Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre


Andy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, her er jeg redd det kan komme mange gullkorn etter hvert:P

Her om dagen fikk jeg kommentar fra naboen når vi møttes ved postkassen, "så flink du er å synge, men hvorfor hyler du sånn?". Forklaringen; jeg synger i dusjen, noen ganger, -høyt, MEN så er dusjen min litt havarert, så det hender seg at både dusjhodet og hele stanga som holder det oppe, ramler ned. Forleden kveld datt altså dusjhodet og hele makkverket ned midt inni refrenget på "set fire to the rain"(passende dusjlåt hva?), og traff meg MIDT i kjeften, så jeg skvatt, hylte, og svelgte en halvliter vann:rofl: Naboen trodde jeg hadde sklidd og forslått meg ellerno:P fan-fucking-tastic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gladperiodene mine har jeg en lei tendens til å synge alt jeg gjør til rare melodier. Alltid fint når naboen plutselig kommer rundt hjørnet eller jeg kommer på at jeg står på butikken eller... "Oj, der var det en fin sitron, dudududu, men jeg trenger eepleeeer, og en banaaan, og kanskjee en avokaadoooo"

Mannen i kjøleskapet bor hos meg og, i visse perioder er det mer spennende en tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wii, digger tråden!

Er kanskje ikke så spesielt 'merkelig', men alltid når jeg lager mat må jeg ta oppvasken før jeg kan begynne å spise! Klarer ikke å roe meg ned og nyte maten hvis oppvasken ikke er tatt først. Utrolig frustrerende når maten blir stadig blir kald ...

Haha, ah, skulle ønske jeg var sånn! Her blir ikke oppvasken tatt, hverken før eller etter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wii, digger tråden!

Er kanskje ikke så spesielt 'merkelig', men alltid når jeg lager mat må jeg ta oppvasken før jeg kan begynne å spise! Klarer ikke å roe meg ned og nyte maten hvis oppvasken ikke er tatt først. Utrolig frustrerende når maten blir stadig blir kald ...

Ah, jeg var akkurat på samme viset. Men så fikk jeg småen, et voilà, det er alltid oppvask som skulle vært tatt, får ikke spise i fred uansett:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wii, digger tråden!

Er kanskje ikke så spesielt 'merkelig', men alltid når jeg lager mat må jeg ta oppvasken før jeg kan begynne å spise! Klarer ikke å roe meg ned og nyte maten hvis oppvasken ikke er tatt først. Utrolig frustrerende når maten blir stadig blir kald ...

Sånn er jeg også! Ganske irriterende når maten blir kald ja.. :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wii, digger tråden!

Er kanskje ikke så spesielt 'merkelig', men alltid når jeg lager mat må jeg ta oppvasken før jeg kan begynne å spise! Klarer ikke å roe meg ned og nyte maten hvis oppvasken ikke er tatt først. Utrolig frustrerende når maten blir stadig blir kald ...

Sånn er jeg også! Ganske irriterende når maten blir kald ja.. :meh:

Har dere lyst til å flytte inn hos meg? :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

Jeg skulle gå morgenturen med hunden før jeg skulle på jobb. Gikk ut av leilighetsdøren, ble stående å tenke på noe, trodde jeg hadde gått tur med hunden og gikk inn igjen og la fra meg båndet. Skiftet sko osv og var på vei til jobben, da jeg kom på at f.... bikkja hadde ikke vært ute! Inn igjen og lufte bikkja.... :rofl:

Det verste er at det ikke bare har skjedd en gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wii, digger tråden!

Er kanskje ikke så spesielt 'merkelig', men alltid når jeg lager mat må jeg ta oppvasken før jeg kan begynne å spise! Klarer ikke å roe meg ned og nyte maten hvis oppvasken ikke er tatt først. Utrolig frustrerende når maten blir stadig blir kald ...

Guilty!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
wii, digger tråden!

Er kanskje ikke så spesielt 'merkelig', men alltid når jeg lager mat må jeg ta oppvasken før jeg kan begynne å spise! Klarer ikke å roe meg ned og nyte maten hvis oppvasken ikke er tatt først. Utrolig frustrerende når maten blir stadig blir kald ...

Vasker alltid opp mens jeg lager maten, skal være like rent kjøkken som før jeg startet innen jeg setter meg ned og spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står opp, går på badet, kler på meg, lurer på hva klokka er, sjekker den og finner ut at jeg bare har sovet en time eller to og at det er midt på natta.. Noen ganger rekker jeg til og med å pakke sekken :)

Jeg går alltid gjennom godterihyllene i butikken fordi jeg føler meg så bra når jeg går forbi uten å kjøpe noe :thumbsup:

Må ha f.eks. volumet på pc eller TV på 2, 5, 10, osv. 13 eller 17 blir helt krise :thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har merkelige samtaler med meg selv når jeg handler...

Typisk samtale:

"nå må du huske tannkrem!"

"stemmer, var nesten tomt hjemme!"

"skulle jeg hatt litt ost også?"

"ÅJA! ost er aldri feil!"

"hey! tilbud på kjøtt!"

"dumdidum lala...oooooo! hva er det?"

*ding dong* (når dem ringer etter flere folk til kassene for køen er lang)

"BINGO!!!"

....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har merkelige samtaler med meg selv når jeg handler...

Typisk samtale:

"nå må du huske tannkrem!"

"stemmer, var nesten tomt hjemme!"

"skulle jeg hatt litt ost også?"

"ÅJA! ost er aldri feil!"

"hey! tilbud på kjøtt!"

"dumdidum lala...oooooo! hva er det?"

*ding dong* (når dem ringer etter flere folk til kassene for køen er lang)

"BINGO!!!"

....

Untitled-1.jpg

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står opp, går på badet, kler på meg, lurer på hva klokka er, sjekker den og finner ut at jeg bare har sovet en time eller to og at det er midt på natta.. Noen ganger rekker jeg til og med å pakke sekken :)

Jeg også! Sitter der ferdig sminka og påkledd og finner ut at klokken bare er 3 på natta.. Men da er det greit å legge seg igjen og våkne helt klar til skolen :D

Ellers har jeg en tendens til å glemme å ta ut hodet fra f.eks kjøleskapet før jeg lukker igjen. Åpner døra rett i fleisen på meg selv gjør jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...