Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre


Andy

Anbefalte innlegg

På eksamener hender det ofte at jeg sier ting sånn halvhøyt , selv om jeg egentlig tror at jeg bare tenker det inni meg. Av typen " åh, denne tegningen blir jo bare feil", " ja, sånn er det" osv.. Ganske flaut når jeg skjønner at jeg faktisk akkurat har sagt det sånn at den bak og på siden kan høre det.. :p

+1

Spesielt når man får en åpenbaring på matteeksamen. "Ah, JA, DET ER JO SÅNN MAN GJORDE DET! HAHAH!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker presset i disse eksamensperioder, så det blir en del merkelige ting jeg gjør.

- Den klassiske gjengangeren er på kjøkkenet: Henter mat (f eks makaroni) og målebeger/vekt. Måler opp mat, og setter bort pakken. Og blir like forfjamset HVER GANG når jeg skal sette tilbake målebegeret, og makaronipakken står der målebegeret skal stå.

- Skal pusse tenner, griper tannbørste, skrur på vann, og klarer bare såvidt å stoppe meg selv fra å trykke ned dispenseren på håndsåpen etter å ha plassert tannbørsten der såpen kommer ut.

- Står på badet, midtveis i rutine med tannpuss/ansiktsvask og må spørre meg selv: Skal jeg ta på eller av kontaktlinser nå? For er det morgen eller kveld?

- Siden jeg bor alene, lager jeg ofte bare halvparten av posen/pakken når jeg kjøper halvfabrikata. Da pakker jeg det gjenværende pent inn, skriver gjerne på med tusj hvor mye som er igjen i pakken, og så har jeg veldig lett for å blacke ut og hive det rett i søpla. Dette innser jeg aldri før senere, når jeg kunne tenkt meg å tilberede resten.

- Skrur av vannkran og blir forvirret fordi det ikke blir mørkt.

- Skrur av lysbryter og blir forvirret fordi vannet fortsatt renner.

Hjerne, hvorfor virker du ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Hvorfor har jeg ikke sett denne siden før! Kan like dette^^ Og kan vel egentlig dele en episode med dere med det samme.

Jeg er av typen som er ekstremt trøtt om morgenen og hadde akkurat kommet meg opp av sengen og var på veg inn på do med mobilen i hånden. Jeg fikk gjort mitt ærend, da telefonen ringte. Jeg skvatt til og klarte selvfølgelig å slippe mobilen i do før jeg hadde fått spylt ned. Det jeg ikke visste var at jeg hadde rukket å være nær svare-knappen før jeg mistet den, og når jeg møtte venninnen som hadde ringt meg senere lurte hun på hva det plasket og gurglelyden hun hadde hørt i telefonen var. Småpinlig å forklare etterpå at jeg faktisk hadde "mistet henne" i do:wub:.

Den telefonen finnes ikke lenger i mitt hjem, bare så det er sagt:p. Og telefon på do om morgenen er en IKKE-ting for min del mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Ringer folk i søvne, og snakker om ting som er tatt heeelt ut av sammenhengen. Ofte om elefanter av en eller annen grunn!
  • Sitter også gjerne på Harleyen til pappa i søvne og lager brummelyder i pysjen
  • Får akutt tourette hvis jeg plutselig kommer på noe jeg har glemt. Ofte når samtalen har gått inn på et helt annet tema. Typ "JA FAEN SATAN, nu kom æ på det æ sku si!!". Særdeles dårlig egenskap på kino eller midt i en undervisning
  • Alt som kan spises med skallet på, spises med med skallet på! Gulrot, potet, kiwi, appelsin, banan osv
  • Har koblingsfeil oppi der når jeg trener. Klarer ikke å telle til lengre enn seks. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 17, 18, 19, 22, 24 osv
    12 reps telles til fire tre ganger. Er jeg ukonsentrert og teller vanlig, vet jeg hvertfall at 22 betyr 10 :rofl:
  • Må alltid ha musikk på anlegget hjemme. Får helt noia av å høre tisse-lydene til naboen i overetasjen.. :p
  • Lista kunne vært utvidet i det uendelige. Trynet mitt når jeg tar i på trening tilsier blant annet at jeg ligger i full vaginal fødeposisjon og presser ut noe litt for stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gå morgenturen med hunden før jeg skulle på jobb. Gikk ut av leilighetsdøren, ble stående å tenke på noe, trodde jeg hadde gått tur med hunden og gikk inn igjen og la fra meg båndet. Skiftet sko osv og var på vei til jobben, da jeg kom på at f.... bikkja hadde ikke vært ute! Inn igjen og lufte bikkja.... :rofl:

Det verste er at det ikke bare har skjedd en gang....

Hadde det ikke vært for at Tassen er helt umulig å glemme av, han blir en eneste stor springfjær bare noen i heimen tar på sko og jakke, så kan jeg love at jeg titt og ofte hadde dratt på tur med båndet i hånda, men uten hund :rofl:

Ellers er det et hell for meg at jeg bare har hatt snille hester, for jeg pleide stadig å plukke opp et leietau og åpne stalldøra og traske avgårde, og så plutselig se at tauet lå fritt i hånda mi og hesten trasket snilt etter av egen fri vilje.

(Litt eksperimentering med dette viste at jeg faktisk ikke trengte tau for å leie hesten min, det holdt å "gripe" i løse lufta under grima, der man normalt fester et tau. Snill hest :wub: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Jeg må dra på trening EKSAKT klokken 19:00

- Jeg må kjøre en bestemt rute til treningen og en annen bestemt rute fra treningen

- er veldig ofte jeg står i butikken og flekser muskla, og så smiler jeg bredt fordi jeg er fornøyd

- Hvis folk ikke klarer å fullføre setningen sin innen en normal tidsramme, så MÅ jeg fullføre den

- Snakker som oftest med meg selv

- Skriker ut høyt om jeg finner ut noe jeg har lurt på en stund

- Hvis jeg ser en frukt som har detti ned på gulvet i butikken så må jeg ta renna fart og sparke den så langt som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde nettopp dette - skulle finne meg et glass fun saft, heller og heller til glasset er fullt og tar en stor slurk. Blæææh.. Gi meg vann!

Edit; Hilser på alle dyr jeg passerer (som ikke har en eier med seg da :p). "Hei mys, ute og lufter deg du da?", "Heei ponni! Ligger og slapper av i fine været..? Holder jeg med deg i" etc. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny yndlingstråd!

Jeg var på trening en gang, var ganske sliten og hadde ikke sovet så bra natten før heller. Ferdig med spinningsøkten, tok ut håndkle + såpe for dusje. Gikk inn i dusjlokalet, snudde meg rundt og gikk tilbake til skapet mitt, for jeg hadde selvfølgelig glemt å faktisk ta av meg klærne. :D

Enda bra du var på vei til dusjen og ikke tilbake til gymet, og med klærne . Fikk flashback til en episode fra en gang jeg var i svømmehallen. Der kom det faktisk inn en naken dame, hun hadde glemt å ta på seg badedrakten før hun entret hallen :eek: (sikkert noe jeg selv også kunne prestert i et av mine gloriuous moments, haha :oops::rofl: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
Skreller champignon, og det er visst en veldig merkelig ting å gjøre sier folk :D

Flere som gjør det?

Hæh? De fleste jeg kjenner skreller champignon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer kun å ta planken til Christina Aguilera's - Fighter og alltid til første refrenget er ferdig.

Tar jeg planken uten denne sangen så klarer jeg bare halve tiden før jeg deiser i bakken...

Kanskje jeg skal teste den neste gang! Hehe, se om jeg klarer lenger enn 40 sekunder! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...