Gå til innhold

Gode fraser mot kommentarer angående kost/trening


Augis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, mye er gjort med god musikk, men da blir det egentlig et spørsmål om PLASS. Osloeksempel: dansegulvet på Blå edru kan fungere. Dansegulvet på BAR Vulkan edru not so much.

Hehe, nå er jeg bare vant med små steder. Men de drita folka er jo overalt uansett, er ikke så mange som kan oppføre seg uansett ... :p Hvertfall ikke de jeg har møtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd i det siste at enkelte har sluttet å invitere meg med ut på fellesaktiviteter som middager og filmkvelder fordi de mener at "jeg spiser jo ingenting uansett". Kjenner jeg blir fryktelig frustrert og mister litt motet. Jeg klarer vel helt fint å se film uten å spise potetgull eller gå på restaurant og velge det litt "sunnere" alternativet på menyen...

Bah...

gammel post å quote, men las gjennom her nå, og bam der innså jeg nettopp at jeg nok har havna i samme fella..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ofte høre at jeg ikke må overdrive - da spør jeg hvem jeg blir sammenlignet med siden jeg overdriver? (som regel tar den som spør utgangspunktet i seg selv). Når jeg får sukk og stønn, og rulling med øynene fordi jeg ikke vil spise hamburger, kebab eller pizza, eller for den saks skyld ferdigsuppe fra Toro med halvstekte rundstykker til. Eller når jeg velger nøtter og frukt fremfor potetgull og smågodt ,spør jeg om jeg skal spise det for din skyld, slik at du skal blir fornøyd, eller om det er viktigst at jeg er fornøyd:) Jeg tror de påpeker mine valg negativt mye for å normalisere sine egne valg - kanksje fordi det blir veldig mye tydligere hva de putter i munnen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utdrag fra forrige familietreff:

Tante: Herregud. At du gidder å trene så mye. Det er sykt, vet du det?

Meg: Dine premisser avvises. Nå blir det ekte.

(kler av meg til poseringstruse) -> 75 min poseringsrutine*

*Skulle vært 90 min, men ble satt på glattcelle av en politipatrulje "for å forstyrre den allminnelige ro og orden". HATERS GONNA HATE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa mente jeg trente feil

"Åja derfor jeg slo din alltime high benkpressrekord allerede som 18åring?"

Har vært stille siden.

Da jeg nettopp hadde begynt å trene benkpress nevnte jeg for pappa at jeg hadde trent det, kgx 6 elns.

Og han interesser seg litt for trening, eller treningsteori da hvertfall så han bare.. "men er det ikke meningen at du skal trene litt tungt da?"

Men det var jo tungt for mej da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Når overvektige personer prøver å lære meg om kosthold og trening, og kritiserer! Haha, jeg glemmer ikke VG1, jeg fikk fritak fra den vanlige gymtimen pga skade, og fikk trene styrke i stedet. Ei dame som var 3-4 ganger så stor som meg skulle absolutt vise meg øvelsene, vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når overvektige personer prøver å lære meg om kosthold og trening, og kritiserer! Haha, jeg glemmer ikke VG1, jeg fikk fritak fra den vanlige gymtimen pga skade, og fikk trene styrke i stedet. Ei dame som var 3-4 ganger så stor som meg skulle absolutt vise meg øvelsene, vel :)

Nå aner jeg ikke hvem du er og hva du kan eller ikke kan, eller hvor mye de som prøve å lære deg om trening og kosthold kan. Jeg bare håper at de rådene du får er dårlige siden du ler av dem, og at du ikke ler av rådene fordi folk som er større enn deg gir de. Jeg har gått ned 20 kg og har massevis av kunnskap om både trening og kosthold, selv om jeg fremdeles er overvektig. Jeg sier ikke at jeg er utlært eller at rådene du fikk fra overvektige er gode, jeg blir bare litt provosert av måten du legger det hele frem på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå aner jeg ikke hvem du er og hva du kan eller ikke kan, eller hvor mye de som prøve å lære deg om trening og kosthold kan. Jeg bare håper at de rådene du får er dårlige siden du ler av dem, og at du ikke ler av rådene fordi folk som er større enn deg gir de. Jeg har gått ned 20 kg og har massevis av kunnskap om både trening og kosthold, selv om jeg fremdeles er overvektig. Jeg sier ikke at jeg er utlært eller at rådene du fikk fra overvektige er gode, jeg blir bare litt provosert av måten du legger det hele frem på.

+1, overvektige folk er ikke nødvendigvis hverken dumme er uvitende o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de er langt ifra uvitende, men da er det rart at enkelte som innehar denne kunnskapen og ikke gjør noe aktivt for å bruke den, ikke bruker den :p

Himmel og hav, å endre handlingsmønster knyttet til mat og trening handler da om så ekstremt mye mer enn kunnskap eller mangelen på sådan. Det der blir for enkelt, rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...