Gå til innhold

TheNarsisisst

Medlemmer
  • Innholdsteller

    90
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om TheNarsisisst

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 28. mars 1994
  1. Takk for svar, må egentlig veie meg igjen. Tror jeg har gått opp siden sist. Grunnen til IF er at jeg foretrekker få måltider og trener best fastene.
  2. Kjønn: Gutt Alder: 21 Vekt: 65kg Høyde:180 cm Trener: Styrke 4 ganger i uken Mål: Gå sakte opp i vekt, og senke fettprosenten. Tynnfeit Hei, jeg skal prøve meg på IF og trenger forslag til måltider. TDEE er i følge denne:http://iifym.com/tdee-calculator/ rett under 2500 kalorier. Jeg ønsker å gå sakte opp i vekt, og bør vel ligge 200-300 kcal over dette? Skal trene fastende og bryte fasten ca 13:00-14:00. Satser på tre måltider og tenkte å ta en Mutant Mass når jeg bryter fasten. Siden det største måltidet skal være den som bryter fasten blir denne spist på jobb/lesesalen. Bør derfor
  3. Hei, hvor får man kyllingfillet for en grei pris fortiden? Husker at det var billige 2kg pakker fra first price som var bra for et par år siden.
  4. Takk for svar, skal tenke litt på det. Er jo ikke den dyreste investeringen. Har også helt angst for at mat i sekken skal bli dårlig pga varme, derfor jeg tenker kjølegreiene er bra.
  5. Hei, bruker ganske mye tid på lesesalen fortiden, og det blir vanskelig å få i seg nok mat og ikke kaste bort penger på Rimi. Vurderer derfor å gå til innkjøp av denne: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/6-pack-innovator-small-black_red Planen blir da å ta med 2-3 måltider med kylling og et par shaker. Har virkelig ikke plass til dette i skolesekken min, og med 10 timer på skolen kan maten bli litt varm og kjip. Er et review her:
  6. Hei, jeg bare lurer på hvordan folka her inne forbereder maten for uken. Lager dere lunsj hver kveld eller lager dere en hel haug hver søndag og putter det i bokser? Hvor lenge kan egentlig f.eks. kyllingfillet stå i kjøleskapet?
  7. Hei, takk for svar. Hun skal trene både kondisjon og styrke.
  8. Hei, dama mi har spurt meg om hjelp til treningsprogram, men jeg er rimelig ubrukelig. Trener selv SS, men er ikke helt det hun er ute etter. Hun vil absolutt trene seks ganger i uken, målet er nedgang i vekt og fettprosent og hun vil ikke få ´´store´´muskler. Noen tips?
  9. Hei, jeg og kjæresten trener sammen fortiden. Vi kjører 6 dager i uken med Arnolds blueprint fra bb.com og digger programmet. Problemet er at treningssenteret er konstant fult om ettermiddagen/kveld og vi orker ikke dette. Har heller ikke råd til å bytte (Snakk om billigkjede, de tar alle medlemene de kan få). Vi flytter til utlandet til høsten også så kan jo ikke ha 12mnd binding:D Løsningen er da at vi trener tidlig om morningen, noe vi begge kan på mandag, onsdag, fredag og lørdag evt søndag også. Noen tips til treningsprogram? Blir hovedsak Mandag, onsdag, fredag og lørdag noe som er l
  10. Hei, jeg trener nå på fresh fitness. Pga deres uslåelige pris og det faktum at det ligger rett ved siden av en vgs er kapasiteten rævkjørt. Er alt for mye folk selvom jeg trener grytidlig eller sent. Nå vurderer jeg og dama å bytte til Evo som ligger like ved. Ser alltid stille og rolig ut når jeg går forbi. Noen som har erfaring med Evo?
  11. Jeg har i perioder jeg har trent alltid spist kyllingfillet med ris/pasta på skolen. Nå skal jeg begynne igjen etter en pause på 4 måneder, men finner ikke billig kyllingfillet i noen butikker. Pleide å kjøpe 2kg First Price poser, men finner det ingen steder. Må jeg dra til Sverige?
  12. Nei, har ikke det. Skal ringe til høsten og høre hvordan det er siden jeg ikke har vært på sesjon 2 osv. Men er i hovedsak befalskolen eller fallskjermjeger/mjk jeg tenker på Har fullt tro på det du skriver. Har selv en ti år eldre bror som var litt ute å kjørte på min alder. Droppet ut av skole, hang med feil folk osv. Han tok førstegangstjenesten, dro til Afghanistan et par år. Nå sitter han med to unger samboer og nettopp ferdig med bachelorgraden sin. Ikke at jeg er som han var, men tror Forsvaret kunne vært greit med tanke på disiplin, muligheter senere i livet osv.
  13. Hei, begynner på vg3 til høsten og er ikke så keen på å studere med engang. Vil ikke jobbe på Kiwi heller (ikke at det er noe galt i det) Har derfor bestemt meg for å prøve meg på Forsvaret. Kom ikke inn til 2 sesjon, men jeg gikk yrkesfag da og de ville tydeligvis ikke ha meg pga lærlingstid osv. Jeg byttet til studiespess så tror ikke det skal være noe problem nå. Er veldig utrent for tiden, og har ikke trent regelmessig på ca 3 måneder. Nå trenger jeg en plan. Jeg tenkte og kanskje trene SS/Stronglifts i en tre månedersperiode sammen med kardio og kroppsvekt øvelser de tre andre dagen
×
×
  • Opprett ny...