Gå til innhold

Maxwell

Medlemmer
  • Innholdsteller

    959
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Maxwell

  1. hvordan ser oppvarmingsrutinen din ut før du kjører igang med underkroppstreningen?
  2. Maxwell

    Brettspill

    Bra du kjenner deg igjen, man sier mye man ikke mener i kampens hete. Har sterke vennskap ettersom jeg forsatt henger med de haha.
  3. Maxwell

    Brettspill

    setter vennskapet(ene) dine på prøve. Aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt bakstabbet av venner i det spillet. Har munchkin impossible, conan pluss orginalen i hus. En kamerat pleier av og til å ta med en anne tilleggspakke.
  4. Du har gjort det riktig justering teknisk da, en god plan er å få noen til å filme deg når du tar dips. Mer vertikal overkroppen er i dips så får du nok mer triceps aktivering, men Dips er en flerleddsøvelse så det vil nok ikke være mulig å isolere triceps helt. Sleng ut en film da, så kan vi så hvordan du tar dips, det kan hende at du ufrivelig lener deg mer fremover når du blir sliten. Eventuelt så kan du tyne ut triceps med en annen Triceps øvelse etter dips treningen.
  5. https://www.t-nation.com/training/know-your-ratios-destroy-weaknesses les denne du. Her står det hva styrkeforholdene bør være mellom alle baseøvelser som finnes
  6. Bra=) Prøv litt fremover med forskjellige bønner,linser, erter osv. Har selv spist vegetar middager selv om jeg er en kjøtteter. Finnes masse gode vegetar oppskrifter på nett. Lykke til videre med kosten da JajaJoda og god helg!
  7. Det er lov å ta seg en sjokkis iblant, bare du ikke overdriver. Skal man spise helt reint heletiden så blir livet et langt og kjedelig løp.
  8. Gjerne roter med forkjellige matvarer, da er det vanskelig å bli lei. Lag gjerne noe saus til maten og så den ikke blir tørr og kjedelig . Finn noe som du greier å leve med, det er det viktigste!
  9. Gode protein kilder for vegetarianere er jo Linser, bønner og egg hvis det ike er no go. Meieriprodukter er også gode kilder.
  10. Flott skrevet greit å se at ikke bare jeg er så fantasifull scyther, håper Amba tar utfordringen
  11. Sitte er bra statisk tøyning av Setemusklene
  12. God artikkel, definitivt midt i blinken for alle lavstangbøyere innkludert meg selv. Bra inch Tronaldo
  13. prøvde sikkert bare å skape stemning da haha:ROFLMAO:
  14. Medlem av mcburger squad.

  15. De øvelsene som man ofte ikke får til /liker skikkelig godt pleier som oftest å bli et ork. Jeg anbefaler å forsette med kenbøy såfremt den ikke skader deg. Man utvikler en utrolig mental styrke av å mestre øvelser/trene øvelser man ikke liker like godt som favorittene. hva er problemmet med Knebøy da? sliter du teknisk? dårlig mobilitet? skade som følge av knebøy? eller føles den rett og slett tung ut hele tiden? Knebøy er en tungt øvelse både mentalt og fysisk, og den krever en god porsjon mobilitet. Jeg hatet knebøy på grunn av min kropp ikke er helt laget for knebøy(lange lårbein). Ua
  16. ble litt mye i begynnelsen for min del, har kuttet ned en del. Som sagt så er det ikke en mirakelkur.
  17. kommer ann på egentlig. Sliter du med stramme muskler så vil litt rulling løsne opp, bare man ikke blir helt revet med og overruller og glemmer å løfte. Av min erfaring så er foam roller et fint verktøy å ha med seg i baggen. Dynamisk stretching hjelper også på bevegelighet! Sliter du med bevegelighet i ledd?
  18. dragon dagger<3 fremenik gear=) gikk alltid å pket i f2p med rune scimmy.
  19. savner vanilla runescape, idag er det bare så mye tull. og man må jo ha så høy skilltotal for å kunne gjøre alle membersquest.
  20. optimaliser teknikken din i forhold til kroppen din=) sleng gjerne opp en video av at du løfter litt tunge vekter.
×
×
  • Opprett ny...