Gå til innhold

sindyeah

Medlemmer
  • Innholdsteller

    30
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om sindyeah

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 12. sep. 1990
  1. Her har du "svaret" ditt: "liker å spise karb etter trening,men også på kvelden...men så har jeg testet ut å spise mindre karb på kvelden nå.. å det fungerer ikke så bra for meg. Jeg spiser aldri frokost, så trener på tom mage, merker at jeg er mye mer opplagt og sterk, om jeg har spist en del karbs på kvelden..." Stol på deg selv og de signalene kroppen din gir deg! Jeg har testet ut mye forskjellig. Lavkarbo, litt mer karbo, enda mer karbo, korte perioder med psmf. osv Etter hvert har jeg funnet ut hva som funker for MEG. Det er mange typer dietter eller kostholdsfilosofier som kan fungere
  2. Ønsker å selge et par otomix stingray boots i størrelse 39. (Kjøpt på siggy1.no) Det er veldig gode sko (kan nesten sammenlignes med å gå i sokker!), men jeg har så mange andre par jeg bruker. Derfor er disse lite brukt. Selges for hbo. 300kr og kjøper betaler eventuell frakt (ca.200kr)
  3. Hvis det er ned i fettprosent du vil, nytter det IKKE å fokusere kun på vekten. Tro meg, jeg har gått ned 10kg selv en gang. Jeg endte kun opp med å miste muskler og bli en "mindre" versjon av det jeg allerede var. I tillegg følte jeg meg utmattet fysisk og psykisk. Anbefaler deg å ta kontakt med noen som vet hva de snakker om og heller investere noen penger i dette om det er viktig for deg.. Kan anbefale fastform.no for eksempel
  4. Ja! Har opplevd å bli dårlig av det noen ganger.
  5. Jeg kjenner meg ikke igjen i dette og syns ikke det er flaut Det jeg syns er ubehagelig er "den ukentlige" handelen i nærbutikken. Da kjøper jeg og kjæresten inn mat for en uke fremover og jeg er ganske sikker på at det er få på min alder som gjør det. Vet ikke om det er mange som gjør det sånn generelt? Det blir iallefall 5-6 bæreposer med mat og disse inneholder ca. 40% frukt og grønt, 40%kjøtt/fugl/fisk og 20%melkeprodukter...
  6. De så veldig gode ut! Som ielill kommenterer går det an å lage selv. Jeg kan slenge med noen linker til deg: http://www.kriweb.no/2013/09/21/sjokoladeproteinkuler/ http://www.siljemariela.com/fitness-food-sjokokokos-proteinkuler/ http://bakekona.blogg.no/1372781129_proteinkuler__to_type.html Det første jeg fant når jeg søkte på bountykuler og proteinkuler:)
  7. Knærne eller tærne du sliter med? For å legge mer trykk på hælene har jeg prøvd å plassere en vektskive under fremsiden på hver fot, slik at "bare" hælene berører gulvet. Det hjelper meg til å bruke hælene mer i alle fall. Og ankelmobilisering hjelper for meg
  8. Jeg har også blåmerker på hoftebeina blant annet.. Tror mine kommer av hip trusth/glutebridge. Har blåmerker andre steder også. Vet at noe kommer av massasjerulle/markløft osv. Er vanlig vil jeg tro?
  9. Jeg brukte produktene i noen år (begynte da de het Shine). Jeg ble introdusert for produktene av ei jeg kjenner og kjøpte inn hudpleieserie og kosttilskuddserie. Kosttilskuddserien prøvde jeg ikke så lenge og man bør jo det for å kunne se effekten. Men jeg syns det var veldig mye stress og ta alle de pillene og det lukta FISK av ånden min.. Eneste jeg har brukt og kjøpt mer av er noen brusetabletter som heter Shacai, som skal bygge opp immunforsvaret. Har brukt de når jeg har kjent forkjølelsessymptomer. Syns at det har hjulpet, men det kan jo være tilfeldig. Hudpleieserien brukte jeg i mange
  10. Jeg velger heller den "umagre" vanilje kesamen, fordi jeg ikke syns den magre har nok vaniljesmak. Den inneholder litt mer fett, men det fettet sparer jeg da heller inn andre steder. Tror at det aller viktigste for å endre kostholdet er å planlegge litt:) For min del skriver planlegger jeg maten jeg skal spise i dagene fremover og så skriver jeg ned hva jeg skal ha før jeg drar på butikken. Handler et par ganger i uka. Veldig greit.. da har jeg alltid sunn mat hjemme og ikke en unnskyldning for å spise usunt. Min handleliste ser feks. sånn ut: -En pakke kalkun (1kg i frysedisken på Rem
  11. Det er enklere å komme med tips hvis du skriver litt om hvordan kostholdet ditt har vært til nå og hvilke matvarer du liker? Også hva som er målet ditt:)
  12. 1-Ta av stilken på en haug med druer, putt de i en pose og hiv i fryseren noen timer. Sinnsykt godt! Kan også gjøre det med banan og ha peanøttsmør på toppen. 2-Mos en banan og bland sammen med vaniljekesam og evt. honning (jeg bruker yaconsirup) Blir litt som is. 3-Eller lag smoothie. Drikk som den er eller hiv i fryseren. Jeg liker å mixe ca. et halvt beger naturell yoghurt, en banan og blåbær/bringebær.
  13. Hvorfor har du behov for å snuse under trening? JA, det har noe å si...
  14. Jeg har også opplevd det med aspartam, men da har jeg drukket store mengder over flere dager/ukesvis og ellers fått i meg lite vann. Lurer på om det kan ha en sammenheng? Jeg drikker ca. en liter pepsi max om dagen(!!!) og det går helt fint. Men så er jeg også inne i en bra periode nå, med lite anfall.. Hvis jeg allerede har et anfall, er pepsi max helt utenkelig å drikke, da får jeg frysninger :S Parfyme er også jævlig, spesielt om et anfall er på vei. Helt forferdelig!
×
×
  • Opprett ny...