Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

PetterLoven skal gåes en høy gang!

Alt for mye fritid resulterer i en litt i overkant fylt youtubekanal. En av mine personlige favoritter, jeg er dritgod til å stå på hender og bedre skal jeg bli.

En kortere å eldre variant. Må hive meg rundt å lage ny!

I tillegg til baklengssalto på bakke, opp etter vegger etc. Digger saltoer

Ellers. Råtass på googling, og jeg kødder ikke engang.

Fortsetter under...

Skrevet

Tja... Ting jeg er dritgod på?

Dolphin Olympics 2

Lowkick, både å generere kraft og timing i utførelsen av sparket. (pleide å være en del bedre, men føler jeg plukker det opp relativt kjapt hver gang jeg har vært lenge borte fra sparringen)

Generelt klatring, og helst klatring på husvegger.

[ATTACH]99471[/ATTACH]

post-10380-14440934903605_thumb.jpg

Annonse

Skrevet
Jeg er dritgod på å gå i bro bakover. Er ekstremt fleksibel i rygg og skuldre. Sist jeg testet kunne jeg ta tak i helene mine når jeg stod i bro :D

Wahoo, dette er jeg også god på!

Har dessuten nettopp flytta inn i ny leilighet og skrur IKEA-møbler lvl ninja/svart belte 7. dan.

For øvrig er jeg sykt god på å huske sangtekster, sånn at det føles som at jeg antakelig kunne memorisert hele bøker på rams om man bare satte musikk til.

Skrevet

Jeg er ganske god på å være random. Løper små jenter ned i gangene og ber de ikke stå i veien, stanger hodet i jern stolpe så jeg begynner å blø fordi jeg skulle hoppe på noen midt i friminuttet så tusen mennesker ser det, lager lapper med " milfs only " signert av lærern utenfor klasse rommet. Er litt små festlig.

Annonse

Skrevet

Er god på det meste av idrett som inkl ein ball, har ganske bra koordinasjon og kroppskontrol, vist man ser vekk i fra at eg ikkje kan sprinte 60 metern uten å snubble da o_O

Skrevet

øøhj, Je kænn å no tøft no! jeg har også noen fantastisk nyttige og über-kule egenskaper!

Jeg kan lage en merkelig el-gitar- lyd med munnen!

For at dere skal skjønne hva i all verden det er jeg mener med det, så fant jeg en youtube-film.

jeg er altså ikke engang I NÆÆÆRHETEN av dette nivået - men det er samme greia :hilarious:

Hmm, jo! også kan jeg smelle DRITHØYT med tunga! det blri faktisk så høy lyd at det summer i ørene til de uheldige i umiddelbar nærhet... o_O:smug:

Også er jeg ikke så hoppende gæli til å synge...(men bare når ingen hører på:giggle::wtf:)

det var det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...