Gå til innhold

FreshBlix

Medlemmer
  • Innholdsteller

    175
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om FreshBlix

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 21. april 1989

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Er det noen som vet om proteinpulver som er lik i smak som denne ferdigdrikken fra pf? http://www.proteinfabrikken.no/Girlpower/Drikker-RTD/Protein-Shake-PF-Vanilje-500ml-x-6-Stk-Proteinfabrikken---D-Pak-12788-p0000004600#.U4rLtRmhzqB
  2. Kjæresten min kjenner en fyr "som tok 200 sit-ups hver dag, og fikk six-pack av det". Han mener bestemt at det var alle situpsa som fjerna ølmagen, for fyren gjorde ingen andre forandringer, trente ikke noe annet, og spiste akkurat det samme som før. Nuvel. Han er var av den oppfatning at muskler kunne bli til fett.. Jeg som er over snittet intr i kosthold og trening orker ikke lenger å diskutere med han. Påståelig fyr.
  3. Er nok som du har svart, pga lav fettprosent, og at musklene da synes mye bedre enn til vanlig. Og at mange, som svart over her ikke er klar over at de færreste damer/jenter har så lite fettprosent og ser sånn ut hele året.
  4. Jeg syns jenter med muskler er veldig fint, men kan også synes at det kan bli for mye av det gode. Men jeg mener at man har forskjellige meninger, og noen synes ikke det er fint, sånn vil det alltid være
  5. FreshBlix

    Dagens Glade

    Ikke i dag, men i går. Gikk på vekta og så et tall jeg ikke har vært i nærheten av på over to år!
  6. Da jeg klarte 1x3 + 1x2 52,5kg i benkpress Har ikke fått til å trene konsekvent og hatt mye pauser/opphold i treninga siden jeg startet med styrke i sept-11, men det kommer etterhvert, og forhåpentligvis blir det et enda bedre løft etterhvert!
  7. Har en boks stående. Drikker aldri kaffe el til vanlig, og blir veldig dårlig av én tablett. Kvalm, småsvimmel, skjelven, så jeg drister meg sjeldent til å ta en. Nå må jeg uansett vente i 5 mnd, men tviler på at jeg tar så mye mer, med mindre jeg klarer å venne meg til mengden koffein.
  8. For et års tid siden begynte jeg på Remeron (no antidepressiva, men jeg tok det hovedsaklig for søvn + cipralex for å våkne ) Og da fikk jeg beskjed av psykologen at økt appetitt/vektøkning var en stor bivirkning, så jeg måtte følge med på vekta. Vel, gikk opp 10kg på en mnd, jeg er sikker på at det var hull i magesekken på det tidspunktet, så sulten har jeg aldri vært før i hele mitt liv. Jeg kunne godt spise 3 menyer fra kebabsjappe, 2 store pizza fra pizzabakeren ect ect for å vise hvor mye jeg spiste i ett måltid. Needless to say, jeg slutta rimelig kjapt på dem. Og fikk etterhvert stabi
  9. Da jeg var yngre (typ 10-11 år) var jeg ganske nysgjerrig på porno. Jeg hadde sovet hos farmor og farfar, og visste at de hadde pornofilmer i et skap på stua. På et eller annet tidspunkt hadde jeg smuglet med meg en film, for å se på den (de hadde sånn gammeldags liten tv med innebygd video i andre etasje). Det jeg ikke visste var at videospilleren var ødelagt, det gikk helt fint an å se filmen, men det gikk ikke an å hverken skru den av, bytte kanal eller få ut filmen igjen. (farmor pleide å se på tv oppe når det var sport på tv nede), så ble rimelig stressa da hu skulle opp å bruke tv. S
  10. Skal ha 175g protein om dagen. Mandag fikk jeg i meg litt over 180, i går 210, men etter siste måltid i dag (som er proteinshake) så får jeg kun i meg 169,7g, noe som er 5,3g protein for lite. Er det veldig dumt? Skal være flinkere igjen i morgen.
  11. Fått dilla på stekt/kokt torsk og løk, med salt, pepper og karri. Veldig godt, og ikke typisk fiskesmak 400g torskeblokk, 100g løk og krydder blir 330kcal, 73,6g protein, 6g karb, 1,3g fett ca. Tror det kommer til å gå en del i det fremover. Er ikke så veldig glad i brokkoli, så tenkte jeg sku prøve sånn purré, for å se om det går ned enklere
  12. Trener hjemme så har ikke tilgang til "fancy" apparater Men da kan jeg enten prøve det med vektplater eller så så jeg at man kan bruke trapp også. Takk for tipsene
  13. Skal egentlig ta stående og sittende tåhev i et program jeg skal starte med, men jeg har ikke tilgang på de to spesifikke maskinene. Går det an å eventuelt bruke stang på nakken eller noe lignende, og ta tåhev fra gulvet? (ikke tilgang på stepkasse heller). Og ha en stang eller noe på knær/lår sittende og ta tåhev? Eventuelt tips til noe som er like effektivt.
  14. Vondten/ubehaget kommer og går litt fortsatt, men gitt seg veldig nå. Så kan nok hende jeg bare overbelastet det. Skal være forsiktig neste gang, eventuelt få sparket i gang med knebøy.
  15. Skal bytte om til knebøy så fort jeg får pt-time (så jeg er sikker på å ha rett teknikk). Pleier som regel kun å kjøre beinpress med ett bein, men noen ganger tar jeg først ett bein, så begge beina etter 3 sett. Plasseringen med beinet er ca rett frem med beinet (i en naturlig vinkel, og ikke for langt inn eller for langt ut, så kneet og beinet er rett. Litt vanskelig å forklare, men de er plassert ca der jeg ville hatt beina hvis jeg tok vanlig beinpress med begge beina.
×
×
  • Opprett ny...