Gå til innhold

Heihopro

Medlemmer
  • Innholdsteller

    101
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Har samme syntomene som du har. jeg har gått i 1 år med skuldersmerter, anbefaler å bare finne hva som funker for deg. naprapat og fysio har ikke hjulpet meg nevneverdig, har også vært flink med oppvarming av skuldre. Dro på MR undersøkelse tidligere i måneden og det viste seg jeg hadde lett forkalkning i skulderen(+ en masse annet, snakket med legen pr telefon så husker ikke alt) Skal oppdatere etter jeg har snakket med legen på mandag. +en ting som hjalp meg veldig var en slik "gummi"pute man legger over skulderen, hjelper og belaste rett. kosta meg 700 spenn på thorshov sport.
  2. fikk en 2kg laks på "morrabette" måtte jo bli en breakfast for champions da! 600g laks stekt i Smøøøør crispysalat babytomater,agurk, en dæsj kesam, 1/3 boks CC kokte grønnsaker eggerøre av 2 egg
  3. Når man ikke kan spise på plasser hvor servitøren ikke vet næringsinnholdet i maten
  4. Har faktisk lest igjennom hele loggen din, "Men, nå er det tid for skjerpings" gjentar seg endel ganger. kvalifisert gjetting sier meg at du jukser med småting. dine tidligere PMFS kurer er ikke PMSF, det er high protein, low fat low carb. Det er lettere å gå ned i vekt når man har høy BMI, du spiste bare mindre kcal,derfor du ikke har samme suksess denne gangen. vannet ikke slipper ? tror du virkelig du har mistet 3kilo fett på 3 dager ? de 3 kiloene ja de var nok mest vann.. Kjør på med kuren, funker kjempebra! MEN denne gangen krever det mer av deg som person, om du er rundt 170 så
  5. får grysninger av mountain climbler, minner meg om militærets oppvarming til nærkamptrening en liten aha opplevelse, hjernen har tatt ferie. tenkte ikke på hvordan jeg kunne finne det på Google Thanks ! Baristi hadde kjempemasse bra ideer som jeg kommer til og bruke
  6. Hei! Er på ferie og har ikke noe tilgang til treningsutstyr, må kjøre et stykke for å komme meg på gymmen, så er begrenset til en gang i uken. Noe slikt gjør jeg i dag: Bakkeløp, intervall noen dager og langsomt andre halvdelen. Armhevinger i forskjellige varianter. , pull/chin ups, planke , stå i grunnpossisiosjon (hockey stance?) dips(verson hvor man hever kroppen med hendene på en stol) leg raises uten vekt til utmattelse. noen som har tips til øvelser jeg mangler, evt en link til en side hvor man kan finne øvelser man kan gjøre uten utstyr ?=)
  7. Når barna du passet på som små drikker og kjører bil
  8. haha mye bra historier hær Har et lite bidrag selv Er på et stort nach i utkanten av [en by], kvelden begynner å gå mot slutten så jeg prøver og komme meg hjem, der møter jeg noen trivelige engelskmenn som sitter i en bil, jeg får være med inn til byen. Virker som bra folk med masse sprit så vi ender opp med å blant annet kjøre rundt i byen. Siste jeg husker er at jeg sto ut av soltaket igjennom en gågate. så er det meste ganske diffust helt til jeg våkner opp ISKALD i førersetet med et skrujern i hånda. I ettertid viste det seg at de hadde stjelt bilen fra han som hadde nach. Jeg so
  9. Har ikke problemer med hoften. fikk en lyskestrekk ved test av 1RM på knebøy i januar, den har liksom ikke helt sluppet taket enda. løfter ikke over 70% på knebøy atm, men når jeg tar sumo kjenner jeg meg veldig øm i lysken og følelsen av at om jeg løfter mer en 80% så får jeg ny strekk,
  10. Flere som plages med lysken (lyskestrekk) etter sumo markløft ?
  11. Takk for tipsene folkens, da har jeg litt å kose meg med
  12. Anbefal gjerne bøker/linker som forklarer kjemi og andre bøker/linker som kan hjelpe å forstå bland annet forskningsrapporter om ernæring bedre.
  13. Hva er grunnen til at du går på psmf ? Hva er dine mål ? For de fleste er det en hard diett, men etter min mening en bra kickstart på en ny og bedre livstil For å svare på spørsmålet ditt. 2-4 uker er ingen problem om du er et friskt menneske, skal du kjøre pmsf over tid anbefaler jeg at du gjør det i samråd med profesjonelle (fastlegen din f.eks).Det er en veldig effektiv diett, har du aldri trent og bare vil kjøre dietten uten å trene er det fare for at kroppen din virker slapp, overflødig hud bland annet. men bruk det som en kickstart og Lykke til ! NB! broscience
  14. 178,76kg,25år, 3x lett trening /uke PMFS 2/4 uker done. Why complicate:) 300 g Gilde Rundbiff s... 100 g Tine Kesam Mager 100 g Tine Mager Cotta... 120 g Landlord Tunfisk... 100 g Løk, norsk, rå 100 g Bifftomat 10 g Tran, Møllers 100 g Brokkoli, kokt 300 g Prior kyllingfilet ++vitamintilskudd , salat og krydder.
  15. Funker det å bestille til sverige fra bb.com ? ?
×
×
  • Opprett ny...