Gå til innhold

J92

Medlemmer
  • Innholdsteller

    24
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. J92

    Oslo, anbefaling?

    Jeg har lenge hatt lyst til å prøve crossfit, og har googlet litt på sentre her i byen, noen som har anbefalinger? Bor på Grünerløkka, så helst et senter som ikke tar for lang tid å komme seg til, gjerne med studentpris men ikke et krav. Lurer også på hvordan crossfit er å trene om man ikke er så godt trent fra før? Har det inntrykket av at folk som trener det er i ganske god form, men så klart - vet jo ikke hvordan de var i formen når de startet der Føler det er på tide å avslutte medlemskapet mitt på Evo..
  2. Åi, takk for svar! Godt det var fra en med peiling. Jeg er frisør så jeg kvier meg for denne operasjonen, da jeg ser for meg det blir tungt å komme tilbake igjen i jobb.
  3. Er det noen som har vært gjennom en operasjon hvor legene bevisst må brekke benet ditt for å kunne fikse opp? Jeg har en ankel med bruskskade, som gjør veldig vondt nå og da i perioder. Har vært og snakket med ortopeden på sykehuset som har operert meg før og de ville prøve en ny operasjon. De må da brekke ben på innsida av ankelen min (au), under en åpen operasjon for å komme til hvor de skal sette inn noe annet ben inn i leddet mitt. Jeg fikk ikke med meg alt, hjernen min koblet ut noen sekunder der, haha. Ja, hvordan er det med trening etter en slik operasjon og et benbrudd(!)? Jeg blir
  4. Jeg er overfølsom for mange type matvarer, og holder meg unna både laktose og gluten, samt enkelte typer frukt og grønnsaker som jeg vet jeg får vondt i magen av. Fikk dette for 6-7 år siden, og har vært testet hos legen for all slags allergier, men ingenting slo ut. Så derfor har jeg testet mye frem og tilbake på hva jeg tåler og skrevet loggbok på dette. Får også vondt i magen av alt som er halvfabrikat og mat med stivelse, så jeg lager all mat fra bunnen av og spiser rent, noe som fungerer veldig bra for meg hvertfall. Krever litt planlegging men er så verdt det, i stedet for å gå rundt med
  5. Smågodt! Og sjokolade, i alle varianter. Og suksessterte..
  6. Havregryn med litt rosiner, gojibær og bringebær
  7. Piske eggedosis på sukrin, fiberhusk og vaniljeessens. Tin opp frosne bær og ha til, nam!
  8. Bestill Faux Tan på nettet, billigst Feelunique.com eller Asos, f.eks. Billigst på feelunique men de er tregere å levere enn asos, og de pakker den sånn at jeg alltid må på posten og hente den.. begge har fri frakt.
  9. Jeg har og, og har merket stor forskjell etter jeg begynte å trene styrke. Tror det er det eneste som funker, hvertfall for meg. Selv om de aldri forsvinner helt har jeg hørt. Drikk mye vann, spis rent.. eneste jeg kan tenke meg som kan fungere. Hjelper også å være brun, vises litt mindre da
  10. Bare Minerals Faux Tan er noe av det beste som er laget, fortapt uten! Får mye skryt av fargen
  11. Har sportsbh fra Pierre Robert, de fargerike der. Men, for det første vises brystvortene mine gjennom, haha lekkert. Og ikke minst ser jeg helt flatbrystet ut i den, bruker 70c til vanlig.. Finnes det en sportsbh som ikke presser de helt flat, men samtidig holder på plass?
  12. - Spise epler - Drikke vin - Gå på høye hæler - Rettskriving - Geografi Fin kombinasjon, joda
  13. Har blitt operert i ankelen min 3 ganger, første gang når jeg var 16 og siste gang når jeg var 19. Men jeg sliter fortsatt med at den er så svak, og at den er veldig stiv når jeg bøyer meg nedover, så knebøy på den foten er nesten umulig. Det stopper bare opp når jeg bøyer meg ned. Hadde ikke det problemet før jeg ble operert.. I noen tilfeller hvor jeg er i aktivitet svikter foten min og det smeller noe innmari inni den, og jeg klarer ikke bruke foten før det har gått en 5-10 minutter. Noen som har erfaringer, eller vet om det finnes noe jeg kan gjøre? Får bare høre fra legen som har oper
  14. Jeg skal til Tyrkia om noen uker på en organisert tur som varer i en uke. Har aldri vært der før, og vet ikke enda hvor jeg får handlet mat da vi skal til en ny plass hver dag. Samtidig vil jeg holde et bra kosthold nå som jeg er godt i gang og har et godt mønster. Problemet er at jeg har laktoseintoleranse, og da faller muligheten for å ha med meg måltidserstattere i form av for eksempel energibarer bort. Noen som har gode tips? Gjerne noe jeg kan pakke med meg fra Norge og som ikke råtner etter en dag, eller to.. Tenker på å kjøpe med meg knekkebrød, men ellers kommer jeg ikke på noe.
×
×
  • Opprett ny...