Gå til innhold

Hva er det beste du ser på trening?


Bris

Anbefalte innlegg

Med inspirasjon fra lignende tråder her inne så spør jeg hvilke kjekke og positive ting ser du på trening?

I går så jeg ei jente på tredemølla, springende i høyt tempo mens hun tydelig mimet til musikken på ørene. Det var lite folk og hun trodde sikkert ingen så henne, men jeg smilte litt for meg selv da jeg så det. Hun koste seg tydeligvis :)

Ellers blir jeg generelt glad når jeg ser folk som smiler og svetter samtidig - that's why we're there!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei litt smålubben pike stakk innom gymmen mi her om dagen og etter litt oppvarming dro hun rett i gang med noen ganske ålreite c&j's. Utrolig deilig å se noen som ikke var redde for og jobbe litt og som hadde gjort leksene sine hjemme mtp teknikk. :)

Ellers er det ikke direkte ufint om man får noe pent å se på i pausene.

Dette i tillegg til det å se sine egne muskler jobbe, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som smiler og ser fornøyd ut!

Folk som skriker og stønner når de har god grunn for det (når det er drit-tungt.)

Folk som synes det er helt greit at folk skriker og stønner når de åpenbart har god grunn for det. (når det er drittungt.)

Folk som lukter rent. (folk som lukter rent ser automatisk mye bedre ut enn dem som ikke lukter rent.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med inspirasjon fra lignende tråder her inne så spør jeg hvilke kjekke og positive ting ser du på trening?

I går så jeg ei jente på tredemølla, springende i høyt tempo mens hun tydelig mimet til musikken på ørene. Det var lite folk og hun trodde sikkert ingen så henne, men jeg smilte litt for meg selv da jeg så det. Hun koste seg tydeligvis :)

Ellers blir jeg generelt glad når jeg ser folk som smiler og svetter samtidig - that's why we're there!?

Jeg blir også glad når jeg ser jenter på mølla i høyt tempo, men det er ikke fordi hun smiler for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jente som gikk på spinningtimene mine veldig mye -- plutselig "forsvant" hun -- men så såg jeg henne i styrkesalen og hun fortalte at hun hadde blitt hekta på styrketrening. Og at hun hadde gått op 4 kilo og var sinnsykt fornøyd selv!

Slikt gjør meg glad - folk som finner ut hva som funker for nettopp dem! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ukjent666

1. Meg selv i speilet og forandringer! I dag så jeg mer av latsa mine! DIIIIGG!

2. For real: De "feite"(spesielt 1 gutt)! Som hver bidige helg, går og går på både tredemølle og elipse maskin! Svett som bare det! Og jeg blir nesten "glad" for at han prøver ! Selvom jeg synes han burde trent styrke også! For en VILJE! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som smiler, rydder etter seg, tydelig fokuserer på løftene sine, folk som tørr å shake til musikken i pausene, de som gir god hjelp på en saklig måte når noen trenger det og ikke minst når hjelpen blir tatt godt i mot, de som gir oppriktige komplimenter til noen man mener fortjener det, folk som løfter mer og bedre enn jeg forventer, at andre får tydelig fremgang og gradvis stoltere holdning, jenter som åpenlyst og stolt tar formbilder i speilet og sist, men ikke minst; at folk gir tydelig uttrykk for å digge den treningsformen de har valgt seg ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...