Gå til innhold

Hva er det beste du ser på trening?


Bris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hahahahahaha!!!!!!! :D :happy: :love:

For å dra den kvalme "se-hvor-forelsket-jeg-er"-greia litt lenger kan jeg nevne stokkeland i gasp singlet. Uansett hva han gjør :cool:

Personlig så er jeg ikke fan av gasp singlet. Bruker den vel mest for din skyld :p Men takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Jeg synes ofte det ser mer ubehagelig og smertefullt enn attraktivt ut med gigantiske dissepupper på mølla. Store pupper virker upraktisk i alle andre situasjoner enn når man skal anskaffe drinker og opomerksomhet fra (etter min mening) feil type menn. Tommel opp for små pupper! :D

Enig med deg! Har selv vært noe sånt som dobbel D, på tredemølle, og syns å huske at det var ganske så ubehagelig. Bytta ut timeslange tredemølleøkter med tung styrke, og plutselig en dag var de mindre, fastere og mye mer løpevennlig :)

Noe av det beste jeg ser, så jeg forresten her om dagen. Jeg sto i kø for markløft og da fyren før meg var ferdig spurte han om han skulle ta av vektskivene. "Neida" sa jeg, og varmet opp med dem før jeg la på 30-40 kg ekstra. Hallo konkurranseinstinkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid så glad når jeg entrer gymmet, når personal og andre folk hilser og smiler.

Også blir jeg så glad når "de store, farlige guttene" kommer å hjelper med teknikk og spotting uten at jeg trenger å spør om hjelp. (Velger å overse guttenes kommentarer overfor om jenter i tights og knebøy :p)

Jeg blir faktisk glad bare av å tenke på å trene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke like heldig med personalet jeg da, ikke alltid det kommer et hei og hade. Ikke alltid de ser at folk kommer inn døra og går forbi dem engang.. :p

Men utenom det så er det jo også gamle menn som trener styrke og tar i med HELE kroppen for hver rep, var en i dag som brukte apparat der han dro opp mot seg, og han tok i så hardt for hver gang og begynte med å skyte hele kroppen frem og tilbake for å få fart.. Da måtte jeg smile stort.. :D Ganske søtt å se på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en jente i resepsjonen på sats Bislett. Hun er veldig søt og hyggelig! Tror hun heter Ragnhild.

Det er alltid hyggelig å komme på trening når hun er der!

Det mest imponerende var at hun kjente meg igjen og hilste på meg som alltid selv når jeg ikke hadde vært medlem av sats i over et år fordi jeg trente et annet sted.

Super service er bra! Hun er i hvertfall min favoritt Resepsjonist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Lite sko i skostativene når jeg kommer på trening=lite folk=lite kø på apparatene og lite folk i garderoben som noen gang føles som et vepsebol

-Folk som rydder etter seg

-Folk som gir beskjed om jeg trener feil istedenfor å bare se dumt på meg

-Folk som tar den helt ut og samtidig ser ut som de koser seg på trening. Fjas og latter

-Mannfolk som tar benkpress og som i pausene glaner på ræva til de damene som tar knebøy og markløft, når det ikke blir gjort litt diskret engang humrer jeg for meg selv (så lenge det ikke er min ræv som glanes på vel og merke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite folk i garderobe/på senteret

God ventilasjon

Apparater som fungerer

Folk som faktisk trener når de er på senteret

Eldre som tør å kle seg i treningstøy jeg bare kan drømme om å kle meg i, for så å henge med de største!

Folk som tilbyr å bytte på apparatene i mellom settene

Personale som sier hei og hade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...