Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gode gamle KG:

http://www.kvinneguiden.no/artikler/staa_opp_tidlig_-_bli_slank/102258

Akkurat samme logikken som frokostmaset. Av de som står opp tidlig så er det flere slanke enn de som står opp sent = Man blir slank av å stå opp tidlig. Det at f.eks jobben styrer ståopptidspunktet er irrelevant.

Kunne liksågodt vært: Av de som har blå tannbørte er det flere slanke enn de som har rød = Bytt til rød tannbørste og bli slank!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Anka er så fucked i hodet på så mange nivåer (selv bokstavlig talt :p) at det snart ikke er morsomt lenger :p

Ho har jo, i følge tester gjort på sitt eget senter, kropp og helse som en 16åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennina mi ville begynne å trene sammen med meg, så jeg tok henne med på senteret (som ligger i 3.etg) på en prøvetime..

Jeg går automatisk til trappa,

Hun: nei come on da, vi tar heisen!

Meg: hallo, vi skal jo på trening..

Hun: ja men jeg gidder uansett ikke å bli så svett i dag!

Meg: Eh... neiokei...

Noen uker etterpå fikk jeg henne med på en aerobic time (den prøvetimen i styrkesalen ble ikke helt suksess..)

Timen er i 2.etg men vi må opp i 3.etg til garderobene etterpå, hvor vi samtidig må gå forbi den delen av senteret hvor guttene står å trener (les: flexer!)..

Hun: seriøst, vi tar heisen!

Meg: HÆ? Det er... typ 10 trappetrinn opp?!

Hun: ja, men jeg er jo SVETT og helt fucka på håret!

Meg: ...........

Jeg ga opp. :p

Ouff, skal man le eller gråte, liksom! Jeg pleier av og til å kalle en spade for en spade og si ordentlig ifra hva jeg mener, med varierende suksess.. :confused:

Noen jeg kjenner klarer ikke bestemme seg for om hun er fornøyd med formene sine, eller om hun gjerne skulle hatt litt mindre rumpe. Altså, hun skulle gjerne VÆRT litt slankere, men hun vil ikke være asosial ved å trene hele tida.

Newsflash: Det går an å kombinere.

Generelt folk som ikke har TID til å trene. Man tar seg tid. For all del, jeg synes ikke alltid det er fett å stå opp tidlig og trene, for så å dra på skole, og jobb etter det, men det gir en viss gevinst å få dratt seg bort på treningssenteret, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakker med en nå som tror han har gått opp 6kg muskelmasse på 2 uker - argumentene er disse

- målt med fettklype

- ser tydelig forskjell (mer blodårer)

- "trener korte tunge repetisjoner for å bygge masse og spiser 200g kylling og 50g ris etter hver trening"

Jeg trodde han tullet med meg men har var dønn seriøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakker med en nå som tror han har gått opp 6kg muskelmasse på 2 uker - argumentene er disse

- målt med fettklype

- ser tydelig forskjell (mer blodårer)

- "trener korte tunge repetisjoner for å bygge masse og spiser 200g kylling og 50g ris etter hver trening"

Jeg trodde han tullet med meg men har var dønn seriøs

Hahaha, han er ved godt mot iallefall.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker med en nå som tror han har gått opp 6kg muskelmasse på 2 uker - argumentene er disse

- målt med fettklype

- ser tydelig forskjell (mer blodårer)

- "trener korte tunge repetisjoner for å bygge masse og spiser 200g kylling og 50g ris etter hver trening"

Jeg trodde han tullet med meg men har var dønn seriøs

Hvordan skal man egentlig reagerer på noe sånt? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi fortalte her om dagen etter å ha snakket med ei venninne på tlf. Venninnen klagde på at hun var sulten, men ei på jobben hennes (sykehjem) hadde fortalt henne at alt man spiser etter kl 19 automatisk blir til fett.. så hun tok ikke sjansen på å spise. :!:

Haha, klassiker :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...