Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk som skal svare på absolutt ALLE tråder her inne, selvom de ikke har noe bedre å komme med enn "weeee", "jeg har egentlig ikke peiling, men..." eller ":lol::roflmao::p". Det er greit at det er ålreit å få svar på trådene sine, men dette begynner å nærme seg Kvinneguiden-tilstander. Hadde i mine øyne vært ålreit om en tråd med 20 svar (som ikke befinner seg i Off-Topic-seksjonen) faktisk inneholdt ETT vettugt svar på det tittel/ts spør om...

Dagens grumpy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det blir krav om xx antall innlegg for å få se de nyeste bildene osv, så kan Fitnessbloggen takke seg selv for sånne trender...

Er ikke det snakk om fem innlegg eller noe? Ser ikke helt at regelen har noe særlig for seg nei, men jeg snakker uansett om folk som poster fem innlegg i minuttet...eller hvertfall i timen. Hver dag. Og det blir noe litt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hva med mennesker som fremstår som overfladiske og hovne fordi de er ærlige (men ser helt casual average bum ut)? Som fremstår som om de ikke tåler å bli irettesatt, fordi de liker en god diskusjon og ikke gir seg før fakta er på bordet?

*liste meg stille ut døra..*:whistle:

jeg er også en sånn, og det er fustrerende - men går også litt sport i å ikke gi seg FØR det faktisk er bevis for at man skal det. gode diskusjoner er gøy, jeg vil heller møte en ærlig "drittsekk" enn en falsk "saint" =) litt karakter må man ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, dette er noe som har irritert meg de siste dagene.

for et par uker siden la jeg ut et typisk selvbilde fra gymmet, i speilet og med manualer foran, iført ny Gasp-trøye. en kompis kom med en hans & franz-kommentar. så langt helt greit.

så for noen dager siden møtte jeg ham og en annen fyr, og kompisen min la da litt ut om dette bildet, at jeg skulle se 'boler' ut etc. det ble jo litt latter og slikt. greit nok det.

det som irriterer meg er at han, som den ivrige skiløperen han er, fint kan legge ut bilder fra turer i skiutstyr uten fare for kommentarer om northug wannabe, mens når jeg gjør det samme med det jeg liker, kommer det ting om arnold, bol og fandens oldemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...