Jump to content

minimjau

Members
  • Content Count

    905
  • Joined

  • Last visited

About minimjau

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeg leste til å ha, ikke fra å ha! Sorry.
  2. Fy søren så flott du er!
  3. Sånn at du har alle fingrene på samme side av stanga? Hva skjer når du da presser tungt og stanga glipper, mr ribbeinsbrudd? Og det er bare den snille versjonen.
  4. Jeg er veldig mye mer mobil i skuldrene nå. Kjører shoulder dislocations før hver eneste trening. Tøyer (lett) før, under og etter. Har ikke lenger problemer med at jeg "sitter fast i stanga".
  5. Hahahaha! Er det bare jeg som ler av dette? Og tenker på helt andre baller ofc. Omg, jeg må ha luft.
  6. Haha ok. Så det er bare å suck it up og slutte å syte? Man skulle vel vært mer masokistisk ...
  7. Jeg tror skumrulla mi er litt for stor. I diameter altså. Dessuten er det ikke mye skum i den. Den er av isopor. Og vond vond vond. Men jeg har kjøpt meg gaffa i dag og skal lage torturredskap av to tennisballer.
  8. Buktrykk er i bunn og grunn å lage stabilitet i overkroppen. Puste inn, holde lufta inne, stramme magen. Var en som sa til meg helt i starten at buktrykket skal være så "hardt" og gjøre deg så stabil at du kan holde deg på beina i knebøyen selv om det kommer en og dytter deg i magen mens du gjør den. Du kan bruke vektskiver til å bygge en boks i passe høyde.
  9. Glemte å si noe om hvorfor jeg mente som jeg mente, men larskr har sagt det meste. Du er ustabil (buktrykk vil hjelpe deg - bruk pusten aktivt), knærne faller innover og det gjør forøvrig også foten (du får bedre kontakt med gulvet uten sko, samt at sko med demping gjør at foten "ruller" lettere), rumpa di er bare der - den skal du jobbe bra med i knebøy, men det tar litt tid å lære seg å få den med. Forøvrig synes jeg det ser bra ut som helt nybegynner. Det jeg påpeker vil du få kontroll på så fort du er obs på det. Og det er jo knall at du spør om hjelp.
  10. Dynamisk oppvarming, uttøying, aktivering av ræva (glute bridge fx), ta av deg skoene, stram overkroppen (buktrykk - da er du mer stabil) og få med deg rumpa i løftet. Kult at du har bukse med striper på btw - så er det enkelt å se hvor dypt du går!
  11. Ikke et bilde, men du bare MÅ lese! Jeg hylte og lo så jeg grein. Ballongen « Uegnet for lesning
  12. Gjør som meg - kjøp den med finest etikett. :rofl: Italienske rødviner er et ganske trygt valg. Jeg kjøper ofte fx Doppio Passo og Valpolicella Ripasso. Ripasso er lette viner, og et temmelig trygt valg når det kommer til rødvin. Når jeg skal ha hvitvin velger jeg alltid en tysk Riesling. Essence, Schmetterling eller Dr. Loosen fx. Har drukket for mye Black Tower, Blue Nun og Reiler vom Heissen Stein til at jeg aldri aldri aldri kommer til å kjøpe det noensinne igjen.
×
×
  • Create New...