Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Jeg har 4-pack og 6-pack med brystene" :p

Haha. Det minner meg om min fantastisk søte søster. Hun er 7 år gammel og satt ved middagsbordet. "Pappa jeg har to myggstikk"

Pappa reagerer med å spørre hvor hun har fått to myggstikk på denne tiden av året. Hun ser på alle rundt bordet, trekker opp genseren og sier "her er myggstikka"..hun syntes hun selv var hysterisk morsom;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Det minner meg om min fantastisk søte søster. Hun er 7 år gammel og satt ved middagsbordet. "Pappa jeg har to myggstikk"

Pappa reagerer med å spørre hvor hun har fått to myggstikk på denne tiden av året. Hun ser på alle rundt bordet, trekker opp genseren og sier "her er myggstikka"..hun syntes hun selv var hysterisk morsom;).

Hvorfor slutter dere jenter med sånt? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg visst det så hadde jeg svart deg:cool:

Trenger ikke noen forklaring. Bare dere begynner å vise frem "myggstikkene deres" oftere skal jeg bli fornøyd, og da trenger jeg ikke mase om hvorfor dere sluttet med det :p

Nå til dags ser man jo bare damer med skikkelig store myggstikk som forsøker å få barna til å suge ut giften...*ææææsj* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ikke noen forklaring. Bare dere begynner å vise frem "myggstikkene deres" oftere skal jeg bli fornøyd, og da trenger jeg ikke mase om hvorfor dere sluttet med det :p

Nå til dags ser man jo bare damer med skikkelig store myggstikk som forsøker å få barna til å suge ut giften...*ææææsj* ;)

Nei fytti så ekkelt:huh:

Du får starte en kampanje om at jenter må vise frem "myggstikkene":whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KK slår til igjen med enda en idiotisk artikkel! Jeg kjenner faktisk at jeg er litt irritert på den siden, de kommer med så mye dumt hele tiden...bah! :meh:

Det morsomste med kk er jo at ofte hvis man går inn på forsiden, og ser overskrift etter overskrift av typen; "endelig en mirakelkur som virker", "gå ned 2 kg på 2 uker", "dette er nei-mat", så har de svæære reklamer for Stratos sjokostriper, Nidar favoritter ect. som rammer inn hele forsiden. Det sier litt om hvor genuint interesserte de er i å hjelpe befolkningen med sine kostholds- og trenings"råd".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennina mi ville begynne å trene sammen med meg, så jeg tok henne med på senteret (som ligger i 3.etg) på en prøvetime..

Jeg går automatisk til trappa,

Hun: nei come on da, vi tar heisen!

Meg: hallo, vi skal jo på trening..

Hun: ja men jeg gidder uansett ikke å bli så svett i dag!

Meg: Eh... neiokei...

Noen uker etterpå fikk jeg henne med på en aerobic time (den prøvetimen i styrkesalen ble ikke helt suksess..)

Timen er i 2.etg men vi må opp i 3.etg til garderobene etterpå, hvor vi samtidig må gå forbi den delen av senteret hvor guttene står å trener (les: flexer!)..

Hun: seriøst, vi tar heisen!

Meg: HÆ? Det er... typ 10 trappetrinn opp?!

Hun: ja, men jeg er jo SVETT og helt fucka på håret!

Meg: ...........

Jeg ga opp. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mange klassikere, her er de beste:

- Muskler kan bli til fett

- Historier om lettlurte fjols som tror de har gått opp 10 kg med muskler på 3 mnd.

- Det har ikke noe å si hvor mye du spiser, bare hva du spiser

- Proteintilskudd virker ikke og det å leve på vanlig kneipbrød er nok for å se gode resultater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, gjorde det. Hun ville begynne å trene, men orket ikke å bli svett.. :huh:

Jeg synes det er så herlig med jentene som dusjer og sminker seg (og tar på kompresjonsklær) før trening. Skulle trodd de skulle på fest eller noe...jeg er glad jeg "bare er en mann". Da er det dagens t-skjorte som er på og bytter arbeidsbuksene og sko med shorts og joggesko. Vips, ferdig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så herlig med jentene som dusjer og sminker seg (og tar på kompresjonsklær) før trening. Skulle trodd de skulle på fest eller noe...jeg er glad jeg "bare er en mann". Da er det dagens t-skjorte som er på og bytter arbeidsbuksene og sko med shorts og joggesko. Vips, ferdig! :D

Av og til lurer jeg på om jeg er mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...