Gå til innhold

GN4RLY

Medlemmer
  • Innholdsteller

    38
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om GN4RLY

  • Rang
    Nykommer

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://www.fitnessbloggen.no
  1. GN4RLY

    Klokke

    Tatt fra tidssonen.no Min klokke om ikke så lenge
  2. GN4RLY

    Nakke

    Jeg trener litt nakke på egenhånd, har det gjerne på skulder+bendagene mine. Hvis jeg skal løfte med fokus på nakke går det som regel i shrugs med stang eller hantler. Trener du militærpress, markløft får du en del nakke gratis.
  3. Ser bra ut det her, psycho. Hadde muligens tatt med legpress, if you were me.
  4. Du trenger ikke flere skiver, men større skive;-) Du får fort litt lang bane når du bruker mindre skiver som i videoen. Hoften din kan gjerne være litt høyere, samt stangen nærmere leggene når du starter løftet.
  5. No worries, Jimmy! Det er nok fett, ikke muskler som henger.
  6. Kjøp en cognac til gubben!
  7. DRC er iaf veldig god:-)
  8. Når deg gjelder nedtrekk har jeg god erfaring med smalt grep, får ofte vondt i skuldrene med bredt grep. Strikk fungerer bra når jeg skal bli god og varm i skuldrene (kan også brukes som trening). Kjipt å høre at du har reumatisme, etter det jeg har hørt er det viktig å bevege seg og trene. Kjør på og lykke til.
  9. Sørg for at han viser deg hvordan du gjennomfører knebøy og benkpress med korrekt teknikk:-)
  10. Bruker tights fra tid til annen, svært behagelig!
×
×
  • Opprett ny...