Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre


Andy

Anbefalte innlegg

Dette er en del år siden, når jeg nettopp hadde blitt mamma. Jeg har alltid vært ganske glemsk av meg, så jeg er litt slik at jeg låser døren, går ned trappa og går tilbake igjen for å sjekke om jeg låste døren og når jeg kommer ett stykke hjemmefra lurer jeg på om jeg låste døren, feks.

Men jeg kledde på meg, sjekka at jeg hadde alt i veska, låste døren, gikk tilbake å sjekket om døren var låst, gikk til bussholdeplassen og der stod jeg å tenkte at det er noe som mangler. Sjekket veska, lurte på om døra var låst... Jaja kommer vel på det tenkte jeg og skulle til å gynge litt på vogna til babyen min... Den var ikke der, jeg hadde glemt av vogna med babyen i på gangen hjemme... Heldigvis bodde jeg bare tre skritt bak bussholdeplassen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går kveld gikk jeg rundt i en time og prøvde å finn ut hvor småen hadde gjemt telefonen min. Var like før jeg måtte inn å sjekke om han hadde lurt den med seg i seng, men så fant jeg den i kjøleskapet:S Det sære er at jeg enda ikke vet hvordan den havna der:S (satser på at det va lillemann som putta den inn der, og ikke jeg som er schizofren:eek:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld gikk jeg rundt i en time og prøvde å finn ut hvor småen hadde gjemt telefonen min. Var like før jeg måtte inn å sjekke om han hadde lurt den med seg i seng, men så fant jeg den i kjøleskapet:S Det sære er at jeg enda ikke vet hvordan den havna der:S (satser på at det va lillemann som putta den inn der, og ikke jeg som er schizofren:eek:)

Hehe skal aldri si aldri, en gang fant jeg den ene skoen min i fryseren og den andre i matskuffa, småen var ikke hjemme og jeg hadde brukt skoene noen timer tidligere xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe skal aldri si aldri, en gang fant jeg den ene skoen min i fryseren og den andre i matskuffa, småen var ikke hjemme og jeg hadde brukt skoene noen timer tidligere xD

Hahahaha, urovekkende hvor mye jeg kjenner meg igjen i den der altså:huh:

Når er det alltid rutinesjekk i vaskemaskin før den settes på, utrolig hva jeg har funnet der iløpet av årene. Beste var vell i fjor da William hadde slengt inn forelesningsnotatene mine. For å si det sånn, den ullvasken ble aldri rein igjen:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, urovekkende hvor mye jeg kjenner meg igjen i den der altså:huh:

Når er det alltid rutinesjekk i vaskemaskin før den settes på, utrolig hva jeg har funnet der iløpet av årene. Beste var vell i fjor da William hadde slengt inn forelesningsnotatene mine. For å si det sånn, den ullvasken ble aldri rein igjen:confused:

Hahaha episk :D Også alt som havner i do når man har unge ! :D

Jeg er litt merkelig, vaner sitter godt i. Jeg pleier alltid å sitte på dolokket å sminke meg, men hver gang jeg smeller ned dolokket for å sette meg å sminke meg, så trekker jeg opp først av vane, selv om jeg såklart ikke har vært på do. Bestevenninna mi synes det er fullstendig lattis når jeg gjør det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
Spise skallet på en kiwi... sært :p

Men er jeg den eneste som faktisk lager grimasene til de smiley-ene jeg skriver? :whistling:

Haha, nei! Jeg ler for meg selv og artikulerer på samme måte som når jeg snakker:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det folk som gjør det:eek:???

+1 Ble litt satt ut når ei venninne plutselig satt å spiste greia som om det var et eple!

Jeg spiser skallet på de gule, men ikke de grønne. :)

GUL kiwi?:huh: Aaaldri hørt om.

EDIT: *googler gul kiwi* og ser at skallet er jo likt både for grønn og gul kiwi. Hvordan bestemmer du deg for om du skal spise skallet eller ikke? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i en gang med 6 kontorer på hver side. Dørene er satt sånn at vi ikke ser rett inn til hverandre, altså litt på skrå. Jeg har kontor nr. to på høyre side.

Skulle en dag levere noe i kontor nr 4 på venstre side. Jeg pleier sjelden å levere post der, for jeg pleier å levere i kontor nr 3 på venstre side. Gikk ut av kontoret med nesa i en bunke papirer, rett over gangen og satt meg ned ved pcen.

Hva POKKER? Dette er ikke min arbeidsplass. Hadde gått på feil kontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...