Gå til innhold

+++

Medlemmer
  • Innholdsteller

    135
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. jeg vet ikke om det blir en ordentlig link nå, men nå har jeg prøvd å legge inn en del mat på "tallerkenmodell" hos matvareguiden, så du kan se hvor mye mat som faktisk kan spises på en dag. fire egg, en boks makrell i tomat, to laksebiter, ris, banan, you name it. og det jeg har lagt inn som eksempel er fortsatt mye mindre enn det kaloriberegningen sier at du bør ha av kalorier hver dag! Matvareguiden. Utskrift av tallerken
  2. du kan egentlig spise ganske vanlig mat, Matvareguiden. Informasjon om matvarer f.eks, viser næringsinnholdet i mat. skriv inn det du selv liker, så kan vi heller tipse om endringer hvis du står fast på noe. brødskive eller knekkebrød med makrell i tomat, egg, havregrøt, denslags til frokst, f.eks. gutta som trente en del på skolen pleide ha skiver med makrell i tomat til lunsj på skolen, det er lett å ta med seg. og frukt/grønnsaker middag: del tallerken i tre deler, en del fisk/kjøtt, en del grønnsaker og en del ris/potet eller hva det nå er til middag. fisk pleier å veie ca 150 gram
  3. vil du ha tynnere og mjukere og slappere armer enn jenta du har noe på gang med? og få slaskete skuldre på dressjakka/bunaden til konfirmasjonen? for da lønner det seg å spise alt for lite og trene alt for mye. du kommer også til å bli så sliten at når kompisene dine begynner på senter til høsten så orker du ikke å være med, hvis du i det hele tatt orker å gjennomføre 30-days på så lite mat. spis som du har fått beskjed om av de som har svart deg i tråden, og tren det du har lyst til. 30-day-shred er kjempefint siden du syns det er gøy. men da må du spise ordentlig så du orker å gjennomf
  4. god idé. skynda meg visst, jeg måtte inn og browse på mer mat
  5. Ripped Recipes - Bodybuilding and Diet Recipes her var det inspirasjon.
  6. nei, ingenting er vits i hvis du kjører PSMF. PSMF er for voksne tjukke folk med mye å gå på i fett, og som har peil på hvordan kroppen deres fungerer under diett. Det har du ikke noe forutsetning for å kunne, du er midt i puberteten og skal vokse fra gutt til mann i løpet av de nærmeste årene. du trenger mye mer næring enn PSMF gir deg i hverdagen for å bli en sunn og sterk ung mann. Tren gjerne 30 day shred hvis du liker det programmet, men spis ordentlig, på vedlikehold eller med et bittelite kaloriunderskudd hvis du føler at du absolutt må.
  7. å trykke på "nye innlegg" er som å bli oversvømt av skravletråder, men samtidig den måten man kan holde seg oppdatert på nye ting. den blå knappen tar deg til første uleste, er det veldig vanskelig å lage en f.eks rød en eller et kryss eller noe som markerer tråden som lest så den forsvinner? man kan ikke hele tiden forholde seg til tips-om-spill, den store sjekketråden eller om x-life utnytter unge jenter...vææær så snill?
  8. skjerp deg OJ Doe, den slags ordvalg har ikke noe i noe forum å gjøre. det erikke på kanten til slemt, det er ufint og unødvendig.
  9. Aftenposten kan melde at amerikanske forskere avslører slankemyter og kommer fram til følgende: Forskerne fant også frem til hva som bidrar til vektreduksjon. De to viktigste elementene er ikke overraskende, men kan være utfordrende nok: Spis færre kalorier Økt fysisk aktivitet link til The New England Journal of Medicine: MMS: Error Dette er mytene som blir knust: Hvis man gjør små og varige endringer i hvor mange kalorier man inntar eller forbrenner, vil det føre til stort vekttap i det lange løp. Det er tull, konkluderer forskerne. Flere vitenskapelige studier har vist at krop
  10. sprinte fra ene enden til den andre og tilbake, 20 burpees, sprinte igjen, 20 spensthopp, sprinte igjen, 20 push-ups (i forskjellige varianter), 20 jumping-jacks, div squats, osv. en slik runde kan gjentas et antall ganger. gå fra ene enden til den andre med noe tungt i høyre hånd, tilbake med det i venstre hånd. farmers walk fram og tilbake gående utfall fram og tilbake hoppe tau lag forskjellige intervall-tider, f.eks hoppe tau 30 sek, sprinte en runde, ti ganger forslag til andre intervaller: 45 sek arbeid, 15 sek pause 30 sek arbeid 30 sek pause 20 sek arbeid 10 sek paus
  11. Jeg savner en loggbok her, frøken! ;)

    1. +++

      +++

      Jah...skal skjerpe meg..

  12. Når du har fått en anbefaling på Grete Roede anbefaler jeg deg å følge den ordentig. Hvis kurslederen ser at du bør justere opp eller ned så hjelper hun deg med det. Hvis du gjør noe annet enn det du og kurslederen blir enige om mister du anledningen til å få skikkelig oppfølging under kurset, og det er dumt, det er jo det du har betalt for. Jeg kjenner flere jenter som har brukt GR, noen et enkelt kurs, andre flere kurs over tid. De har gått godt ned i vekt alle sammen og de har spist MASSE mat. Fordi de lærer å ta riktige valg og spiser variert. Bruk kurs-perioden til å følge opplegget
×
×
  • Opprett ny...