Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre


Andy

Anbefalte innlegg

Jeg har en tendens,ganske ofte til å slenge på en kjele med egg å glemme hele driten før jeg kommer på det i sjokk over at hele kjøkkenet er dugget ned og kjelen nesten er tom for vann :oops:

Det er ganske skummelt når egg eksploderer:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kler av meg når jeg kommer inn døra hjemme. Her har folk en tendens til å bare komme inn så jeg har begynt å låse døra...Samme om morningen, klærne kommer ikke på før jeg skal ut døra. skapnudist? :p

Har jeg en kjip dag så står friends på... :blush:

Så du kler av deg alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler av meg når jeg kommer inn døra hjemme. Her har folk en tendens til å bare komme inn så jeg har begynt å låse døra...Samme om morningen, klærne kommer ikke på før jeg skal ut døra. skapnudist? :p

Har jeg en kjip dag så står friends på... :blush:

enig med deg,,viktig å være litt skapnudist,,digger å slippe klær hele tia selv,,før kunne jeg støvsuge huset naken,,men hadde en vanvittig kjip type som mente at det ikke passet seg :wub:hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg,,viktig å være litt skapnudist,,digger å slippe klær hele tia selv,,før kunne jeg støvsuge huset naken,,men hadde en vanvittig kjip type som mente at det ikke passet seg :wub:hehe

Husker å ha lest et stykke om Christina Aguilera når jeg var yngre. Hun og eksmannen hadde det de kalte "nakensøndager" hvor de spradet rundt nakne hjemme hele dagen. Hun mente det var viktig å oppdra barna til å tenke at nakenhet er en naturlig ting, og ikke noe å være redd for. Tror det funket :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Hvis jeg er hjemme, har dårlig tid og stresser litt så begynner jeg å synge til bikkja..den sjarmerende strofen "Peachymor du er ett bremsespor"

-Hvis det er noe jeg må huske så må jeg si det høyt for å minne meg selv, litt tourettes-style

-Må nødt til å tisse før jeg skal noe, alt fra legge meg til å bli kjørt til butikken

-Jeg lukter alltid på melken når jeg tar den ut av kjøleskapet og følger opp meg en slurk rett fra kartongen. Det har hendt at den er sur, og jeg lukter den er sur, men tar alikevel en slurk:mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
Det første jeg gjør når jeg kommer inn døra hjemme er av med sokkene og dongribuksa og på med joggebukse og eventuelt tjukkeragger! Og det siste jeg gjør før jeg går ut er å skifte til noe annet enn joggebukse..

+1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det folk som gjør det:eek:???

Jeg spiser kiwi med skallet på. Som et eple. Gjør for øvrig det med paprika og tomater også. Namnam!

Og jeg tar alltid av alle klær når jeg kommer hjem og slenger på morgenkåpe og tøfler eller ullsokker. Ubersexy! Kommer til å bli som Else, moren til Jokke i Pondus, når jeg blir eldre. Blir jeg for varm så går jeg bare med ullsokker. Sikkert fint view for hotellet på andre siden av gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser kiwi med skallet på. Som et eple. Gjør for øvrig det med paprika og tomater også. Namnam!

Og jeg tar alltid av alle klær når jeg kommer hjem og slenger på morgenkåpe og tøfler eller ullsokker. Ubersexy! Kommer til å bli som Else, moren til Jokke i Pondus, når jeg blir eldre. Blir jeg for varm så går jeg bare med ullsokker. Sikkert fint view for hotellet på andre siden av gata.

Ouh, jeg er litt veik på konsistenser, så den loddne overflaten der hadde jeg nokk ikke fått til nei:S

Men det ser ut til at det er ganske vanlig^^ Bare jeg som aldri hadde hørt om det før:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...