Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Det skal sies at vi har en stor andel smågutter der alle som en har foroverroterte skuldre, kort muskulatur i bakside lår, sete og legger samt stor forskjell på vastus lateralis og medialis(hva kommer dette av, kvartbøy? :D).

Også var det jo denne klassikeren da(dropset bicepscurl)

[ATTACH]926[/ATTACH]

post-154-14440823495799_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg stresset hjem for å kunne dele med dere noe veldig festlig jeg hørte på trening i dag...

En gutt som viste en kompis en del øvelser så sa han "du skal ALLTID trene med mer vekter enn du klarer å løfte".

Skal sies at teknikken hans ikke var helt på plass på enkelte øvelser.. Når man på stående roing kaster stanga opp i magen, så er det kanskje litt tungt? eller...er det bare meg? :huh::rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visstnok en som har postet et dikt (!) til Fitness-Nora, som dere har sett omskrevet på fitnessbloggen:

Jeg vet om en jente som heter Nora

Før var hun digg, nå ser hun ut som den maskuline hora

Hun strammer sine muskler og jeg har ikke sett på maken

Hun ser ut som en mann bakfra når hun strammer baken

Hun såg ung og deilig ut, men nå ser hun ut som mora

På facebook så skrev jeg følgende svar:

HAHA!! Virker som at flere mannfolk tror at fravær av muskler pluss litt fett på kroppen => feminin kropp.. Javel sier jeg, se for deg et Auschwitz offer, og sleng på 15kg fett. Hva slags former får du da? Uten muskler=uten former.

En får bare håpe at diktet var ment å være ironisk, men jeg tviler dessverre... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninne: " Ser du DEN celulitten der?"

Meg: "Nei"

Venninne: Peker--> " jo, der"

Hvordan kan man bruke energi på å bekymre seg om en jævla celulitt som man så vidt ser i solskinn? Ohmy gad, begynn å tren knebøy for faen hvis du vil få stram og sexy rumpe. Like fortvilet hver gang hun klager og likevel ikke hører på mine råd når det gjelder trening!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentar til denne saken på dagbladet:

Nå vil de gjøre poteten sykdomsfri

"Nei til genmodifisert mat. Hensikten med disse genmanipulering er å drepe flest mulig av oss siden Bilderbergerne på Stortinget og i resten av verden har bestemt at 6,5 milliarder av oss skal drepes.

Du tror kanskje dette er en konspirasjonsteori? Vel jeg skulle ønske du hadde rett. http://www.youtube.com/watch?v..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er redd..

Jeg trente på sånt grønt senter i dag - ikke der jeg jobber - og sto i garderoben, egentlig klar til å dra da jeg hører denne samtalen da jeg trasker mot døra. Aldri har 10 sekunder føltes så lenge før

- Den er 15.3cm lang kompis

- 'erre vel faen ikke, du juger..

- se da.. Fan se på den.

- Ække 15cm det der,sorry.

- erre vell, den er slapp nå, men lover deg bror, 15.3cm ready to go, om du skjønner

Mumling som jeg ikke skjønte

- pump den opp da vell!

:confused:

Da løp jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd..

Jeg trente på sånt grønt senter i dag - ikke der jeg jobber - og sto i garderoben, egentlig klar til å dra da jeg hører denne samtalen da jeg trasker mot døra. Aldri har 10 sekunder føltes så lenge før

- Den er 15.3cm lang kompis

- 'erre vel faen ikke, du juger..

- se da.. Fan se på den.

- Ække 15cm det der,sorry.

- erre vell, den er slapp nå, men lover deg bror, 15.3cm ready to go, om du skjønner

Mumling som jeg ikke skjønte

- pump den opp da vell!

:confused:

Da løp jeg.

Run Forrest, Run!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd..

Jeg trente på sånt grønt senter i dag - ikke der jeg jobber - og sto i garderoben, egentlig klar til å dra da jeg hører denne samtalen da jeg trasker mot døra. Aldri har 10 sekunder føltes så lenge før

- Den er 15.3cm lang kompis

- 'erre vel faen ikke, du juger..

- se da.. Fan se på den.

- Ække 15cm det der,sorry.

- erre vell, den er slapp nå, men lover deg bror, 15.3cm ready to go, om du skjønner

Mumling som jeg ikke skjønte

- pump den opp da vell!

:confused:

Da løp jeg.

U mirin? :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke så dumt ut der å da...

Asle Bøe - Av å til faster jeg i 24 timer.

do dissin' Asle, full respekt for at du gjør dette... å i tillegg trener hardt!

Joakim - faen, det kan jeg å klare, sikkert en lur ide... nå, 23 timer inn i dette, sitter jeg bare å venter på at klokka skal bli 5 så jeg kan spise den forbanna Fjordlandspakken som ligger i kjøleskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd..

Jeg trente på sånt grønt senter i dag - ikke der jeg jobber - og sto i garderoben, egentlig klar til å dra da jeg hører denne samtalen da jeg trasker mot døra. Aldri har 10 sekunder føltes så lenge før

- Den er 15.3cm lang kompis

- 'erre vel faen ikke, du juger..

- se da.. Fan se på den.

- Ække 15cm det der,sorry.

- erre vell, den er slapp nå, men lover deg bror, 15.3cm ready to go, om du skjønner

Mumling som jeg ikke skjønte

- pump den opp da vell!

:confused:

Da løp jeg.

Wow.. Eh.. Gaypeople?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...