Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hmmm, spiser du nok? Sover godt? Hviler nok mellom treninger? :) Merker jeg blir ekstremt irritabel om jeg mangler noe på en av de tre punktene... :p Værst er det hvis jeg er sulten og trøtt, da får sambo gjennomgå lol.. Stakkars.. :(

Jeg tror det kommer litt av mangel på trening i det siste for min del (vet ikke om du sikta til innlegget til frk.sondre over). Jeg blir et monster om jeg er sulten og trøtt, så prøver å spise regelmessig, om det så bare er en frukt liksom:P Men går vel over, snart ferie:D er sliten for tida:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Røyk. Alt som har med røyk (tobakk) å gjøre egentlig. Lukter grusomt.. hater når mennesker ikke tar hensyn til andre enn seg selv. Kjempeglad for røykeloven vi har her i Norge.

- Irriterer meg grusomt når personer har dårlig ånde. Hvor vanskelig er det å pusse tennene før en drar på skolen f. eks? Munnskyllevann.. anything. Klarer ikke prate med personer når jeg kjenner at ånden deres er forferdelig.

- Når håret mitt ikke vil samarbeide..

- Personer med alt for høy selvtillit. Ikke galt å ha selvtillit, men please.. enkelte elsker å prate om seg selv og gjerne prate nedlatende om andre.. men på en morsom måte.

- Personer som prater alt for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Røyk. Alt som har med røyk (tobakk) å gjøre egentlig. Lukter grusomt.. hater når mennesker ikke tar hensyn til andre enn seg selv. Kjempeglad for røykeloven vi har her i Norge.

- Irriterer meg grusomt når personer har dårlig ånde. Hvor vanskelig er det å pusse tennene før en drar på skolen f. eks? Munnskyllevann.. anything. Klarer ikke prate med personer når jeg kjenner at ånden deres er forferdelig.

- Når håret mitt ikke vil samarbeide..

- Personer med alt for høy selvtillit. Ikke galt å ha selvtillit, men please.. enkelte elsker å prate om seg selv og gjerne prate nedlatende om andre.. men på en morsom måte.

- Personer som prater alt for mye...

Er sååå enig med alle disse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...