Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fyr på gymmen: Unnskyld, hvordan klarer du egentlig å vokse så mye? Jeg trener og spiser, men det går så tregt. Noen tips??

Fyr på gymmen2: Det er viktig at du trener ALLE set så tungt du bare kan. Beste er å få hjelp på de siste repsene.

Fyr på gymmen: Åja, det har ikke jeg gjort... Hmm

Fyr på gymmet2: Det er viktig!! Prøv det!

Så skal det sies at fyrpågymmet2 har strekkmerker på skuldrene, et teppe av kviser over ryggen og langs kinnet og spøker stadig med kompisen om -har du husket "vitaminene" dine i dag ah? Hø hø hø!!! Åja, han og kompisen trener faktisk til fail og hjelper hverandre med vektene på ALLE set.

Er nok derfor de er så store og sterke.

:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To damer på trening.

"Da har jeg gjort mine fem apparater" (ja-nei maskina, leg ext og liggende lårcurl og den siste var vel tredemølle til oppvarming?)

"Det er ikke tyngdetrening, det er mengdetrening"

Økta varte vel.. 15 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag på trening kom en fyr bort å lurte på om jeg kunne vise han på et apparat. Jeg sa ja og tenkte på det folk har snakket om med smiling etc så ble med han til apparatet. Det var et sittende skråbenk apparat, der det ENESTE du kan regulere er setehøyden. Ellers laster man på vekter selv. Men jeg tenkte "ok, ikke rakkettforskning men...." så satt meg ned, viste setejusteringa og sa han måtte finne vekter selv. Etter et par reps spør han:

"er dette for bein eller bryst?"

What.png

Jeg HÅPER han rett og slett bare sa feil og f.eks mente skulder, men ikke hørte det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det et slikt apparat med stang du tråkker på for å få frem håndtakene? Der har du ihvertfall litt beintrening:p

Nope, det er ikke noe for å hjelpe med bena, rett og slett et old school apparat, 2 vektarmer og en vinklet stol. Thats it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag på trening kom en fyr bort å lurte på om jeg kunne vise han på et apparat. Jeg sa ja og tenkte på det folk har snakket om med smiling etc så ble med han til apparatet. Det var et sittende skråbenk apparat, der det ENESTE du kan regulere er setehøyden. Ellers laster man på vekter selv. Men jeg tenkte "ok, ikke rakkettforskning men...." så satt meg ned, viste setejusteringa og sa han måtte finne vekter selv. Etter et par reps spør han:

"er dette for bein eller bryst?"

What.png

Jeg HÅPER han rett og slett bare sa feil og f.eks mente skulder, men ikke hørte det selv!

Hahahahahahha!!! You (or him??) made my day!:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
- Hun sa at det som er sexy i høye hæler er buen på foten, fordi den ser nøyaktig lik ut som når hun får orgasme, sier Louboutin.

- Så ved å putte foten din oppi et par høye hæler, setter du deg selv i en mulig orgasmisk posisjon.

http://www.kk.no/880584/dette-visste-du-ikke-om-hoye-haeler

Øh.. Said what?

Kommer til å gå å le av dette resten av dagen, hahahaha:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en venninne som går på easy life. Der er det jammen mye sprøtt hun får høre (og tror på selvfølgelig)

Et eksempel her er at kylling er ikke bra, for kyllingen spiser bare stivelse. Man må se på hva dyret spiser. Jepp, du leste riktig! Og man kan ikke spise protein om man skal ned i vekt, for da kommer det bare mye muskler.

Er jo helt fantastisk om musklene "bare kommer" om man spiser protein. Når jeg protesterer bare himler hun med øynene og sier, jammen! Hun har da gått på kurs!

jeg bare:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som går på easy life. Der er det jammen mye sprøtt hun får høre (og tror på selvfølgelig)

Et eksempel her er at kylling er ikke bra, for kyllingen spiser bare stivelse. Man må se på hva dyret spiser. Jepp, du leste riktig! Og man kan ikke spise protein om man skal ned i vekt, for da kommer det bare mye muskler.

Er jo helt fantastisk om musklene "bare kommer" om man spiser protein. Når jeg protesterer bare himler hun med øynene og sier, jammen! Hun har da gått på kurs!

jeg bare:confused:

Ikke for å være slem mot venninnen din men hvordan kan noen folk bare tro uforbeholdt på slike ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...