liker, kommer det ting om arnold, bol og fandens oldemor.

Dette er kanskje tidenes mest ubrukelig råd, men: Ta det opp med ham direkte? :cautious: En vet aldri, det kan jo hende han tar seg sammen og slutter å være dust. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Irriterer meg litt når heilt "vanlige" folk(i denne sammenheng folk som ikkje konkurrerer på høgt plan) skal gå til ein PT, der han/ho får ein diettplan som består av kanskje ti forskjellige tilskudd/preparat dei skal bruke(protein, kreatin, bcaa osv.) der PT mest sannsynlig har goder av at slike ting blir solgt til klient. Er det virkelig komt dit hen at ein MÅ bruke 5-10 forskjellige tilskudd for å gå på ein diett? Eg ser slike tendensar på forumet her med unge folk som ikkje er komt ut i arbeidslivet ein gong, som bruker _mange_ tusen på tilskudd i måneden??

Og berre for å ha sagt det; nei, eg har ikkje faglig djubde til å greie ut om desse tilskudda MÅ brukast, eg har ikkje brukt dei sjølv(utenom proteinpulver til tider), ei heller kan eg vise til resultat på topp-nivå. MEN, eg ser for meg at med riktig dedikasjon og motivasjon til ein "normal" diettplan(altså med hovudvekt på kosthold) så skal ein komme seg rikelig langt nok. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Ja vet du hva, irriterer meg også grønn.... det er da for F### ikke noe problem i spise mat.... lukter issues lang vei...

Hehe, nå skal jeg ikke lage en diskusjon. Men er nok mer sjalusi, for jeg synes det er lett å spise 3000-4000kcal per dag. Easy! Men å få vekk dette fettet jeg har, DET er vanskelig det!

Så ja, er vel sjalusi på alle disse skinny folka som bare "spiser" og får DAT body! FU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...