Jump to content

Sverre

Members
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

About Sverre

  • Rank
    Member
  • Birthday 07/09/1989
  1. kreve er et litt dumt ord men som jntdrm sier så kan du bare spørre å få avklart med din PT både hva du ønsker og hva han/hun kan levere av verdi for deg. Standard er treningsveiledning og kostholdsprogram som legger base for din fremgang hvor du gjerne har en del timer med PT i starten for å komme igang for så å bli mer sporadisk over tid og da fungere mer som en støttespiller. Når alt kommer til alt er det deg det kommer an på og ingen pt i verden kommer til å følge deg døgnet rundt.
  2. Kjør på Phillern. uansett hvor godt trent du er så vil endringer/nye øvelser ofte føre til at du blir øm i musklaturen. det går strålende å trene fordiom. Litt oppvarming hjelper godt på og pass på å ha noen sykluser/avbrekk hvor du får hvilt den aktuelle muskelgruppen iløpet av uken. lykke til med treningen
  3. Pust helt ut og hold på toppen. gjør alt vesentlig vanskeligere ved vanlig situps og du får drøy pump. vekter legges til etterhvert.
  4. Ta en realitetssjekk og se om du er der du virkelig vil være. hvis ikke hvordan i svarte skal du komme deg dit? Tenk positiv motivasjon f.eks en reps til så får du guns svære som tømmerstokker. fremfor å si pinglearmer. ellers funker det fjell å ta en kveldsposering forann speilet. eller fyre på noen motivasjonsvideoer fra youtube
  5. Knebøy og andre baseøvelser trener godt mage og korsrygg bved å virke stabiliserende. Kjenner flere som fint klarer å holde en god 6-pack med å trene baseøvelser og generelt holde seg i form. Derimot vil jeg anbefale å trene magen hvis du ønsker å få større ruter eller selv ønsker å fokusere på magen. Så svar på tiltale. dne må ikke isoleres men etter min erfaring kommer du vesentlig lengre. Les gjerne fine artikler om hvordan du bør trene magen slik at du unngår å pøse på meg sit-ups men heller fokuserer på kontakt og riktig teknikk.
  6. Foten er ikke helt 100% enda. har fått en del slyngeøvelser hvor jeg får trent opp spesielt hevemekanikken til hamstrings. i tillegg til en del spesifikke tøyeøvelser. Løsner virkelig når du får kjørt tøyeøvelsene etter noen uker er gått. men tar en god stund før det er tilbake til normalt. mener han snakket om ca 16 uker totalt. men skigåing osv funker fjell! Må ha lykke til med skaden og kos deg i påsken
  7. Hvis du får en slik skade ville jeg nok gått til en proff. Ikke gjør som meg å gå 6 uker haltende. Hadde en rimelig flott rift i hamstrings så hvis det ikke blir bedre innen 1-2 uker ville jeg nok fått sjekket det opp hvis noen skal være i lignende tilstand.
  8. Tror det er mulig jeg må det. er nå dagen og jeg har ikke vondt i ryggen men litt i rompa og klarer ikke å strekke foten særlig høyt/langt fremover når jeg går. så blir litt humping bortover veien. Takk for tipset Ole-Mats!
  9. Hei, skulle ta noen lette sett med strak mark for å få skikkelig pump å kontakt med bakside lår/rumpe. Alt gikk bra helt til jeg skulle legge fra meg stanga og kjente det akkurat som iling i ryggen men gikk helt fint å ta noen sit-ups osv etterpå trodde det bare var en liten feilbelastning. Gikk deretter på skolen pent å pyntlig etter 2 timer med å sitte rolig klarte jeg så ikke å reise meg skikkelig opp med god holdning i ryggen. gjorde vondt å gå rundt. Dagen etter kjennes det ikke i ryggen som jeg først trodde men i rompa. Dette er nå 3 dag og jeg sliter med å strekke ut venstre foten fremover samt å trekke den innover mot høyre. Kjenner det da i vesntre rompeball høyt oppe mot sprekken. Noen peiling på om det bare er en kjip strekk eller om det er noe annet finurlig? Eventuelt om det er noen kjekke tips å ha i bakhånd?
  10. Hei vurderer å bruke glutamin for å kunne redusere innhentingstiden ved trening. Noen som har erfaring med dette produktet? Bio Glutamax 300 kapsler Proteinfabrikken - Proteinfabrikken NO
  11. Sverre

    Topp 5 PC spill

    -Cicilization -Age of empires -railroad tycoon -rollercoaster tycoon -worms
  12. Sverre

    Gnisten

    Denne tråden er dedikert til det lille klare øyeblikket mellom raske hjerteslag og tung pust hvor du hever hodet og plutselig oppnår klarhet og føler deg helt fantastisk! Hva er det som gir deg godfølelsen eller gnisten?
  13. Ofte ganske så gøy! lettere å danse på bordet når du ikke støtt og stadig faller av
  14. Pleier å lire av meg denne enkle men effektive oppskriften på total taushet "Mammaen din synes nå hvertfall å sette pris på innsatsen jeg legger ned " Works every time! Når det kommer til matfatet (havregrøt og masse masse godt mat ellers) får jeg ofte kommentaren er du sånn derre kokk du eller? "Sier vanligvis tilbake at jepp dama spiser godt, jeg spiser godt å nyter livet. Hvordan var frossenpizzaen?" Ender ofte opp med at de spør etter oppskrifter.
  15. Sverre

    Lol, Crossfit

    Ta vekk crossfir mentaliteten så har du plutselig et magisk godt utstyr gym med rom for å trene. Til forksjell fra Elixia osv men enig der liker ikke crossfit greia
×
×
  • Create New...