Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre


Andy

Anbefalte innlegg

Sittet og girer mellom 1. og 2. gir i bilen hele tiden på rød lys for å være 100% sikker på at en er i 1. når det blir grønt.

Ditto! Fordi jeg har en teit bil som er vanskelig å kjenne om er i første eller tredje :p

Hm, hva gjør jeg for noe rart... Jeg vet ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Sittet og girer mellom 1. og 2. gir i bilen hele tiden på rød lys for å være 100% sikker på at en er i 1. når det blir grønt.

Hehe, me too! Men mest fordi girkassa er ekkel, den har ofte stått i fri når jeg trodde den sto i 1. Kom ikke særlig langt med det:p

Jeg pleier å snakke en del med hunden min når vi går tur..typ babyspråk "nemmen hva gjøøør duuu?", "se på pip-pipen da, så fin", "er det varmt, hmm?". Prøver å slutte med det, for plutselig sitter det noen på en veranda i nærheten som tror jeg er gal og synes jeg burde heller hatt en baby enn hund :p Men hva er vitsen med turkamerat om man ikke kan prate "sammen" daaa :D

I oppvaskmaskinen har alt sin faste plass.

Har ganske lite tvangstanker, og thank god. Tråkker stadig vekk på kumlokk, driter i tall og må aldri gjøre ting flere ganger.. Føler meg heldig, faktisk :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så rydder jeg ikke, eller så må jeg ta hele huset og GRUNDIG, inni skap og skuffer. Får helt noia og ser ingen rundt meg. Tenker bare på at det skal bli rent. haha! (Skjer ikke så ofte heller.. sånn at det rekker fint og forfalle for å si det sånn, er vel derfor det plutslig klikker for meg innimellom, også må jeg liksom ta alt på en gang fordi nå ORKER JEG IKKE HA DET SÅNN MER!!)

Jeg har kanskje mistet hundrevis med bankkort, mobiler, andre ting av verdisaker. fordi jeg er distre, eller orter det bort så jeg må ordne nytt... Legger igjen tlf på butikken, osv:( Dette er hvorfor jeg ALDRI bruker penger på ekte klokker, smykker, solbriller, vesker og slike ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han mener de opptil 5 forskjellige alarmene//vekkerklokkene man kan ha på mobilen på engang.... håper iallefall det var det han mente :whistling:

Det stemmer! Den første kan jeg snooze. Den andre kan jeg snooze, men vite at nå må jeg opp om et øyeblikk. På den siste kan jeg ta opp mobilen og skru av alle og stå opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, herlig tråd :)

Jeg teller alt jeg skjærer opp, f.eks til taco når jeg kutter agurk først i skiver, 1,2,3,4,5,6,7,8 og så i firkanter, 1,2,3-1,2,3

Paprika, 1,2,3,4,1,2,3,4 osv osv osv

Dersom jeg snakker med mannen etter jeg har sagt go'natt, må jeg si go'natt igjen, det MÅ være det siste jeg sier før jeg sovner :p Dette ble kommentert en gang, og jeg sa det ikke stemte, så jeg skulle bevise det med å IKKE si go'natt... Jeg sov ikke særlig bra den natten for å si det sånn ;)

Glassene i oppvaskmaskinen MÅ stå på høyre side i maskinen:oops::p

Når jeg pendlet til skolen klarte jeg også å bare sminke meg på ett øye, kjempe stilig!

Jeg uler i søvne når jeg har mareritt, skal lov jeg var flau når mannen sov over hos meg for andre gang og jeg ula som en gal ulv!

Hehe, har sikkert mye mer også, men kan jo ikke fortelle hele galskapen heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske rart å ikke gjøre noe rart..

Vet du, jeg er helt sikker på at jeg gjør noe rart. Jeg har bare eksamens-hode nå, klarer ikke å komme på noe!

Jeg er veldig god på å velte ting da! Og smelle borti ting. Jeg følger generelt ikke med hvor jeg går...

Til og med samboeren kommer ikke på noe veldig rart jeg gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer! Den første kan jeg snooze. Den andre kan jeg snooze, men vite at nå må jeg opp om et øyeblikk. På den siste kan jeg ta opp mobilen og skru av alle og stå opp :)

Aha, på mobilen naturligvis. Fremdeles litt fascinert over dere som i hele tatt kommer på sånne ting... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min dysj! :p På treningssenteret jeg trener er det mange seperate dysjer, hehe.

Det er jo bare ekkelt... Ser du kommer fra Vestlandet, her jeg trener er det også separate dusjer, så jeg håper ikke vi trener på samme senter nå.. Sorry, men ble litt satt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. tar opp mobben fra lomma, sjekker klokka. glemmer 2 sek etterpå. repete

2.vist jeg er på besøk og får servert noe jeg ikke burde spist, later jeg som jeg må på do, bare for å flekse for å se om framdeles er "fit" :p

3.danser drøyt mye når jeg er alene og en god låt spilles.

4. synger for full hals mens jeg kjører bil.

5. føler jeg pumper bedre med snus, enn uten, når jeg trener.

6. prater/tenker ut fiktive samtaler i hode mitt med folk. gjerne i etterpåklokskapens lys :p

....og skjenner meg igjen i mye annet her og :p godt å vite man ikke er alene om å være sprøyte gal :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...