Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre


Andy

Anbefalte innlegg

Gjest =xXx=

MÅ ha en pris snus og tyggis ASAP når jeg står opp om morgenen, max 10 sek etter at vekkeklokka er slått av. Det er før jeg har fått på meg treningstøy og fått i meg fast/flytende (jogger hver morgen før jobb).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg skal ut av et offentlig toalett så bruker jeg alltid et stykke tørkepapir i handa jeg skal åpne døra med, slik at jeg unngår direkte kontakt med dørhåndtaket. Tenker at dørhåndtaket kanskje aldri blir vasket, og at det er titalls folk som ikke vasker hendene før de tar i det hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, TIDIG tråd :p

Er nok ikke mye normal nei.. haha

-må ofte gå tilbake til bilen for å låse døren en eller to ganger etter eg e gått ut av bilen.Sånn i luften m sånn trådløs låser. no e eg så trøtt at eg ikek husker ka den digsen heter engang!

-leter OFTE etter treningskortet,bankkortet og bil/husnøkler..

-må ofte se to ganger på klokken når eg ska se ka klokken er -pga første gang registrerer eg ikke hva kokken er haha

-får panikk hvis eg har glemt å ta m proteinshake til etter treningen, føler musklene krymper allerede på veien hem i bilturen som tar max 8 min! :p

-sover m musikk

-får dårlig tid når eg har avtaler eller er på vei til jobb pga jeg leter etter noe eg absolutt skulle/burde hatt med meg

-har en tendens til å sitte oppe lenge på kvelden

var det eg kom på i slengen no ..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal ut av et offentlig toalett så bruker jeg alltid et stykke tørkepapir i handa jeg skal åpne døra med, slik at jeg unngår direkte kontakt med dørhåndtaket. Tenker at dørhåndtaket kanskje aldri blir vasket, og at det er titalls folk som ikke vasker hendene før de tar i det hver dag.

Er noe ala det jeg gjør bare at jeg bruker albuen eller trekker genseren over hånda hehe.

Er ellers livredd for å komme for sent til noe, så er alltid tiiiidlig ute. Sitter heller og venter enn å måtte stresse meg ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, TIDIG tråd :p

Er nok ikke mye normal nei.. haha

-må ofte se to ganger på klokken når eg ska se ka klokken er -pga første gang registrerer eg ikke hva kokken er haha

var det eg kom på i slengen no ..hehe

To ganger på klokken ja!!!:eek: Godt å høre at det er flere av oss, for jeg føler meg ikke spesielt smart de gangene jeg gjør det, noe som er ofte :p

I tilegg sorterer jeg alt i oppvaskmaskinen, så der er det nazistisk orden :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg legger firkantede ting på et bord må linjene matche med bordkanten og i forhold til hverandre. Hvis det skal stå en rund kopp med hank på samme bord, må hanken stå i 45% i forhold til de andre linjene. Dette gjelder ikke bare hanker, men også bladene på planter som stikker utenfor blomsterpotten.

Dette skjer automatisk, jeg tenker ikke at det må være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Sover alltid med musikk i rommet. Får ikke sove hvis jeg sover borte og jeg ikke har musikk på ørene, så jeg pleier å sove med hørepropper.

- Må alltid spise opp alt som er på tallerkenen. Blir sjokkert hvis jeg er på besøk eller har besøk av noen som ikke spiser opp maten sin.

- Jeg planlegger stadig ting, og gjør sjeldent noe HELT spontant. Planlegger i løpet av dagen. Sjekker f.eks. når bussen hjem fra skolen går før jeg i det hele tatt har gått inn på skolen om morgenen. Sjekker når bussene går hjem før jeg drar på trening, etc. Finner en av vennene mine på at vi plutselig skal finne på noe sammen om én time får jeg ofte litt panikk fordi jeg allerede har planlagt hvordan dagen skal være, ihvertfall så kort frem i tid.

- Jeg liker ikke oppredde senger. Får en trang til å flytte/rote til dynen.

- Teller alltid skritt, trappetrinn, tygg og lignende, men kommer sjelden lengre enn til 11 før jeg begynner å telle på nytt.

- Spiser helst bare av helt hvite tallerkener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kan jeg definitivt identifisere med. For eksempel, når jeg går ut døra for å ta en joggetur så tenker jeg alltid til meg selv "We travel light. Let's hunt some orc!" Blir motivert av å se dem løpe gjennom landskapet på vei til Rohan. ;)

Har du lagt merke til Gandalfs 'snodige reaksjon' i videoen nedenfor før? Jeg må ha sett den filmen over 30 ganger, men la ikke merke til det før noen på nettet påpekte det. Fikk litt lattis haha.

jupp, mange år siden :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...