Jump to content

Aicha87

Members
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

About Aicha87

  • Rank
    Member
  • Birthday 07/06/1987

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Okei, det var jeg ikke klar over. Trodde det var meningen at man skulle bøye ryggen bakover men skjønner nå at dette er feil. Har trent markløft siden 2013, 2 ganger i uka. Sett og reps varierer. Kjører enten 5 x 5 og maxer innimellom. Eller så kjører jeg 3 x 10. Pleier å ha ei lett økt og en tung økt hver uke. Prøvde meg på ei ny beinøkt i dag. 1 video er 70 kg, 2 video er 50 kg med sumo. Tusen takk for all hjelp 😃 FullSizeRender.mov
  2. Kjører allerede hipthrust og strakmark. Tips til hvordan man øker kjernestyrken? Og hva betyr hyperekstensjon av ryggen? Tusen takk for svar! Skal virkelig terpe på teknikk fremover.
  3. Okei, takk for tilbakemelding. Skal prøve tipsene du kom med og fortsette å filme.
  4. Maxa med 120 kg, men ser at jeg krummer ryggen i løftet. Virker som ryggen er dominant i løftet, og ikke beina. Føler selv at jeg ikke kommer lenger ned med hoftene uten å miste balansen pga lange lårbein (men mulig min teori er feil). Tips? FullSizeRender.mov
  5. Toes-in-the-air hørtes ikke dumt ut. Skal prøve å kjøre lowbar til å begynne med, men om det ikke går bra prøver jeg heller ditt forslag. Tusen takk! Utrolig godt å få tips, ser lyset igjen 😀
  6. hmm thats interesting! Da må jeg prøve lowbar, har aldri prøve d før. Da trenger jeg jo ikke padden heller. Skal prøve d neste gang, i tilegg til å ta av skoene. Blir interessant å se om d blir bedre. Tusen takk for tips!
  7. Tusen takk for svar fra begge! Da må jeg jobbe med stangbanen, skal prøve å filme meg neste gang og for å se hva som skjer, evt om d er pga at vekten ikke er på hælene.
  8. Hei, kan noen komme med tilbakemelding på teknikk? Er ryggen for mye fremoverbøyd? Burde den være rettere? Blir glad for all kritikk og tilbakemelding. IMG_1033.MOV
  9. Aicha87

    Fettprosent

    Tusen takk! Tusen takk Kjedelig at den var så dårlig. Hadde vært morsomt fått målt fettprosent på en litt mer nøyaktig maskin.
  10. Aicha87

    Fettprosent

    Såpass ja Ikke akkurat så veldig troverdig da. Takk for svar!
  11. Hei, fikk målt fettprosent på gymmet i går og fikk målt den til 32,9 Synes det hørtrs veldig høyt ut, i allefall når jeg søker om kvinner med ca samme fettprosent på nett. Noen som vet om den tar f.eks brystvev med i beregningen?
  12. H Hææ? Under cardio?! SYKT
  13. Haha, thats interesting! Takk for link
×
×
  • Create New...