Gå til innhold

Hva er DU dritgod på?


Ole-Mats Moskvil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hva er jeg god på? Jeg er awsome på å tenne bål. Alltid herja i bålkonkurranser i speideren som liten, fyrer alltid opp på første forsøk om det så har regna en uke i strekk. Friluftsliv generelt er min største lidenskap og beste egenskap. Alt som handler om å bruke naturen, lage ting fra og spille på lag med naturen elsker jeg. Fra å lage primitive gjenstander til å bare koble helt ut og ta inn elementene. Fyrer opp med en liten bildespesial for skrytefaktor og feelgood.

Vil faktisk påstå at jeg er ganske god til å tenne bål selv!!:D Fra jeg var lita fikk jeg alltid i oppdrag å tenne bålet, og ble sendt ut med kun ei fyrstikk i eska hver gang for å gjøre det vanskelig for meg! But I never failed! :smug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PetterLoven skal gåes en høy gang!

Alt for mye fritid resulterer i en litt i overkant fylt youtubekanal. En av mine personlige favoritter, jeg er dritgod til å stå på hender og bedre skal jeg bli.

En kortere å eldre variant. Må hive meg rundt å lage ny!

I tillegg til baklengssalto på bakke, opp etter vegger etc. Digger saltoer

Ellers. Råtass på googling, og jeg kødder ikke engang.

Blir du ikke syyyyykt sliten i armene?? :-|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritgod og dritgod.. men jeg kan tegne og male litt da

Legger ved tre forskjellige kunstformer jeg...

post-11905-14440935013752_thumb.jpg

Portrett av lillebror... Vanlig blyanttegning

post-11905-14440935014226_thumb.jpg

Akvarell

post-11905-14440935014918_thumb.png

Denne tegnet jeg i Photoshop med touchpad... Føltes ut som jeg hadde leddgikt i høyrearma i en uke etterpå, haha. (Og ja, hesten har man, den ligger bare på andre siden av halsen :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg er god på å bli venner med mennesker, å vise at jeg oppriktig ønsker dem godt og lære om dem og deres liv, deres kultur og gjerne finne små ting vi kanskje har til felles. Jeg setter meg inn i deres situasjon og vil gjerne si ting som kan virke oppløftende for dem.

Jeg er ikke god i matte, så kanskje jeg har sånn kvinnehjerne hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg kan best er vel Photoshop.. begynner også rimelig dyktig i web utvikling, altså det å kode og sette opp nettsider.

Andre ting jeg kan i varierende kvalitet er 3D-modellering, tegne og spiller litt Piano. Synger heller ikke helt falskt, men skal ikke si jeg er flink å synge xD

For å bli mensa medlem må man score bedre enn 98% av alle som tar testen... Jeg scoret bedre enn 97,7%. .... Så skal jeg ikke på noen måte prøve å si at jeg er smartere enn 97,7% av dere på noen som helst måte, men har høy IQ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

-Jeg er sykt god på alle typer håndarbeide, kunne følge alle mulige innviklede oppskrifter på hekling/broderi/strikking som liten unge.

-Jeg er helt rå på Plague Ink. Rundet alle brettene på Brutal.

-Jeg er god på å kjøre båt, legge til moringer, ankring, kaste tau osv.

-Jeg er sykt god på øyemål og å anta hva klokka er. Kan lage perfekt mengde smoothie til å akkurat fylle to glass, det blir aldri for mye eller for lite.

-Jeg er god på å steke bacon

-Jeg er god i matte. Har kun hatt 6-ere på grunnskole og vgs, og B på høyere utdanning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Etter å ha gjort følgende i rekkefølge: Teakwon Do, Jiu-Jitsu, Karate, Kickboksing, Judo, Thai Boksing, Brasiliansk Jiu-jitsu og Mixed Martial arts fra jeg var 6-7 år til inntil jeg flyttet hjem for et par år siden, så er jeg ganske flink til å lekesloss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...