Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Leste nettopp på et annet forum

Jeg har også kjøpt meg sånn abtronic x2, sånn fra TVShop, og nei jeg er ikke dum og tror jeg skal få sånn kropp som de der altså for det får man ikke.

Og den hjelper heller ikke hvis man bare sitter på rompa og ser på tv hele dagen med den på seg. Men har man et velbalansert kosthold, trener og bruker den så funker den, jeg har gått inn i cm rundt magen og mage musklene trekker seg sammen og magen har blitt litt flatere.

Bruke den samtidig som man støvsuger eller gjør annet husarbeid, eller setter den på etter jeg har gått tur/vært og trent så kjenner man godt at magemusklene jobber ja.

Og svar på denne

Den har jeg også kikka litt på.. Funker den virkelig, altså?? Vurderer å skaffe meg den, for da går det jo an å smelle den på magan å ta seg en gåtur for eksempel.. Hmm... Får vurdere litt til..

Jepp den funker, men selvfølgelig ikke ved og bare ha den på seg og sitte i sofaen og spise godteri. Er viktig med riktig kosthold og gåturer eller annen trening i tillegg.

Abtronic x2 for the WIN!

prod_r2_c1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når jeg var på jobb på treningssenteret:

medlem: jeg vil gå ned i vekt hva må jeg gjøre?

Jeg: trene og spise sunnere.

Medlem: kan jeg bruke stack?

Jeg: hva er det?

Medlem: efedrin, er det farlig?

Jeg: det kan være, hjertet ditt kan stoppe.

Medlem: åja ikke verre, kan jeg spise loff med nugatti? det er jo så godt

Jeg: om du ska ned i vekt er ikke det og anbefale. *rister på hodet*

er det rart man blir sjokkert til tider????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statuskommentarer på Facebook om hva som er sunnest av poteter og pasta, og en fyr sier poteter er kaloribombe. Jeg sier at kokt spaghetti har dobbelt så mye kalorier per 100g som kokt potet, og at jeg ikke går med på å kalle det for kaloribombe.

Han:

okay, da sier vi det, mora mi er utdanna innen, pt , kosthold, etc. tror hu vet litt bedre enn deg , om det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statuskommentarer på Facebook om hva som er sunnest av poteter og pasta, og en fyr sier poteter er kaloribombe. Jeg sier at kokt spaghetti har dobbelt så mye kalorier per 100g som kokt potet, og at jeg ikke går med på å kalle det for kaloribombe.

Han:

okay, da sier vi det, mora mi er utdanna innen, pt , kosthold, etc. tror hu vet litt bedre enn deg , om det :p

Bare å svare: "gå å les næringsinnhold, og be mordi ta sertifiseringen pånytt ;)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://sprek.aftenposten.no/incoming/Denne-supervelsen-br-du-begynne-med-11115.html

Dagens dummeste må være en kommentar på denne saken.

"Den øvelsen der er definitivt mest egnet for menn"

Og dagens beste svar på den kommentaren:

"På samme måte som kjøkkenet er definitivt mest egnet for kvinner?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren min snakker sammen:

Samboer: lurer på om jeg skal begynne å trene på Jæren sportsenter

Meg: åh? :D

Samboer: jah, eller jeg skal prøve

Meg: du kan jo prøvde den andre plassen også, Gymmen?

Samboer: NEI?! det er jo bare bolere der!:confused:

Meg: Bolere? hva er en boler i dine øyne?

Samboer: en som bare trener rundt på disse vektene...

Meg: Hva skal du trene da`?

Samboer: Styrke..

Meg: :rofl:

Meg: er jeg en boler da?

Samboer: nei?

meg: men jeg trener jo bare vekter nå jo?

Samboer: okey, da er du en boler..:unsure:

Meg::huh:

Meg: :rofl::rofl:

Jeg har ei venninne som sier det samme! Jeg fortalte at jeg skal stille i AF også sa hun "nei herregud! skal du bli sånn bolekjærring??"

Jeg fortalte da hva boling er og at NEI, det gjør jeg ikke. Men neida, det var feil.. jeg boler, jeg bare vet det ikke selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samtale mellom tre tenåringsjenter i garderoben idag: "Viktig å tøye ut. Det motvirker klumpete muskler, så du får sånne lange, slanke muskler i steden."

Neste gang så bryter du inn å spør hvor lang de har tenkt å bli :) Jeg satser på å kjøre såpass lette vekter og tøye så mye fram til neste sommer at jeg går fra 177cm til omlag 190cm på sokkelesten :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang så bryter du inn å spør hvor lang de har tenkt å bli :) Jeg satser på å kjøre såpass lette vekter og tøye så mye fram til neste sommer at jeg går fra 177cm til omlag 190cm på sokkelesten :p

Skal spre dette i volleyballmiljøet, heldigvis klarte ikke disse jentene å holde dette hemmelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1710475.ece

Ah, så mange latterlige kommentarer under den artikkelen..

MÅ virkelig mennesker rakke ned på de som har klart å oppnå noe bra? Sjalusi er vittig altså :p

Tragiske kommentarer!

Folk elsker å rakke ned på andre, fordi det er et stort gapende hull som heter "MISLYKKET" i dem selv!

De er misunnelig på at noen klarer å oppnå mål gjennom dedikasjon, motivasjon og hardt arbeid, så i stedet for å gi klapp på skuldra, kommer de med slengbemerkninger, for da slipper de å gå litt inn i seg selv!

Det er lettere å skrike boler en å komme seg opp av sofaen selv vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...