Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Vi får vrenge av t-skjorta og leve opp til vrangforestillingene da?:D

Du har skjønt det. Lukter pluss i margen lang vei :cool:

Forresten: En kollega kom innom meg å forhørte seg om forskjellig diett-relatert. Det kom fram at han hadde konkludert med at det var kjempefarlig å springe/gå på asfalt ettersom han hadde lest flere avisinnlegg om diverse maratonløpere som hadde fått hjerteproblemer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Dette er ikke treningsrelatert, men jeg må bare! Fyr på jobben idag som hørte at jeg skulle tatovere meg; Men du som har sånne bertenegler kan jo ikke ha tatoveringer! WTF er i veien med kvinnesynet til unge gutter nå til dags? :p

Say what?! Så fordi du har lange negler kan du ikke ha tatoveringer?! HAHAHAHHAHAHAHA:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Jepp, for jeg hadde sånne bertenegler, sånn rosa som er støpt på, ikke er de særlig lange heller :p

Ja da kan man ikke ha tatovering det er jo helt klart!:rofl: HAHAHAH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007

p1: "Hæ? Hvorfor klikker det for deg? Trener ikke du?"

p2: "Om jeg trener eller ei har da ingenting med saken å gjøre...."

Herreguuuud:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første post!

Jeg kom opp i en diskusjon med noen sykepleiere på sykehjemmet jeg jobber.

Måtte plutselig på jobb i dag tidlig, så fikk litt dårlig tid, så hadde ikke noe å lage matpakke av. iom maten/lunsjen på jobb ikke er allverden, tenkte jeg å spise greit mettende nok frokost til jeg var ferdig på jobb kl 15.

Endte opp med å lage omelett av det jeg fant i kjøleskapet; 8 egg, div krydder, gressløk, champignon, tomat, løk, biffkarbonade, kesam, osv, i morgentåka.

I lunsjpausen satt jeg sammen med 4-5 sykepleiere som langet ut i øst og vest om hvor tosk jeg måtte som kunne finne på å gå 7-8-9 timer uten mat.

Jeg ba de komme med et j*vli godt argument for at det ikke skulle gå bra.

Argumentet som kom unisont fra alle sammen var, "Blodsukkeret svinger, kroppen din vil "brytes ned" og hvis jeg fortsatte med det ville det gå utover energien, konsentrasjonen og evnen til å gjøre en god jobb".

Jeg holdt på å daue av flauhet og lurte på om jeg skulle gå og hjemme meg i en krok.

Jeg følte meg som et dumt nek der jeg satt mens alle andre spiste, de så på meg som om jeg måtte være den komplette idiot.

Gudbedremeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet. Kan fint gå formiddager og delvis ettermiddager uten mat, selv om det er godt med mat da også. Har lagt for vane å spise stor frokost og så spise fra rundt 15tiden til leggings. Det funker for meg, så da er jeg happy.

Testet for noen dager siden å ikke spise fra jeg gikk på jobb kl 15 til jeg skulle hjem. Jeg følte i 7-8 tiden små skjelvinger og smått utilpass. Fikk en søt jente på jobb til å ta blodsukkeret, 3,9, så da spiste jeg litt, så gikk det greit. Har prøvd det samme på tidligvakter, da ligger blodsukkeret på jevnt 5.

Regner med det har logiske forklaring?! Altså, etter et spisevindu mellom kl 7-15 vil kroppen slite mer å holde stabilt sen ettermiddag og kveld, enn om man gjør det omvendt, faste tidlig og spise senere?!

Kanskje litt OT, but hey.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle bedt dem ta jevnlige blodsukkermålinger da ;) Dere har sikkert tilgang på sånt utstyr. Tviler på at det svinger så veldig, men det vil vel kanskje synke litt gjennom dagen?

Litt mer off topic, jeg har testet selv og når det gjelder meg så handler det kun om hvordan jeg er vandt med å spise. Som Bandea sier; det er mer hva du foretrekker å spise.

Jeg har tatt tester på sykehuset også, ikke en gang etter 1 liter med sukkerløsning var stigningen/svigningen noe utrolig skummelt. Selvfølgelig steg den da, jeg helte jo ned 1 liter med drittet på noen minutter..Men etter 2 timer og x antall stikk i fingeren så var kroppen min tilbake på normal og den steg ikke sånn at det var merkbart på humøret eller kroppen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm, lest, PÅ FORUMET :eek:

"

crossfit er den ultimate treningsformen, som kombinerer styrke, koordinasjon og utholdenhet. Tok ikke lang tid før jeg så resultater. Jeg pleier å kombinere forskjellige stykreøvelser, som kjøres i raskt tempo etter hverandre. på den måten oppnår du både muskelvekst og økt kondisjon, på best mulig måte, på kortest mulig tid! Anbefales!!"

ooh.. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ehm, lest, PÅ FORUMET :eek:

"

crossfit er den ultimate treningsformen, som kombinerer styrke, koordinasjon og utholdenhet. Tok ikke lang tid før jeg så resultater. Jeg pleier å kombinere forskjellige stykreøvelser, som kjøres i raskt tempo etter hverandre. på den måten oppnår du både muskelvekst og økt kondisjon, på best mulig måte, på kortest mulig tid! Anbefales!!"

Klart man kan få gode resultater av crossfit, ihvertfall opp til et visst nivå. De er jo tross alt innom alle baseøvelsene og trener også ned i ganske få repetisjoner innimellom, selv om hovedfokuset ofte blir på muskulær utholdenhet. Men at det er den ultimate treningsformen blir en drøy påstand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Har dere hørt at proteiner vi får i oss gjennom shakere bare kommer ut via urinen for kroppen klarer ikke å bruke det? Så alle de pengene vi har brukt på shakere er vistnok forgjeves :p Vedkommende som sa det viste virkelig hva han snakket om altså, han hadde jo brukt Herbalife i et år!

:rofl::rofl::rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen blir mett av brød.. Vet ikke hvor jeg skal få ut min irritasjon, så det blir her.

Jeg, lille meg, har akkurat spist 10 brødskiver med diverse på, å er jeg mett? ikke på langt nær...

Uff, glad jeg spiser brød max 3 ganger i året..

Jeg tror jeg kan spise uendelige mengder med brød. Det er sjelden jeg spiser det, men sist gang jeg hadde en brød-periode så spiste jeg lett 15-20 skiver til dagen– og da begrenset jeg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mener jeg de fleste jenter kaster bort penger på proteinpulver, men det er en annen sak.

Tull!

Proteinpulver gir mye protein pr krone. Hvis det er økonomi det står på...

Jente eller gutt, jobber du for å utvikle muskelmasse, trengs protein. Inntar selv 2,5 - 3 g protein per kg kroppsvekt hver dag. Hadde ikke hatt sjans til å klare det uten proteinpulveret mitt som tilskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed idag om at jeg umulig kunne trene seks dager i uken for jeg var jo smålubben. Når man endelig har jobbet seg opp til å trene seks dager i uken så får man vist automatisk veltrent kropp... Kjenner jeg blir deppa over slike holdninger.

Drit i de som sier slik ;-)

Du er flink om trener 6 dager i uken (kan du ikke inspirere meg litt?) :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...