Gå til innhold

PT - Benita

Medlemmer
  • Innholdsteller

    477
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

PT - Benita vant dagen sist 8. april 2013

PT - Benita hadde mest likt innhold!

Om PT - Benita

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 10. juni 1982

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Dette vet du bølla få skikk på maten din ved siden av treningen
  2. oiiii var hun PT? med tanke på programmet så kan det ikke stemme,,er ikke noe galt med øvelsene men satt sammen å med det formålet er det ikke noe å rope hurra for nei.
  3. Du burde få hjelp til å sette opp et program med effektive øvelser for å kjøre full kropp eller evnetuellt lage et splitt program..kjenner du ingen som kan være med deg en tur på trening å hjelpe deg i gang? hvis du bor i bergen, kan jeg godt hjelpe deg eventuellt..lykke til
  4. Du kan jo bytte på knebøy og utfall f.eks også kjøre strakmark eller liggende lårcurl. har ingen ting for seg å kjøre knebøy, trad mark og utfall i samme økta på et fullkroppsprogram. jeg ville kjørt helt annerledes,men det kommer an på hva målene dine er osv
  5. mye smør på flesk her om du kjører alt alle dagene,,ville nok byttet ut noen øvelser som går på samme muskelgruppe og heller kjørt noe mer effektivt for å få med alt. Som sagt over også, kanskje kjørt splitt..du skriver markløft, mener du da trad.mark eller strake? du burde ha strake for å få med bakside lår osv.
  6. Jeg syntes du burde få noen med peiling til å sjekke teknikken og instruere/hjelpe deg til å utføre den korrekt, klarer du ikke utføre den korrekt, burde du heller ikke gjøre denne øvelsen, for å unngå å skade deg selv på sikt.. finnes mange bra alternativer lykke til you can do it
  7. Holder du koken frøken ? :)

    1. Vis tidligere kommentarer  7 andre
    2. lolly1405

      lolly1405

      Blitt større nå ? :p

    3. PT - Benita

      PT - Benita

      har nok vokst litt håper jeg ;)

    4. lolly1405

      lolly1405

      hehe, tatt nye bilder da ? :)

  8. wooop wooop bånn gass ;)

  9. BoooJaaaaa ;) ser bra ut ja

    1. Assie

      Assie

      Tusen takk for det! :)

  10. har du målt maxpuls eller jobber du etter sannsynlig maxpuls regnet ut etter alder osv,,for dette kan være veldig missvisende. foreslår at du tar en maxpulstest på mølla og en på sykkel,,da du antagelig ligger noe under i sykkel. det er vanlig for noen og fyke fort opp i puls i begynnelsen men at dette regulerer seg bedre når man er god og varm.aldri dumt å trene litt langkjøring, da dette er sundt for hjertet b.l.a og jo bedre form og kondisjon du får jo fortere synker pulsen etter intervallene. Om du eller når du jobber opp mot din maxpuls er dette bare bra for fomen din og ikke unormalt å
  11. hahahaha lattis :rofl: heiser vel heller hengebryst
  12. har akkurat tatt en kopp kaffe så jeg må prøve igjenn i morgen tidlig,men akkurat nå sittende i sofaen foran pc var jeg nede i en hvilepuls på 49, min maxpuls er forøvrig på 210
  13. vært borti det samma flere ganger:confused: men tipsene over pleier å hjelpe,,sånn er det med oss som trener MYE over lengre perioder uten serlig hvile,,meeen kroppen utvikler seg som bare det selv om:thumbsup: du føler deg svakere i perioder
  14. cocosolje eller ingenting :thumbsup:
  15. håper du går opp noen kg da søta;),vær stolt av høyden din.
×
×
  • Opprett ny...