Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre


Andy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe noe jeg gjør nesten hver dag og sønnen min blir så oppgitt!

Kler på han jakke, lue, sekk og sykkelhjelm for så å ta han i håndn og gå mot døren, han stritter imot og jeg blir litt sånn herregud er det mulig, vi skal jo sykle til barnehagen, og han ser på meg med DET ansiktet og peker på beina sine... Ingen sko ! Hehe xD

Rett ved der jeg bor henger det en del rånere på Statoil, en av disse er rimelig diger og har ved flere anledninger slengt kommentarer etter meg når jeg går forbi, fordi jeg vanligvis har rosa/blått/lilla hår osv. En dag jeg gikk forbi han med sønnen min, sier sønnen min rimelig høyt: Se han der da mamma, han hadde SVÆR ræv han! Jeg vil jo gjerne være en god forelder, men synes fyren fortjente kommentaren sønnen min kom med. Merkelig som jeg er i mine forsøk på å oppdra han riktig, så kom jeg til en fin enighet med meg selv og sa: Næmmen gutten min da, det heter ikke svær ræv...*pause*... det heter svær RUMPE xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

- Jeg har aldri vekkerklokkene mine på "hele" tall. Nå står de på 06.46, 06.48 og 06.51.

- Har hendt flere ganger at jeg har gått ut med tallerken og bestikk (etter måltid) på badet. Når jeg kommer inn på badet tenker jeg "hva faen er det jeg holder på med?"

- Har et fast system i vaskemaskinen. Knivene skal sorteres og stå i egen bås, samme med skjeer, gafler osv. Tallerkene har og sine plasser. Hvis jeg har besøk som setter inn ting i oppvaskmaskinen, men som setter de feil, flytter jeg på det når de har gått..

Det jeg kom på i farten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på kirkegården på julaften, syntes det var litt kaldt på beina. Kikket ned....[ATTACH=full]29247[/ATTACH]

Aaaah, derfor folk ser så rart på meg......

Trønder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...