Gå til innhold

Hva er DU dritgod på?


Ole-Mats Moskvil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Generelt lære meg ting. Man sier at en gjennomsnittlig person får med seg ca 10% av en forelesning - jeg tror faktisk jeg er oppe i 70-80% dersom jeg følger med.

Før en eksamen setter jeg av 1 - 2 dager og får som regel A eller B.

Er vel bare generelt god på skolen egentlig - spesielt i realfag da det faktisk er litt morsomt:).

Åja, og som en følge av min formidable husk kan jeg alt for mange telefonnumre og bursdager..

Teach me...! :notworthy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemløsning og multitasking! Også er jeg ganske god på å lære meg selv nye ting, så lenge interessen er der.

Det er en grunn til at jeg jobber som programmerer:D

Edit:

Jeg er også flik til å være positiv og gjøre det beste ut av de fleste situasjoner (syns jeg selv i allefall).(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, stilig å se så forskjellige alle er! Selv har jeg rart nok et talent fra en annen verden på hesteryggen, da spesielt westernridning og jeg slo 30år-erfarne ryttere i konkurranse med kun 6 mnd småridning på en avdanket kaldblodstravhest. For å veie opp for den noe smågaye aktiviteten er jeg frakk på tungedansen mellom jul og nyttår. (høhø, du skrev hva som helst!) Utenom det er jeg en skapnerd, brenner for og jobber med IT, gi meg en datamaskin og jeg er okkupert herfra til evigheten. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drit god i Halo 3 online ( nå har jeg desverre flyttet og har ikke tilgang til min kjære xbox 360 før til høsten <3 ) Også er jeg kjempe god til å huske ting fort, lite snev av klister hjerne vil jeg tro. Også har jeg fått høre at jeg er kjempe god til å få folk til å le (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...