Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe av det dummeste jeg hører, hører jeg ofte også. Hver gang jeg snakker om veltrente jenter fra fitnessmiljøet med utenforstående, er det umiddelbart slik at de 'boler'. Alltid. Ingen unntak.

'No way at de ikke har jukset, fordi jenter er ikke skapt sånn fra naturens side'.

Blir så irritert av sånt:meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så irritert av sånt:meh:

Ja, og jeg blir nesten litt målløs, for det skjer så ofte. Skal jeg gidde å involvere meg i en lang debatt for hvert bidige menneske som sitter der med forutinntatte meninger? SÅ mye tid (og ork) til overs har jeg desverre ikke :mellow: Tenk hvordan disse menneskene som faktisk er i situasjonen må ha det.. Håper de har et flertall av støttende personer rundt seg, men det må nok være slitsomt i lengden. Fordommer :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg blir nesten litt målløs, for det skjer så ofte. Skal jeg gidde å involvere meg i en lang debatt for hvert bidige menneske som sitter der med forutinntatte meninger? SÅ mye tid (og ork) til overs har jeg desverre ikke :mellow: Tenk hvordan disse menneskene som faktisk er i situasjonen må ha det.. Håper de har et flertall av støttende personer rundt seg, men det må nok være slitsomt i lengden. Fordommer :meh:

Du aner ikke hvor lyst jeg har til å diskutere med dem, men har nok ikke ork eller tid til det jeg heller. Har nok ikke nok kunnskap heller, så tror jeg skal la det være. Og ja, fordommer er noe dritt. Skulle ønske de folka kunne lese litt, eller få annen veiledning slik at de fikk vite at man faktisk ikke trenger å sette sprøyter for å bli som fitnessjentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du aner ikke hvor lyst jeg har til å diskutere med dem, men har nok ikke ork eller tid til det jeg heller. Har nok ikke nok kunnskap heller, så tror jeg skal la det være. Og ja, fordommer er noe dritt. Skulle ønske de folka kunne lese litt, eller få annen veiledning slik at de fikk vite at man faktisk ikke trenger å sette sprøyter for å bli som fitnessjentene.

Jeg blir bare trist, rett og slett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe av det dummeste jeg har hørt kommer faktisk fra MEG, da jeg var dum og uvitende og lei av store lår:

Jeg tror jeg må slutte med spinning, for jeg får så lett store bein.

Haha, tenk at jeg husker det fortsatt etter alle disse år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det dummeste jeg har hørt kommer faktisk fra MEG, da jeg var dum og uvitende og lei av store lår:

Jeg tror jeg må slutte med spinning, for jeg får så lett store bein.

Haha, tenk at jeg husker det fortsatt etter alle disse år..

Du, det fikk jeg også høre da jeg begynte å trene på treningssenter for mange år siden... Og jeg trodde på det! Så mange år wasted bare pga teite treningsmyter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jente i klassen min forsvant fra gymtimen og når læreren neste gang spurte hvorfor hun hadde forsvunnet før joggeturen sa hun: "Du skjønner, jeg drikker ikke så mye melk og spiser ikke så mye kjøtt, så musklene mine er helt døde og da klarer jeg ikke løpe"

Trodde jeg skulle svime av da jeg hørte det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ikke trene mer enn 30 til maksimalt 40 minutter. Trener du mer enn det, risikerer du å miste muskelmasse, og er nettopp det du ikke vil. Jo høyere muskelmasse du har, jo mer forbrenner du selv i hvilemodus, forklarer Elander.

Kan dette stemme? Synes det høres helteit ut...

Jeg har hørt at du ikke skal trene styrke i så mye mer enn 60 minutter.. Men tror ikke det gjør at du mister muskelmasse. Det risikerer man om man spiser for lite og trener mye, eller trener vel mye høypuls aktivitet. MEN jo mer muskler du har, jo mer forbrenner kroppen. Det er fakta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener som oftest i 2 timer, og det passer meg utmerket, så tror det er ganske individuelt :)

Jojo, selvfølgelig! Man kjenner jo etter det på kroppen sin også :) Men trener man ofte tungt så er det beste å ikke overdrive, kroppen blir sliten og om man trener når kroppen egentlig ikke orker så er det null point ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan jeg få et treningsprogram for bare overkroppen?"

"Hvis du gir meg et skikkelig godt argument for at du skal trene halve kroppen"

*stille*

".......det er så tungt å trene beina"

"Er det lettere å trene overkroppen da?"

"Ja for da kan jeg jo sitte"

Er det mulig?

Slike folk skulle vært gitt akkurat det de spurte om, da er det mindre kø i knebøystativet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan jeg la være å trene beina og heller kjøre dobbelt opp med bryst og biceps? du skjønner jeg har spilt så mye fotball før at jeg er sterk nok i beina"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...