Jump to content

Svein Erik

Members
  • Content Count

    2083
  • Joined

  • Last visited

About Svein Erik

  • Rank
    Fitness blogger

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Forbedret tiden min ifra 15.03 til 13.56 på 2 dager. Forskjellen var at jeg løp med en annen som tok tiden hele veien og holdt oppe farten. Du har det sannsynligvis inne.
  2. Prøv BMR sitt. Spesielt pære og vanilje. Smaker kjempebra, spesielt i forhold til pf og starnut..
  3. Det er ikke noe vidunder middel, men får litt krutt/energi gjennom treningen. Er som det meste av kosttilskudd du får kjøpt i norge. merker best virkningen når du slutter å bruke!
  4. Modern BCAA funker gull og koster enda mer! BSN, Amino X, Effervescent BCAA Formula, Watermelon, 15.3 oz (435 g) - iHerb.com Funker og fjell ( bruker i dag) og en del billigere
  5. Egg Protein - Proteinfabrikken NO 100% Soya Protein 1000g Sjokolade Proteinfabrikken - Proteinfabrikken NO
  6. Flyttet tråden hit. Større sjanse for å få noen svar.
  7. Bruker fres. Synes jeg får mer energi av de. Er fornøyd. Spes bra hvis du blander det med bcaa.
  8. Trener med denna gubben. Dyktig kar. Begynte som styrkeløfter. Har en rå fysikk, spesielt overkroppen.
  9. Usikker på om denne er postet her før, men...
  10. Myo-Blitz - Kostimport Dette skal vist funke greit.
  11. Jobber selv natt. Trener etter at jeg har sovet. Er alltid helt dø i kroppen etter jobb. Føler at jeg får et dårligere trenings utbytte å trene rett etter jobb.
  12. Noen dager med felt rasjoner vil ikke ha noen innvirkning på kroppen.Er ev psyken som mener den gjør det. Uansett det jeg alltid har med meg på øvelser er: Tunfisk, nøtter,fleskepølse (hvis lang øvelse 5dager+), banan/eple/ gulerøtter. + proteinshake og protein. Vann er det jo nok av.
×
×
  • Create New...