Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre


Andy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*tror tastaturet på jobb har en eller annen rytme så prøver å gjynge i samme. crazy
:confused:

*hyper :ninja:

*kan ikke pusse tennene i annet en ordentlig kaldt vann

*glemmer alltid hvor jeg har lagt mobilen når jeg er på fylla- for så å finne den i bh`en

*har ofte på TVen bare for å ha den på. Skrur av lyden og sitter på macen og hører på musikk, leser osv

*må ha HØY musikk når jeg trener.

*ler av egne vitser før jeg rekker å fortelle de ferdig hehe
:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*tror tastaturet på jobb har en eller annen rytme så prøver å gjynge i samme. crazy
:confused:

*hyper :ninja:

*kan ikke pusse tennene i annet en ordentlig kaldt vann

*glemmer alltid hvor jeg har lagt mobilen når jeg er på fylla- for så å finne den i bh`en

*har ofte på TVen bare for å ha den på. Skrur av lyden og sitter på macen og hører på musikk, leser osv

*må ha HØY musikk når jeg trener.

*ler av egne vitser før jeg rekker å fortelle de ferdig hehe
:oops:

Jeg også MÅ ha tv på, og ofte slår jeg bare av lyden. Det blir liksom litt selskap av det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg sitter ofte på huk. Gjerne i sofaen mens jeg holder på med dataen. Det er en gammel "tvangshandling" fra dårlige dager, men nå er jeg så vant til å sitte sånn, at jeg faktisk trives med det. Bli kanskje nesten litt sånn som når man lærer å drikke kaffe. Når man først liker det, klarer man ikke la være:) Skulle dog ønske at jeg var like flink til å lære meg å like kaffe :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

-Snakker alltid uten å tenke.

-Begynner å le.. høyt... med en gang det blir heeelt stille i kinosalen. *Litt flaut*

-Må alltid sjekke 2 ganger om jeg har låst døra.

-Må ha på minst 3 alarmer på telefonen når jeg legger meg. Tiden må slutte på 5

-Har en tendens til å påpeke at ting er kleint.

-Jeg er en mood killer... Kunne ligge med eksen og plutselig si noe som bare ja.. Killed the mood...

-Hvis jeg bestemmer meg for noe. så skal det skje med en gang. Og har jeg bestemt meg så har jeg bestemt meg.

-Jeg må plutselig klippe neglene mine. Hvis jeg finner ut at jeg må klippe neglene får jeg ikke sove før jeg har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skyller alle glass 3 ganger før jeg drikker av det. Har egen kopp på jobb som står i skapet mitt slik att ingen andre kan ta på den, og drikker ikke av glass ute på resturant eller pub. Spriter drikkeflaska mi etter hver trening, og drikker helst ikke av 1/2 liters flasker uten å vaske de før jeg åpner korka. Deler ikke glass med sambo, og det jeg drikker av kan ikke være borti glasset/flasken til noen andre hvis jeg skal fortsette å drikke av det. Har blitt mye bedre de siste årene, men tror nokk att jeg fortsatt er ett lite mareritt å bo sammens med.

(og ja, jeg er desverre seriøs når jeg skriver dette.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- sier "OMG" og "Seeeerr?!?!?" altfor mye

- hopper/går over de hivte stripene på fotgjengerfeltet

- tenker på hva jeg skal tenke på og tenker på at jeg i det hele tatt tenker, sært

- altfor lettskremt :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hehe her var det mange vaner ja! :rofl:

- De fleste av mine har vel blitt nevnt et par ganger her egentlig.. Men jeg har en tendens til å legge til personlighet på alt jeg liker, enten det er et tre, en lyktestolpe som av en eller annen grunn står bra til, og biler jeg digger har personlighet mens biler jeg ikke liker nærmest ikke eksisterer i mine øyne :p

- Også hender det jeg ofte får dårlig samvittighet bare jeg tenker noe stygt om andre :confused: Så det er noe jeg alt i alt har prøvd å slutte med siden samvittigheta mi mest sannsynligvis aldri drar sin vei :p

- Jeg liker å tro at bamser og figurer har sitt eget liv med engang man går ut av rommet :D

- Jeg er en mester i å utsette ALT!

- Jeg tro på ALT godt og ikke noe vondt (med andre ord veldig selektiv tro :rofl:) Så jeg tror på snille spøkelser, julenissen, tannfeen, snille romvesen osv.. Og jeg tror på himmelen men ikke helvete (selv om jeg til tider bruker ordet) .. Jeg tror ikke på Gud, den "alle andre" tror på.. Menne jeg har mine egne guder: Værguden, bilguden ja det er vel egentlig de to jeg gjerne skulle hatt ett par ord med egentlig... :rofl: (Bilen min er forresten besatt av selveste djevelen for øyeblikket, menne tror ikke på han i helvete da.. :p)

Også prater jeg alltid før jeg tenker, og spør de absolutt merkligste spørsmål (får jeg høre).. Jeg spurte en gang en arbeidskollega hvordan silikonpupper kjentes ut (bare fordi jeg i øyeblikket satt og "befølte" en ny silikonmatte til tastaturet) og lurte på det akkurat der og da da han kom inn døra! Han hadde jobba der i 3 dager og det var omtrent det første jeg sa til han :oops: Haha! Han unngikk meg i nesten en uke etterpå, men han ble heldigvis fort vant til meg hihi :D

Jeg knytter meg fort til ting/gjenstander/trær.. Og kan ha en hel samtale med bilen min.. Og om det er vanskelig forhold så har jeg både trua den med bank, lovet den garasje (noe jeg har oppfylt) og trygla den! :ninja: Og hvis den gjør som jeg vil så blir jeg ofte veldig glad og klapper den og skryter av den osv. En gang nussa jeg gamlebilen på rattet bare fordi den starta! :rofl:

Også klarer jeg ALDRI og fortelle ting uten at det blir lange avhandlinger.. (som nå).. Kun fordi jeg alltid er sykt pratesyk.. Og aldri blir ferdig... Såå :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Skifter alltid mellom 1. og 2. gir på bilen mens jeg venter på grønt lys, slik at jeg er 100% sikker på at den er i 1. når det blir grønt.

* Snakker gamerspråk litt vel mye

* Biter negler og træler

* Sover latterlig lenge hvis ikke jeg har på alarm, selv om det aldri er noe problem å stå opp om morran uansett hvor lite jeg har sovet.

* Banner på Rogalandsdialekt inni hode mitt selv om jeg er fra Vestfold egentlig.

* Har en "fast" plass i lesesalen på skolen, og jeg blir sinna hvis noen tar den, og det kommer til å prege hele dagen min å ikke ha den plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...