Gå til innhold

Anbefalte innlegg

PetterLoven skal gåes en høy gang!

Alt for mye fritid resulterer i en litt i overkant fylt youtubekanal. En av mine personlige favoritter, jeg er dritgod til å stå på hender og bedre skal jeg bli.

En kortere å eldre variant. Må hive meg rundt å lage ny!

I tillegg til baklengssalto på bakke, opp etter vegger etc. Digger saltoer

Ellers. Råtass på googling, og jeg kødder ikke engang.

Fortsetter under...

Tja... Ting jeg er dritgod på?

Dolphin Olympics 2

Lowkick, både å generere kraft og timing i utførelsen av sparket. (pleide å være en del bedre, men føler jeg plukker det opp relativt kjapt hver gang jeg har vært lenge borte fra sparringen)

Generelt klatring, og helst klatring på husvegger.

[ATTACH]99471[/ATTACH]

post-10380-14440934903605_thumb.jpg

Annonse

Jeg er dritgod på å gå i bro bakover. Er ekstremt fleksibel i rygg og skuldre. Sist jeg testet kunne jeg ta tak i helene mine når jeg stod i bro :D

Wahoo, dette er jeg også god på!

Har dessuten nettopp flytta inn i ny leilighet og skrur IKEA-møbler lvl ninja/svart belte 7. dan.

For øvrig er jeg sykt god på å huske sangtekster, sånn at det føles som at jeg antakelig kunne memorisert hele bøker på rams om man bare satte musikk til.

Jeg er ganske god på å være random. Løper små jenter ned i gangene og ber de ikke stå i veien, stanger hodet i jern stolpe så jeg begynner å blø fordi jeg skulle hoppe på noen midt i friminuttet så tusen mennesker ser det, lager lapper med " milfs only " signert av lærern utenfor klasse rommet. Er litt små festlig.

Annonse

øøhj, Je kænn å no tøft no! jeg har også noen fantastisk nyttige og über-kule egenskaper!

Jeg kan lage en merkelig el-gitar- lyd med munnen!

For at dere skal skjønne hva i all verden det er jeg mener med det, så fant jeg en youtube-film.

jeg er altså ikke engang I NÆÆÆRHETEN av dette nivået - men det er samme greia :hilarious:

Hmm, jo! også kan jeg smelle DRITHØYT med tunga! det blri faktisk så høy lyd at det summer i ørene til de uheldige i umiddelbar nærhet... o_O:smug:

Også er jeg ikke så hoppende gæli til å synge...(men bare når ingen hører på:giggle::wtf:)

det var det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...