Gå til innhold

Username111

Medlemmer
  • Innholdsteller

    133
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Username111

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 12. juli 1988
  1. Desverre er homofili umoralsk for noen enda, uansett hvor moralsk det nå er nå om dagen. Og eg ser at uttalelsene om homofili generelt sett i ett vestlig samfunn ikke er så godt motatt. Men på akkurat samme måte som folk ikke liker folk som kler seg som EMO, RAPere osv. er homofili et rart syn for mange der ute og de må få lov å synes at homofili ikke er normalt så lenge de ikke går utover de homofile på noen måte. Det er nå min mening ihvertfall. Eg var litt ironisk med det å være akseptert her inne, selvfølgelig er vi alle brukere her men det å si at noen er helt ute å kjører for man tro
  2. må nesten bli ateist nå for å bli akseptert på dette forumet ass:whistle: Eg har glemt kor jævlig det er å tro på gud, spesielt på et forum Eg melder meg ut.
  3. Vell spørs hvordan man ser på det. Eg kjener flere homofile og har ikke noe i mot de, men eg har ett problem med reproduksjon og naturlighet ved dette i det store bildet selv om mange er født med skrudde gener nå til dags. Eg er langt ute? Pga. eg velger å tro på gud fremfor evolusjon? Eg fordømmer ikke homofile og det har eg ikke sagt. Alle får være og tro som de vil, akkurat som eg velger å tro på gud og du på evolusjon.
  4. De bevisene skulle eg likt å se. Det å tro på evolusjonen er faktisk bare en tro akkurat samme som tro på gud. Dette er en diskusjon som ikke er vits å ta opp, men eg blir litt oppgitt av alle påstandene at gud IKKE fins. Om du orker kan du se på denne videoen som sier litt om evolusjon og darwins naturlig seleksjon ... Eg prøver ikke å trykke religion i noens hode her, heldigvis får vi tro på det vi vil tro på nå om dagen.
  5. Har lest dine kommentarer tidligere Eirich og ser du drar inn religion ofte. Hvorfor er du ikke religiøs? Tror du på evolusjon? OG hvis du så gjør det har du noen gang sett bevis som viser til at evolusjon er mulig? Du skal egentlig få slipe å svare på den for har du lest nok vet alle at evolusjon er bare tull og det er ikke NOK bevis for det. Så igjen har vi bare gud igjen som skaperen av denne verden, tro det eller ei det er det eneste vi har å gå etter. En av mest kjente ateister i senere år Antony Flew begynte etter mange år som ateist å tro på gud, selv om han har skrevet mange bøke
  6. Merker eg også svetter en del på treningen siden eg har begynt på kalori underskudd, merkelige greier men liker å tenke at det er fett som smelter hehehe Legg gjerne ut tilbakemelding på hvordan det har gått
  7. Ja det må være greit og nok en gang enig med Mette M. På det bilde du lastet opp hadde du en bra form, og med en nedgang på 0.5kg i uken vil du miste 3kg med fett noe som er vannvittig mye for din form om kroppsvekt på ca 70kg Prøv på 2400kcal og se hvordan det går i løpet av neste ukene
  8. Er enig med Mette M, er litt lite kalorier med så mye trening. Ville økt litt på kcal opp til 2000kcal, samtidig gå ned på protein og øke fett til 50-60gr. 6uker er lang tid med tanke på at du allerede har en lav fett%. Du sier du har vært på diett i 3uker? Hvor mye vekt har du gått ned?
  9. høres helt sykt ut at du skal ligge på 2500-3000kcal med dine 50kg. Det er 50-60kcal per kg og det høres ikke helt normalt ut. Man bulker hjerne med 35-40kcal per kg ... Du har gått opp 1kg i løpet av siste 3uker sier du, noe som sier at dette fungerer men det er ganske stor oppgang og fortsetter du sånn ender du opp med å legge på deg for mye fett. Hva med å roe ned litt og prøve å øke 0.5-0.75 kg i måneden maks? Man skal være ærlig med seg selv og prøve å forstå at å gå opp i vekt og faktisk legge på seg muskelmasse er 2 forskjellige ting Regner med det er muskelmasse du er ute etter
  10. kjørte en sånn treningssplitt i bulk perioden min i fjor/år og kan si den er heftig om du har det lett for å kjøre hardt! For meg var det tungt og eg var sår ofte selv om eg spiste i veldig stor overskudd. Trener du likt hele tiden? kan evt. få inn at du kjører tungt opp til 6 rep max de første dagene, så kjører du lett 8-12 etter dag3. Få inn en fri dag mellom dag 3 og 4 samtidig prøv å ikke kjøre til failure hele tiden. Ellers anbefaler eg deg å kjøre en oppkarbingsdag i uken. da kan du fylle opp med karbs og komme på en vedlikehold kalorimessig, så da ligger du i underskudd 6dager
  11. Du er litt for slank til å drive med "vektreduksjon". Øk kaloriene sakte, og øk i muskelmasse. På den måten vil du få mer utbytte. Jo mer muskler jo mindre fett(fett prosenten vil gå ned). Fokuser på å spise nok protein, fett og moderat med karbohydrater. Tren hardt og fokuser på å ha progresjon i form av styrke så vil alt annet komme. Du burde ha fokus på å øke opp til 60kg ihvertfall. Ha som mål å øke 1kg max i måneden i vekt, med en liten overskudd i kaloriene vil dette kunne fåes til. Her er ett eksempel på hva eg snakker om.
  12. Har akkurat begynt med havregrøtpannekaker. 100gr havre lettkokt 2dl melk 2 egg Hive alt i blender, så steke på pannen med stekespray på pannen. Bruker noe syltetøy uten sukker oppå med en proteinshake ved siden av! Kjempe godt!
  13. Eg har begynt med "carb-cycling" opplegg. kjører 300gr karbs 6 dager så kjører eg 450 den siste dagen og øker kaloriene til vedlikehold. ellers kjører eg 2800kcal. 250gr protein, 300karb og resten i fett som er en underskudd for meg som trener bare styrke 5 dager i uken. Må sikkert kutte mer etterhvert og da skal eg kutte til 250karbs og kjøre en dag med oppkarbing samt begynne med litt kardio når det stopper opp igjen. og når det stopper opp da er eg på 7-8% håper eg.Men lavere enn det går ikke eg for da begynner man å sulte og da blir det bare tull!
  14. Thigh gap, det fikk eg ikke med meg. Det er litt genetisk det med GAPen der nede, noen kan ha det og fortsatt ha en kropp som ikke ser ut som om at de sliter med spiseforstyrrelse. Ihvertfall er det bare tull, de fleste og da tenker eg 90% av de med thigh gap er ALT for tynn. Hva med å få thigh ass, type Susanne Svanevik ? Da skal eg love deg gutta kommer til å digge deg, viss det er det du er ute etter.
  15. Masse haters det skulle være her da...hva med å hjelpe folk i stedet for å grine og "mobbe" uvitenhet? Til trådstarteren: Du ønsker ikke å gå ned i vekt, MEN du ønsker å gå opp i vekt. En jente som ser "stram" ut med din høyde veier rundt 60-65kg(drømmekroppen i damens øyne) Du vil ha MYYYE større utbytte av å øke i muskler. Så min anbefaling til deg er å prøve å øke i kaloriene dine, spise mer protein og gode fett kilder samt karbohydrater og fortsette å trene styrke i form av knebøy, markløft, glute bridge, hip trust, bulgarske utfall, nedtrek, skulderpress, facepuls osv osv. for så
×
×
  • Opprett ny...